Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Precis.. men efter som tjejerna här räknar med att bli bjudna på allt av killarna så får ni ingen sprit ändå när vi inte blir serverade längre :fyllisar

Helt lugnt för min del! Jag kräver troligen bara ungefär en tredjedel så mycket som ni fått i er när ni inte blir serverade längre. ;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Var finns den här snygga, 27-åriga akademikerbrewden (mer begrepp än statiskt krav) som förstår filmer som Big Fish, vet vad hennes deklaration säger, inte bränner sista femhunkan på skor dan innan lön och faktiskt ser på nyheterna ibland (nej, MTV-news är inte nyheter)?

Jag hoppas istället i all innerlighet att jag kan hitta nån som _inte_ är akademiker! :näsblod

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jodå, fast, vi har i egenskap av semifinnar lite annan definition av "nykter" kanske... :rolleyes:

Ja, helt klart! Jag har åländska vänner som då och då påstår att de ska ha en vit helg, sen slutar det med att de dricker likförbannat, ni saknar helt klart den förmågan! :D

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag hoppas istället i all innerlighet att jag kan hitta nån som _inte_ är akademiker! :näsblod

Jag skrev rätt tydligt "mer begrepp än statiskt krav" med vilket jag söker lite driv, nyfikenhet på att lära sig nya saker och nån grad av analysförmåga.

Är det saker du ser som negativa?

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Så klart det gör, beror helt på hur snygg/packad/kräsen du är. :D

Det är ju en känslig ekvation det där. Men med tanke på att man blir komparativt snyggare desto fullare den andre parten är så borde ju det också få plats i modellen!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Jag skrev rätt tydligt "mer begrepp än statiskt krav" med vilket jag söker lite driv, nyfikenhet på att lära sig nya saker och nån grad av analysförmåga.

Dvs såna som inte går runt och är arga och skriker "Jag får säga pepparkaksgubbe om jag vill"...? :rolleyes:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Näe, jag tänker bara på andra egenskaper när jag hör ordet "akademiker". :)

Det är ju en känslig ekvation det där. Men med tanke på att man blir komparativt snyggare desto fullare den andre parten är så borde ju det också få plats i modellen!

Hon e ju chey! Vad den andra parten tycker har ingen betydelse! :lol

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Hon e ju chey! Vad den andra parten tycker har ingen betydelse! :lol

Det beror ju på hur hon ser ut. En tjej får ju typ 2,5 bonuspoäng på snygghetsskalan bara för att hon är tjej.

Så om en 5a (tjej) vill ha en 7a (kille) så är det ju bara att låta honom veta det så är det klart eftersom han kroniskt övervärderar henne.

Problemen uppstår med de tjejer som inte förstått den naturliga balansen i det här och överkompenserar ytterligare på egen hand. På så sätt kan en 4a (tjej) helt plötsligt få för sig att hon har nån form av "rättighet" till en 8a (kille) utan att se att han är ett kap och hon är en padda (toad). En sådan tjej kommer kontinuerligt att sikta alldeles för högt och tycka att det är assvårt att hitta någon.

Motsvarande kille hade snart (2-3 öl) sänkt kraven och tids nog (6-7 öl) hittat någon som var desperat nog att ta honom.

Frågan är ju vem vinnaren är?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
07.58 var det inte ljust här idag. :-(

Sova själv gillar jag, äta själv suger.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag vill åtminstone sova tills solen går upp :( :gråta

Igår hann jag va på väg till campus medan det fortfarande var becksvart, hur hårt suger det?

Vad läser du till? Du har kanske sagt det här i tråden, men mitt minne är sådär. :tungan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning