Har ju inte orkat läsa hela tråden och alla dess detaljer. Har någon lyckats träffa någon i denna tråd eller är det bara kafferep som gäller?
Jodå, det är några.
Nu ska jag grensla min stålhäst för att ta mig ut till den riktiga ponnyn. Kommer vara borta mååånga timmar, så skriv nu inte en massa onödigt trams jag måste läsa ifatt sen.
Du vet väl att jag är din stora kärlek!
Det är inte hur lång slangen är som har betydelse det är hur dom använder den...
Hoppla, här får man höra!
Läskig?
Har ju inte orkat läsa hela tråden och alla dess detaljer. Har någon lyckats träffa någon i denna tråd eller är det bara kafferep som gäller?
Oh ja, här har vi inga hemligheter för varandra!
Det har jag!
Haha, men du e ju rädd för alla clowner, är Clownis extra läskig i dina ögon eller är de liksom clown som clown?
vi tror ju på tjejerna som sagt det från börjanO hur kommer det sig då att det uteslutande är karlar som säger så... hmmm...!?!?
Och påminn oss gärna om va du gör på SH o på den här sidan då...
vi tror ju på tjejerna som sagt det från början
Du ska på Sh-festen va?
Såklart jag ska! du också eller?
Så gärna. Älskar att prata motorcyklar. Det är så synd att mina arbetskamrater INTE gör det. Så därför hänger jag här med likasinnade. Är du en av dem? Eller bara stöddig brewd som klankar på oss som inte är lika hardcore som du?
Singeltråden är underbar. Älskar att läsa men lägger mig i så lite som möjligt. Men bland känns det rätt att komma med liiite livserfarenhet. Vi icke-singlar ska inte ta plats här i onödan. Det finns andra trådar för oss. Eller hur?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari