SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jo, det är så mycket roligare att vara sån.
Med hjärnbrist ja?
Jo, det är så mycket roligare att vara sån.
Menvafan. Har du bytt ner dej? Har för mej du va lastbilschaffis.Uhh, hemma från jobb. Det är ett väldigt spännande yrke, att vara taxichaufför. Man vet aldrig va man råkar ut för. Idag vart det att stå och hålla en unge i famnen.
Och ni andra, riktiga människor, om ni behöver hjälp nån gång. Säg bara till så ska jag dela ut visdomsord så det smäller i kaklet.
Var e Zippen idag då? Paddan har väl inte ställt till me nåt hyss hoppas jag...
Ok, men då till den viktiga frågan. Hur fungerar allt här då? Bara snacka eller lägger man upp värsta annonsen med vart man är ifrån, hur många "vårar" man tagit sig igenom och hela patrasket eller?
Man är ju faktiskt singel.. men mycket bättre på att träffa cheyer IRL och trots att jag tillhör IT generationen så har jag aldrig passat för internetdating.
Var finns den här snygga, 27-åriga akademikerbrewden (mer begrepp än statiskt krav) som förstår filmer som Big Fish, vet vad hennes deklaration säger, inte bränner sista femhunkan på skor dan innan lön och faktiskt ser på nyheterna ibland (nej, MTV-news är inte nyheter)?
Överallt, typ? Det där låter som en helt vanlig tjej... Stämmer in på alla jag känner (inte åldern exakt, men runt där).
Sådärja.. Ett nysinglat tillskott till tråden
Inte riktigt än dock, är fortfarande sambo några månader till, men snart
Nu till frågan. Vad händer nu då?
Sist jag var singel hade inte Jean Banan lärt sig cykla än, Stefan Löfven och Ljugholt var okända och debatten om SD var lika het som den om teknisk isomorfism (nej, precis).
Dessutom var jag ung och vacker, och jämnåriga tjejer tyckte oftast att det var helt ok att :borra utan att man visste vad deras katt hette, eller vad hon hette för den delen. Nu känns det som att det är en utmaning att hitta tjejer som inte är helt retarderade som inte har barn (ALERTgulablendALERT).
Var finns den här snygga, 27-åriga akademikerbrewden (mer begrepp än statiskt krav) som förstår filmer som Big Fish, vet vad hennes deklaration säger, inte bränner sista femhunkan på skor dan innan lön och faktiskt ser på nyheterna ibland (nej, MTV-news är inte nyheter)?
Krogen känns ju rätt kört, mest obstinata 21-åringar ute vilket iofs vore kul i en kvart (will do). Nätet känns lite tard och som att man måste leka ankdamm alldeles för länge ..
Gosh..
AWESOME BREWD WHERE ART THAU?
SH - hjälp?
Ok, men då till den viktiga frågan. Hur fungerar allt här då? Bara snacka eller lägger man upp värsta annonsen med vart man är ifrån, hur många "vårar" man tagit sig igenom och hela patrasket eller?
Man är ju faktiskt singel.. men mycket bättre på att träffa cheyer IRL och trots att jag tillhör IT generationen så har jag aldrig passat för internetdating.
Det enda substitutet för en natt i bingen, som sedan blir en klängig, irriterande, upprörd fjårrtis (ja, även om dom är 35), är att sälja skrotet och köpa en racemotard.
Tråkigt att det blev som det blev.
Men det brukar lösa sig.
Sådärja.. Ett nysinglat tillskott till tråden
Inte riktigt än dock, är fortfarande sambo några månader till, men snart
Nu till frågan. Vad händer nu då?
Sist jag var singel hade inte Jean Banan lärt sig cykla än, Stefan Löfven och Ljugholt var okända och debatten om SD var lika het som den om teknisk isomorfism (nej, precis).
Dessutom var jag ung och vacker, och jämnåriga tjejer tyckte oftast att det var helt ok att :borra utan att man visste vad deras katt hette, eller vad hon hette för den delen. Nu känns det som att det är en utmaning att hitta tjejer som inte är helt retarderade som inte har barn (ALERTgulablendALERT).
Krogen känns ju rätt kört, mest obstinata 21-åringar ute vilket iofs vore kul i en kvart (will do). Nätet känns lite tard och som att man måste leka ankdamm alldeles för länge ..
Gosh..
AWESOME BREWD WHERE ART THAU?
SH - hjälp?
Du kan börja med att komma till SH-festen så jag kan få se om du är något att ha. Sen kan vi gå vidare därifrån.
Tråkigt att 2013 börjar lite kasst för dig, men det kan bara bli bättre nu.
Du kan få åka på min bönpall.
Vad hände med mensa-test och oxfilen?
Paddan hittar alltid på en massa smuts, extra mycket nu när han mest haft huset för sig själv. Själv har jag varit social och frataniserat en smula med analoga bekantskaper. Det gäller ju att vänja sig vid sådana också nu när man ska börja jobba igen efter 2 veckors härlig asocial tillvaro.
Tråkigt att det blev som det blev.
Men det brukar lösa sig.
Tråkigt att 2013 börjar lite kasst för dig, men det kan bara bli bättre nu.
Du kan börja med att komma till SH-festen så jag kan få se om du är något att ha. Sen kan vi gå vidare därifrån.
Du kan få åka på min bönpall.
Gört!
Platsen bakom dig kanske inte alls är fel . Om inte annat kan du bli min pimp och winga mig till massa andra åsum fröknar
Menvafan. Har du bytt ner dej? Har för mej du va lastbilschaffis.
Taxiföraryrket är inget man vill syssla med längre än nödvändigt.
Överallt, typ? Det där låter som en helt vanlig tjej... Stämmer in på alla jag känner (inte åldern exakt, men runt där).
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|