Singeltråden

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
d e iofs

men ganska skönt å göra lite som man vill ...har endel vänner som är frånskiljda och jagar hejvilt efter en ny Mr/Mrs Right .... å går på nitlott efter nitlott , jag slipper iaf åka hem å gråtrunka när man inte fått napp :tuttar:krama:)

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Ni får säga vad ni vill, men jag kommer aldrig att ta till mig av dom råd som icke-singlarna delar ut.

Ni har ju gått i fällan, varför lyssna på dom som inte kan?

:va :va :va Alltså, när jyx startade tråden var det för att minska antalet singlar på SH. Är det att 'gå i fällan'? Trodde att du ville lämna singel-träsket. :( :7peta :4skrika

Men visst, du är ju inte intresserad av hur vi cheyer fick en SH-kille. Du är väl mer intresserad av hur våra hojåkande karlar fick oss på fall, eller hur? :hej

Sånt händer, man blir slappare när man kommer in i klimakteriet.
Geisha bollar?

Värst vad du var insatt i den frågan. :Bugar Men för att citera en barnmorska jag haft:" det är aldrig för sent att träna". Men sånt behöver inte hästcheyer. De har redan vältränad bäckenbottenmuskelatur. Så tänk dig för innan du ber en hästchey att knipa. :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
:Trodde att du ville lämna singel-träsket. :( :7peta

Visa mig ett enda inlägg som jag har gjort där jag säger att jag vill lämna singelträsket? ;)

:ligga? Räknas inte. :)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Mycket intressant, jag lärde mig precis att jag var semi-singel. :crash

Skoja, det vore passande nu med tanke på att jag inte hunnit köpa mina geishakulor än :crash

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Men visst, du är ju inte intresserad av hur vi cheyer fick en SH-kille. Du är väl mer intresserad av hur våra hojåkande karlar fick oss på fall, eller hur? :hej

Jag är mest intresserad av hur man ska orka träffa nån, alltså.. genomlida alla nackdelar det medför.. Att man måste anpassa sig, och inskränkningar i friheten att kunna ta en liten tupplur precis när man vill t ex..

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Jag är mest intresserad av hur man ska orka träffa nån, alltså.. genomlida alla nackdelar det medför.. Att man måste anpassa sig, och inskränkningar i friheten att kunna ta en liten tupplur precis när man vill t ex..

Intressant att du tror att du skulle behöva anpassa dig. Den tanken har inte slagit min man under de 15 år vi hållit ihop. :gnissla :rofl Det gäller att välja rätt chey... :7peta

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Sånt händer, man blir slappare när man kommer in i klimakteriet.

Geisha bollar?

Ja... Jag har hört att de är okej. Fan vad tajt jag ska bli igen.

Mmmm, mums!

geisha.jpg

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ok, men då till den viktiga frågan. Hur fungerar allt här då? Bara snacka eller lägger man upp värsta annonsen med vart man är ifrån, hur många "vårar" man tagit sig igenom och hela patrasket eller? :tungan
Man är ju faktiskt singel.. men mycket bättre på att träffa cheyer IRL och trots att jag tillhör IT generationen så har jag aldrig passat för internetdating.

Hos killar heter det hjärnbrist.

Assåhh! Det är inte så lätt när blodet som brukar åka till hjärnan säger "Fuck it, vi kollar vad kuken har för sig istället!" :hihi

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning