Slowroller
Skrämmer små barn
Nu ska jag .
Det e bara att kolla efter den långe UTAN skägg. Den andre långe e ju Ulvis och han vet du ju vem det är.Du ja ska skriva en lapp... så att jag kommer ihåg att ja ska hålla utkik efter en snubbe me stort hår o stora fötter den 26e änd believe me I WILL find yoU! And I am bad. choklad är gott nam...
Det är ju lätt för dig att säga.Som aldrig sett mig i den ... obehagliga positionen.. Fy fan.En klyscha men den stämmer så bra.
"Beauty lies in the eye of the beholder"
Uhh, hemma från jobb. Det är ett väldigt spännande yrke, att vara taxichaufför. Man vet aldrig va man råkar ut för. Idag vart det att stå och hålla en unge i famnen.
Det är ju lätt för dig att säga.Som aldrig sett mig i den ... obehagliga positionen.. Fy fan.
Det är ju lätt för dig att säga.Som aldrig sett mig i den ... obehagliga positionen.. Fy fan.
Träffar man mycket udda människor när man kör taxi?
Jag har inte gjort det. De flesta är helt enkelt bara trevliga och glada.
Sorry Carivore, ja orkar inte hitta Pammsans originaltext, så Pammis: Va har du hittat på, vad då det? [/QUOTE
Inget Bara en sån där tjejgrej, om än obehaglig.
Och eftersom du hänger här antar jag att du inte har mött ditt livs stora kärlek i taxin heller (ännu)?
Jag kommer aldrig möta mitt livs stora kärlek! Det är min skyddsmur på tok för hög för!
Jag har ju sagt att jag omöjligt kan utsätta nån annan för den synenTa en bild och visa oss då så att vi kan bedöma!
Men han den där med stort H har en hög stege med sig tror jag
Den får vara oerhört hög då!
Jag kommer aldrig möta mitt livs stora kärlek! Det är min skyddsmur på tok för hög för!
Du måste bara hitta han som fuskar o tar med en kran istället!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |