Tjerringen
Har klampat in igen
Var e Zippen idag då? Paddan har väl inte ställt till me nåt hyss hoppas jag...
Så gärna. Älskar att prata motorcyklar. Det är så synd att mina arbetskamrater INTE gör det. Så därför hänger jag här med likasinnade. Är du en av dem? Eller bara stöddig brewd som klankar på oss som inte är lika hardcore som du?
Singeltråden är underbar. Älskar att läsa men lägger mig i så lite som möjligt. Men bland känns det rätt att komma med liiite livserfarenhet. Vi icke-singlar ska inte ta plats här i onödan. Det finns andra trådar för oss. Eller hur?
OK jag kör rakt på sak: Alla tjejer här som jag normalt sett kommunicerar med i den här tråden har humor och är underbart trevliga, vi skojar o retas men tar även små bitar av allvar. Vad gäller dig så uppfattar det som att du ger mig moraliska pekpinnar och jag gillar det inte. Om du har problem med att jag tar plats så får det stå för dig. Slutkommunicerat från min sida. God kväll!
Bitchfajt
Men flickor flickor, jag har träffat er båda o ni är skittrevliga irl båda två. Ni läser nog in allt för mycket i varandras inlägg om jag får gissa.
Och nej, ingen av oss tre brewdar är ju singel o ändå hänger vi i singeltråden o ömsom ger råd ömsom drygar oss, so what jag tycker läsningen här är underhållande opcorn
Suck ja det märks att det är vinter på riktigt
Bitchfajt
Men flickor flickor, jag har träffat er båda o ni är skittrevliga irl båda två. Ni läser nog in allt för mycket i varandras inlägg om jag får gissa.
Och nej, ingen av oss tre brewdar är ju singel o ändå hänger vi i singeltråden o ömsom ger råd ömsom drygar oss, so what jag tycker läsningen här är underhållande opcorn
Personligen tycker jag det är ganska trevligt med ickesinglar som drygar sig.
Bitchfajt
Love you, I do!
Ok, Mrs Z, ska vi hångla lite vi åsså då?
WTF?! Otrogna jävel...
Haha, DIG vill ja naturligtvis hångla med på RIKTIGT ... förslaget till Mrs Z va mer en fredstrevare. O btw så hånglar väl du o Swishan....!?!?
Three some? Du, jag o söta Swish?
Absolut, jag hånglar med alla!
Haha, DIG vill ja naturligtvis hångla med på RIKTIGT ... förslaget till Mrs Z va mer en fredstrevare. O btw så hånglar väl du o Swishan....!?!?
Three some? Du, jag o söta Swish?
Amenvafasen, detta är ju inte bra!
När vi äntligen får hit lite kvinnor ska de gå och bli flator inom en vecka!
Ok, Mrs Z, ska vi hångla lite vi åsså då?
Ja, varför inte? Säger Rockmorsan att du är ok, så litar jag på det. kram på dig
PS: Finns du i samma trakter som Rockmorsan? Skulle inte vara fel att ses irl.
Eller bara lite smått bisexuella..?
Ni får säga vad ni vill, men jag kommer aldrig att ta till mig av dom råd som icke-singlarna delar ut.
Ni har ju gått i fällan, varför lyssna på dom som inte kan?
Och ni andra, riktiga människor, om ni behöver hjälp nån gång. Säg bara till så ska jag dela ut visdomsord så det smäller i kaklet.
Gratis!!
Ni får säga vad ni vill, men jag kommer aldrig att ta till mig av dom råd som icke-singlarna delar ut.
Ni har ju gått i fällan, varför lyssna på dom som inte kan?
Och ni andra, riktiga människor, om ni behöver hjälp nån gång. Säg bara till så ska jag dela ut visdomsord så det smäller i kaklet.
Gratis!!
Vilken tur att vi har dig! Har du några bra visdomsord att dela med dig av?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|