Singeltråden

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Uhh, hemma från jobb. Det är ett väldigt spännande yrke, att vara taxichaufför. Man vet aldrig va man råkar ut för. Idag vart det att stå och hålla en unge i famnen. :död
Menvafan. Har du bytt ner dej? Har för mej du va lastbilschaffis.

Taxiföraryrket är inget man vill syssla med längre än nödvändigt.

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Var e Zippen idag då? Paddan har väl inte ställt till me nåt hyss hoppas jag... :gnissla

Paddan hittar alltid på en massa smuts, extra mycket nu när han mest haft huset för sig själv. Själv har jag varit social och frataniserat en smula med analoga bekantskaper. :) Det gäller ju att vänja sig vid sådana också nu när man ska börja jobba igen efter 2 veckors härlig asocial tillvaro.

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Ok, men då till den viktiga frågan. Hur fungerar allt här då? Bara snacka eller lägger man upp värsta annonsen med vart man är ifrån, hur många "vårar" man tagit sig igenom och hela patrasket eller? :tungan
Man är ju faktiskt singel.. men mycket bättre på att träffa cheyer IRL och trots att jag tillhör IT generationen så har jag aldrig passat för internetdating.

Kläck tJecka oneliners , var lite sådär "busigt" rolig.... å sen e det bara vittja inboxen :tummenupp:kär

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Sådärja.. Ett nysinglat tillskott till tråden :)

Inte riktigt än dock, är fortfarande sambo några månader till, men snart :banana

Nu till frågan. Vad händer nu då?

Sist jag var singel hade inte Jean Banan lärt sig cykla än, Stefan Löfven och Ljugholt var okända och debatten om SD var lika het som den om teknisk isomorfism (nej, precis).

Dessutom var jag ung och vacker, och jämnåriga tjejer tyckte oftast att det var helt ok att :borra utan att man visste vad deras katt hette, eller vad hon hette för den delen. Nu känns det som att det är en utmaning att hitta tjejer som inte är helt retarderade som inte har barn (ALERTgulablendALERT).

Var finns den här snygga, 27-åriga akademikerbrewden (mer begrepp än statiskt krav) som förstår filmer som Big Fish, vet vad hennes deklaration säger, inte bränner sista femhunkan på skor dan innan lön och faktiskt ser på nyheterna ibland (nej, MTV-news är inte nyheter)?

Krogen känns ju rätt kört, mest obstinata 21-åringar ute vilket iofs vore kul i en kvart (will do). Nätet känns lite tard och som att man måste leka ankdamm alldeles för länge :(..

Gosh..

AWESOME BREWD WHERE ART THAU?

SH - hjälp?

Evenstar

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Nej
Var finns den här snygga, 27-åriga akademikerbrewden (mer begrepp än statiskt krav) som förstår filmer som Big Fish, vet vad hennes deklaration säger, inte bränner sista femhunkan på skor dan innan lön och faktiskt ser på nyheterna ibland (nej, MTV-news är inte nyheter)?

Överallt, typ? Det där låter som en helt vanlig tjej... Stämmer in på alla jag känner (inte åldern exakt, men runt där).

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Överallt, typ? Det där låter som en helt vanlig tjej... Stämmer in på alla jag känner (inte åldern exakt, men runt där).

Definitivt inte en "helt vanlig tjej". En helt vanlig tjej säger att hon bryr sig om "viktiga saker", men lägger sen 98% av energin på inredning och skor, och möjligtvis 2% på att förstå vad som händer i omvärlden (ex. när Egypten rasade för ett par år sen, Indien brinner nu, Grekland faller inifrån osv).

Består din krets av annat (bättre) än "helt vanliga tjejer" - hälsa ;)!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Inte riktigt än dock, är fortfarande sambo några månader till, men snart :banana

Sist jag var singel hade inte Jean Banan lärt sig cykla än, Stefan Löfven och Ljugholt var okända och debatten om SD var lika het som den om teknisk isomorfism (nej, precis).

Dessutom var jag ung och vacker, och jämnåriga tjejer tyckte oftast att det var helt ok att :borra utan att man visste vad deras katt hette, eller vad hon hette för den delen. Nu känns det som att det är en utmaning att hitta tjejer som inte är helt retarderade som inte har barn (ALERTgulablendALERT).

Krogen känns ju rätt kört, mest obstinata 21-åringar ute vilket iofs vore kul i en kvart (will do). Nätet känns lite tard och som att man måste leka ankdamm alldeles för länge :(..

Gosh..

SH - hjälp?

Det enda substitutet för en natt i bingen, som sedan blir en klängig, irriterande, upprörd fjårrtis (ja, även om dom är 35), är att sälja skrotet och köpa en racemotard. ;) :banana

Tråkigt att det blev som det blev.
Men det brukar lösa sig. :hej

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Ok, men då till den viktiga frågan. Hur fungerar allt här då? Bara snacka eller lägger man upp värsta annonsen med vart man är ifrån, hur många "vårar" man tagit sig igenom och hela patrasket eller? :tungan
Man är ju faktiskt singel.. men mycket bättre på att träffa cheyer IRL och trots att jag tillhör IT generationen så har jag aldrig passat för internetdating.

Upp till dig om du vill göra reklam för dig eller inte :tummenupp

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det enda substitutet för en natt i bingen, som sedan blir en klängig, irriterande, upprörd fjårrtis (ja, även om dom är 35), är att sälja skrotet och köpa en racemotard. ;) :banana

Inte så tråkigt, lite skönt faktiskt.

Tråkigt däremot är att hojen redan är borta, BMWn ska säljas, båten ska säljas och alla pengar ska gå till en ny lägenhet eftersom jag är för gammal för att bo i nåt skabbigt korridorsrum med utbytesstudenter från Pakistan.

Så 2013 ser hojlöst ut :(

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du kan börja med att komma till SH-festen så jag kan få se om du är något att ha. Sen kan vi gå vidare därifrån. :hihi

Tråkigt att 2013 börjar lite kasst för dig, men det kan bara bli bättre nu. :)

Du kan få åka på min bönpall. :tungan

Gosh..

SH - hjälp?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Du kan börja med att komma till SH-festen så jag kan få se om du är något att ha. Sen kan vi gå vidare därifrån. :hihi

Vad hände med mensa-test och oxfilen?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Paddan hittar alltid på en massa smuts, extra mycket nu när han mest haft huset för sig själv. Själv har jag varit social och frataniserat en smula med analoga bekantskaper. :) Det gäller ju att vänja sig vid sådana också nu när man ska börja jobba igen efter 2 veckors härlig asocial tillvaro.

Naughty padda... vara social i analog form kan kräva viss övning, så sant... :hihi

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

För att förtydliga det lite så är det ok. Även om det är sorgligt att efter över 5 år bryta, så är vi absolut inte osams eller nåt och kommer (faktiskt) sannolikt att hjälpa varandra med saker och umgås en del även fortsättningsvis. Bara att det började stå klart att ingen av oss skulle va lyckliga om 30 år som det var.

Det värsta är att behöva ge sig ut på marknaden :(. Jag trivs med sambolivet och de få kompisar jag har som är singlar lever som jag brukade, med sikte på lördagskvällen. Känns som att jag är "förbi" krogen och jag är inte ett dugg sugen längre (men jag var grym på det förut så det vänder säkert :brynad).

Gört!

Platsen bakom dig kanske inte alls är fel :tuttar:whip. Om inte annat kan du bli min pimp och winga mig till massa andra åsum fröknar :banana

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Gört!

Platsen bakom dig kanske inte alls är fel :tuttar:whip. Om inte annat kan du bli min pimp och winga mig till massa andra åsum fröknar :banana

Vi har ju bokat ett bord på allstars, tänker du dyka upp så är du välkommen att sitta med oss, vi bittra, ofullständiga, skadade människor. (Mest Money då.)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Men.. jag ska ju inte ens va där :D

Lägger in en bild på vad ni tanter missa:rolleyes:

2013-01-05 - 1.jpg

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Menvafan. Har du bytt ner dej? Har för mej du va lastbilschaffis.

Taxiföraryrket är inget man vill syssla med längre än nödvändigt.

Min fullkomligt värdelösa axel klarar inte av att varken lasta och lossa, eller ens klättra i och ur lastbilen längre. Dessutom pluggar jag nu, så taxi är ett ypperligt extrajobb.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Tycker också det låter rätt vanligt. Visst, jag har tjejkompisar som bränner sina sista pengar på kläder och dylikt, men merparten av tjejerna jag känner gör det inte. Jag hatar att shoppa kläder. Skor gillar jag, unnar mig säkert 2 par om året.... :3freak

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning