Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Har ju inte orkat läsa hela tråden och alla dess detaljer. Har någon lyckats träffa någon i denna tråd eller är det bara kafferep som gäller? :D

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jodå, det är några. :hihi

Läste ett skämt i en annan tråd att du och någon annan tjej här på forumet skulle sitta i var sin sida av en soffa och PMa varvandra här på SH. Kan man anta du är en av dem som träffat någon här då? ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Nu ska jag grensla min stålhäst för att ta mig ut till den riktiga ponnyn. Kommer vara borta mååånga timmar, så skriv nu inte en massa onödigt trams jag måste läsa ifatt sen. ;)

Haha, men om vi inte skriver massa trams, va ska du då läsa när du kommer tillbaka? :7peta:tungan

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Har ju inte orkat läsa hela tråden och alla dess detaljer. Har någon lyckats träffa någon i denna tråd eller är det bara kafferep som gäller? :D

Jodå, vi har ett best practise-par: Rockmorsan o Ulvhamne. De har flyttat ihopa nu o mekar as we speak i garaget tillsammans. :kär
O sen har vi vissa avarter o hang-arounds som jag själv som gillar o slänga käft o lägga mig i va andra gör. :arsele

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Du ska på Sh-festen va? :)

Fy fan, jag har inte tränat ett skit sen i april, om man bortser från några inlinesrundor i maklig takt, men idag var jag fan duktig! :tungan

Gick ut hårt idag! Cyklade till stallet, 16 km. Blev nog lite längre för jag cyklade fel, och fick dessutom ta mig uppför en sjukt brant stig med stora stenar, med cykeln på släp, så säg 17 km.. :p Fixade stallet, dressyrade i 30 min, cyklade hem, rätt väg, 16 km. Nådastöten är Tornavägen här i Lund, 2,6 km uppförsbacke. Och den som säger att Skåne är platt ska fan cykla med mig nästa gång! :hihi

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Och påminn oss gärna om va du gör på SH o på den här sidan då...:confused:

Så gärna. :) Älskar att prata motorcyklar. Det är så synd att mina arbetskamrater INTE gör det. :D Så därför hänger jag här med likasinnade. Är du en av dem? Eller bara stöddig brewd som klankar på oss som inte är lika hardcore som du?

Singeltråden är underbar. :Bugar Älskar att läsa men lägger mig i så lite som möjligt. Men bland känns det rätt att komma med liiite livserfarenhet. Vi icke-singlar ska inte ta plats här i onödan. Det finns andra trådar för oss. Eller hur?

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Så gärna. :) Älskar att prata motorcyklar. Det är så synd att mina arbetskamrater INTE gör det. :D Så därför hänger jag här med likasinnade. Är du en av dem? Eller bara stöddig brewd som klankar på oss som inte är lika hardcore som du?

Singeltråden är underbar. :Bugar Älskar att läsa men lägger mig i så lite som möjligt. Men bland känns det rätt att komma med liiite livserfarenhet. Vi icke-singlar ska inte ta plats här i onödan. Det finns andra trådar för oss. Eller hur?

OK jag kör rakt på sak: Alla tjejer här som jag normalt sett kommunicerar med i den här tråden har humor och är underbart trevliga, vi skojar o retas men tar även små bitar av allvar. Vad gäller dig så uppfattar det som att du ger mig moraliska pekpinnar och jag gillar det inte. Om du har problem med att jag tar plats så får det stå för dig. Slutkommunicerat från min sida. God kväll!

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping