Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Ser fortfarande inte hur dina klackar har med storleken på struten att göra så att säga.

Men pratar vi bara längd så behöver du inte oroa dig för att vara för kort iaf!
Jag har tillgång till en sån här på jobbet (dessutom så har jag truck-kort ifall att du väger mer än 85kg):

View attachment 375761

Problem solved!

Meeh... Så trög brukar jag inte vara. Jaja, är väl nyttigt att uppleva det nån gång också antar jag.

Men jag oroar mig aldrig över att jag ska vara för kort, jag gör ju liksom ändå bästa jobbet ståendes på knä! :tummenupp

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Klart det ska vara en rik en! Det är ett av många av mina krav! Lång ska han vara också!

Gällande platåskor, man får dåligt plats mellan växelpinnen och fotpinnen med platå!

*antecknar* Intressant, mycket intressant. Berätta mer. Definiera rik? Vad är acceptable minimilängd? :7peta

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Men det är ju vinter, går ju inte att plocka bär i Stockholm nu, ni har ju snö!

Poängen var att du skulle va på knä.
Men tror jag har en förpackning hallon i frysen, kan hälla ut dem på golvet så är även det problemet löst.

Måste sluta komma med så bra ideér hela tiden, kollegorna kanske blir störda av geni-lampan ovanför mitt huvud. :musik

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Poängen var att du skulle va på knä.
Men tror jag har en förpackning hallon i frysen, kan hälla ut dem på golvet så är även det problemet löst.

Måste sluta komma med så bra ideér hela tiden, kollegorna kanske blir störda av geni-lampan ovanför mitt huvud. :musik

Vad fan, nu fick du mig att känna mig korkad igen. Det här är inte bra för mitt självförtroende, jag ska sluta prata med dig.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Huh? Hur tänkte du nu? :va
Jag är inte speciellt mycket för att stå och klänga på någon offentligt.. Och är vi inte på en offentlig plats tror jag nog det finns fler alternativ än att stå.

Rik är ju en definitionsfråga, som jag inte har något. riktigt bra svar på just nu. Han ska vara över 180, 178 kan funka, men inte mind

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag är inte speciellt mycket för att stå och klänga på någon offentligt.. Och är vi inte på en offentlig plats tror jag nog det finns fler alternativ än att stå.

Rik är ju en definitionsfråga, som jag inte har något. riktigt bra svar på just nu. Han ska vara över 180, 178 kan funka, men inte mind

Om man är rik, men bred då?
Alltså, om man har samma frontarea som en lång person, fast fördelad lite annorlunda?

För längden är ju egentligen bara ett sätta att mäta någons storlek med. :glömdet

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

Jaha, du tänkte SÅ. :tummenupp

Kan hålla med, PDA kan vara rätt jobbigt. Speciellt om det är högljutt också. :gnissla

*phew*, är 183 :brynad:fakta Jobbar på bredden. Kanske ska anställa Peter som PT... :7peta

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning