Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ahaa, det är rika jävlar man ska ha alltså! :fattartil Och här har jag sprungit runt med musiker som tänkt att de ska kunna försörja sig på musiken en dag, vilken fail!

Klart det ska vara en rik en! Det är ett av många av mina krav! Lång ska han vara också!

Gällande platåskor, man får dåligt plats mellan växelpinnen och fotpinnen med platå!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Varför lång? Sånt får man ju bara nackspärr av! ;)

För att det är manligt med långa killar, och jag vill ha en man, inte en pågaslyngel! :tungan

Dessutom behöver man inte stå tätt intill varandra med tungorna i varandras munnar mer än nödvändigt. Inte alls, faktiskt! :)

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ahaa, det är rika jävlar man ska ha alltså! :fattartil Och här har jag sprungit runt med musiker som tänkt att de ska kunna försörja sig på musiken en dag, vilken fail!

Hah! Apropå musiker som kommer bli reijka mannen! så kom jag att tänka på en kul sak som hände i toalettkön på en pub i Kalmar för en massa år sedan... En Karaokepub, jag och lite annat pack från högskolan och deras flickvänner var där, och så skulle de prompt ha upp mig på scen och sjunga någon metallicalåt. Jag fick en mick i näven, och så strulade något med karaokemaskneriet så vi fick stå där och vänta, så jag tog tillfället i akt och rapade både högt och länge i micken, och fick stående applåder av ett bord knölfullt med tjejer. När karaoken väl kom igång så growlade och sjöng jag efter bästa förmåga (vilket gav mig två erbjudanden om att sjunga i två olika garageband)...
Nåja, efter att ha sjungit, hinkat öl och blivit erbjuden att bli sångare så blev jag lite pissnödig och ställde mig i toalettkön (unisextoa så både pojkar och flickor där), bakom mig kommer ett gäng väldigt hiphoppiga killar som står och pratar om något. Uttråkad som man är där man som man faktiskt står ensam i toakön lyssnar jag på ett halvt öra, men det är bara ointressant dravel om någon känd hippetyhoppare och annat trams. Men så kommer en tös och ställer sig bakom dem i kön, och genast börjar en av dem att limma som faaan på henne, hårt ackompanjerad av sina kumpaner som försöker hjälpa till med "Ey bruden, fatta han kommer tjöna miljooooner när han blir tjend! Du borde ligga me han!" och sånt där. Hon tackar nej och ser allmänt ointresserad ut, så upptäcker hon mig stå där och ha tråkigt, varpå hon genast skiner upp som en sol och utbrister i "Men det var ju du som rapade!" och börjar omedelbart att prata med mig. Ansiktsuttrycken på hiphoparna var fullkomligt oslagbara. :D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
För att det är manligt med långa killar, och jag vill ha en man, inte en pågaslyngel! :tungan

Dessutom behöver man inte stå tätt intill varandra med tungorna i varandras munnar mer än nödvändigt. Inte alls, faktiskt! :)

Och är det fråga om en riktig man så behöver du ju inte stå heller, du kan ju hänga i hans armar, med dina ben runt hans midja så blir ju längdskillnaderna inget problem att tala om.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Och är det fråga om en riktig man så behöver du ju inte stå heller, du kan ju hänga i hans armar, med dina ben runt hans midja så blir ju längdskillnaderna inget problem att tala om.

Exakt! Du har bilden klar för dig du! :tummenupp

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Hah! Apropå musiker som kommer bli reijka mannen! så kom jag att tänka på en kul sak som hände i toalettkön på en pub i Kalmar för en massa år sedan... En Karaokepub, jag och lite annat pack från högskolan och deras flickvänner var där, och så skulle de prompt ha upp mig på scen och sjunga någon metallicalåt. Jag fick en mick i näven, och så strulade något med karaokemaskneriet så vi fick stå där och vänta, så jag tog tillfället i akt och rapade både högt och länge i micken, och fick stående applåder av ett bord knölfullt med tjejer. När karaoken väl kom igång så growlade och sjöng jag efter bästa förmåga (vilket gav mig två erbjudanden om att sjunga i två olika garageband)...
Nåja, efter att ha sjungit, hinkat öl och blivit erbjuden att bli sångare så blev jag lite pissnödig och ställde mig i toalettkön (unisextoa så både pojkar och flickor där), bakom mig kommer ett gäng väldigt hiphoppiga killar som står och pratar om något. Uttråkad som man är där man som man faktiskt står ensam i toakön lyssnar jag på ett halvt öra, men det är bara ointressant dravel om någon känd hippetyhoppare och annat trams. Men så kommer en tös och ställer sig bakom dem i kön, och genast börjar en av dem att limma som faaan på henne, hårt ackompanjerad av sina kumpaner som försöker hjälpa till med "Ey bruden, fatta han kommer tjöna miljooooner när han blir tjend! Du borde ligga me han!" och sånt där. Hon tackar nej och ser allmänt ointresserad ut, så upptäcker hon mig stå där och ha tråkigt, varpå hon genast skiner upp som en sol och utbrister i "Men det var ju du som rapade!" och börjar omedelbart att prata med mig. Ansiktsuttrycken på hiphoparna var fullkomligt oslagbara. :D

Haha underbart! Det är kul att knäppa hippetyhoppare på nosen. :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Han ska ju inte bara vara lång, han ska också vara stark. Så kan han bära upp en för att hångla lite så sparar man på nacken :kär

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Exakt! Du har bilden klar för dig du! :tummenupp

Ni är roliga ni.
Först säger ni att vi bra behöver bry oss om storleken på oxfilen.
Sen pladdrar ni på om hur en kille ska vara, minst 185 lång, 90kg deffad, rik.

Jaja, tur att man inte är här för att ragga. :smasha

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ni är roliga ni.
Först säger ni att vi bra behöver bry oss om storleken på oxfilen.
Sen pladdrar ni på om hur en kille ska vara, minst 185 lång, 90kg deffad, rik.

Jaja, tur att man inte är här för att ragga. :smasha

Jag trodde det var tjusningen med tjejer, att vi är så oförutsägbara? ;)

Allt det där är ju önskemål bara! Men tjock får han inte vara, basta! Och jag SKA kunna ha 1 dm klack utan att han känns liten!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag trodde det var tjusningen med tjejer, att vi är så oförutsägbara? ;)

Allt det där är ju önskemål bara! Men tjock får han inte vara, basta! Och jag SKA kunna ha 1 dm klack utan att han känns liten!

Jag kan ha 1 dm klack utan att så många känns direkt små, så jag klarar mig ganska bra på den fronten. ;)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Men jag måste ju säga att man (eller jag i alla fall) betydligt oftare ser snygga kvinnor med mindre snygga män, än tvärtom. Frågan är om det betyder att männen bjudit på väldigt mycket alkohol, eller om kvinnor i regel är mindre ytliga/kräsna än män? :va

Finns de som påstår att det är genetiskt, att kvinnor letar efter en bra försörjare... inte nödvändigtvis en sugar daddy utan en som kan ordna ett bra hem och en bra tillvaro.

Så ta IT-konsulten Peter vet ja, köra hoj kan han också. ;)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Är du så gammalmodig att du tror att man måste befinna sig i liggande position för att få det att funka..? ;)

Ser fortfarande inte hur dina klackar har med storleken på struten att göra så att säga.

Men pratar vi bara längd så behöver du inte oroa dig för att vara för kort iaf!
Jag har tillgång till en sån här på jobbet (dessutom så har jag truck-kort ifall att du väger mer än 85kg):

ServerLifterAUTO1.png

Problem solved!

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...