Singeltråden

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Meh, ja har precis tvärtom, Kalle Anka-fötter o pinnar till vader, inga stövlar sluter tätt på mig... De sista jag köpte var typ "graninge-modell" med kardborrknäppning högst upp. Sexy... :rodnar

Ha ha, mycket underhållande! Du borde ge dig in i serveringsbranchen som du är bestyckad, eller pizzabranchen. Du är ju som klippt och skuren. Tänk att se fru kärringen med bravur hysta in en pizza i ugnen genom att låta den vänstra kalle-anka foten fungera som en pizzaspade. Eller servera pizzan genom att hoppa på en fot med en rykande färsk Vesuvio på den andra.

På pinnvaderna kan du ju trä servettringarna när det är dags att finduka. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Ha ha, mycket underhållande! Du borde ge dig in i serveringsbranchen som du är bestyckad, eller pizzabranchen. Du är ju som klippt och skuren. Tänk att se fru kärringen med bravur hysta in en pizza i ugnen genom att låta den vänstra kalle-anka foten fungera som en pizzaspade. Eller servera pizzan genom att hoppa på en fot med en rykande färsk Vesuvio på den andra.

På pinnvaderna kan du ju trä servettringarna när det är dags att finduka. :D

Tja, kanske dags för ett karriärsbyte... :rolleyes:

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Tja, kanske dags för ett karriärsbyte... :rolleyes:

Mja, eller iallafall ett extraknäck kanske? Hur är gripförmågan med kalle-anka tassarna? Annars kunde du ju kanske förena motorintresset med din biologiska fördel. Vad sägs om päronenduro? Där man ska ta sig igenom den vanliga smörjan, fast nu ska man dessutom genom att följa en karta på strategiska punkter plocka upp päron och lägga i en korg man har på ryggen. Allt på tid dessutom.

Det behöver ju inte vara så allvarligt, vinnaren kan ju tex få en ask zookex och en keps kanske. Eller ett grillgaller i lakrits.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Mja, eller iallafall ett extraknäck kanske? Hur är gripförmågan med kalle-anka tassarna? Annars kunde du ju kanske förena motorintresset med din biologiska fördel. Vad sägs om päronenduro? Där man ska ta sig igenom den vanliga smörjan, fast nu ska man dessutom genom att följa en karta på strategiska punkter plocka upp päron och lägga i en korg man har på ryggen. Allt på tid dessutom.

Det behöver ju inte vara så allvarligt, vinnaren kan ju tex få en ask zookex och en keps kanske. Eller ett grillgaller i lakrits.

Har faktiskt riktigt bra grepp-förmåga med tossingarna... någon form av plock med Husaberg kanske man skulle kunna få till.... :tummenupp

Ziip59

Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Har faktiskt riktigt bra grepp-förmåga med tossingarna... någon form av plock med Husaberg kanske man skulle kunna få till.... :tummenupp

Det låter lovande :) Då kan du med din vänstra fot hålla en banan medan du med den andra tillverkar en ros utav äkta marsipan. Dessa tassars unika flinkhet kommer att hamna på nyheternas tapet. I studion sitter fru kärringen och svarar på tusen frågor om just hennes tassars förmågor.

Från medicinskt håll hörs ett förnöjt vrål, när kärringen berättar att hon även med tassarna kan trä en nål och ro en gondol. :)

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag tror inte jag känner nån som lägger sina sista pengar på nåt "onödigt". Jag shoppar när jag behöver nya kläder, det blir rätt sällan.
De i min bekantskapskrets känner även till att det finns en värld utanför Sverige och vad som händer i den, jag känner definitivt ingen som lägger 98% av sin tid på inredning och skor, tror snarare man skulle behöva leta ganska länge för att hitta en sån tjej ^^

Märkligt. Jag räknar bort ungefär 75% efter den där resningen, sen är 1% av kvarstoden singlar ungefär.

Det skumma är att de som by persona vid en snabb anblick verkar stämma bäst med min bild i 90% av fallen är vänstervridna bohemer vars tio-i-topp mest använda ord är "genus". :huvet

Var e HipHop-juristen som kan sin Sartre liksom? :D

---------------------------------------
Eftersom det inte är tydligt för alla så innebär alltså inte "jurist" just jurist. Jag har en sån i kretsen och hon är nån form av produktansvarig. Sartre betyder inteatt "hon" måste kunna redogöra för existensialismen och "inredning" omfattar typ allt som är världsligt och meningslöst för tredjeman.

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vi har ju bokat ett bord på allstars, tänker du dyka upp så är du välkommen att sitta med oss, vi bittra, ofullständiga, skadade människor. (Mest Money då.)

När?

Har katastrofmycket med plugget och så underlättar ju inte packande, lägenhetsjakt och att det måste va kliniskt snyggt hemma inför visning konstant heller :(

Hade faktiskt varit grymt kul dock. Åka tåg suger, men boende löser sig alltid. Worst case får jag ta med till singel (tjej) så jag har nånstans att slagga, men då ingen jävel hit-the-ball där för då blir det Rålis :mad:

Money: Hämtar du mig i Norpan på vägen då eller? ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
När?

Har katastrofmycket med plugget och så underlättar ju inte packande, lägenhetsjakt och att det måste va kliniskt snyggt hemma inför visning konstant heller :(

Hade faktiskt varit grymt kul dock. Åka tåg suger, men boende löser sig alltid. Worst case får jag ta med till singel (tjej) så jag har nånstans att slagga, men då ingen jävel hit-the-ball där för då blir det Rålis :mad:

Det är bokat från 18:00, jag ska käka. Peter ska kolla på.
Sen försöker man bli tillräckligt odräglig innan kvinntimren dyker upp.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
E nog SH festen dom pratar om ... 26'e ... bra avsluting på MC mässan :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Det låter lovande :) Då kan du med din vänstra fot hålla en banan medan du med den andra tillverkar en ros utav äkta marsipan. Dessa tassars unika flinkhet kommer att hamna på nyheternas tapet. I studion sitter fru kärringen och svarar på tusen frågor om just hennes tassars förmågor.

Från medicinskt håll hörs ett förnöjt vrål, när kärringen berättar att hon även med tassarna kan trä en nål och ro en gondol. :)

Jej, I´m destined for FAME! :banana

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Märkligt. Jag räknar bort ungefär 75% efter den där resningen, sen är 1% av kvarstoden singlar ungefär.

Det skumma är att de som by persona vid en snabb anblick verkar stämma bäst med min bild i 90% av fallen är vänstervridna bohemer vars tio-i-topp mest använda ord är "genus". :huvet

Var e HipHop-juristen som kan sin Sartre liksom? :D

---------------------------------------
Eftersom det inte är tydligt för alla så innebär alltså inte "jurist" just jurist. Jag har en sån i kretsen och hon är nån form av produktansvarig. Sartre betyder inteatt "hon" måste kunna redogöra för existensialismen och "inredning" omfattar typ allt som är världsligt och meningslöst för tredjeman.

Så om jag skulle säga Baudelaire för o rocka loss lite så tänker du inte på Ondskans blommor utan på... (väntar med spänning på en analogi här). :tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
När?

Inga problem, tror inte kaptenen har några problem att mellanlanda. :hihi

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Så om jag skulle säga Baudelaire för o rocka loss lite så tänker du inte på Ondskans blommor utan på... (väntar med spänning på en analogi här). :tungan

Ondskans blommor??? :va

Tänker väl mer att modernismen inte är mitt område och att jag inte vet mer än att jag har nåt minne av att jag på nåt långsökt sätt beskyllt för att vara den onda roten till dagens vidriga Liza Marklund et al.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ondskans blommor??? :va

Tänker väl mer att modernismen inte är mitt område och att jag inte vet mer än att jag har nåt minne av att jag på nåt långsökt sätt beskyllt för att vara den onda roten till dagens vidriga Liza Marklund et al.

Uppenbarligen inte, det är nog mer Zippens grej... :rolleyes:

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...