Eller ser till att Swish är oerhört hög istället, det kanske också kan funka..?
Vad är det för fel på att bara sätta dit ett periskop? KISS-metoden, Keep It Simple Stupid.
Eller ser till att Swish är oerhört hög istället, det kanske också kan funka..?
Vad är det för fel på att bara sätta dit ett periskop? KISS-metoden, Keep It Simple Stupid.
Det är inte lika roligt.
Men om du nu ska knarka ner henne på sh-partyt så hon kör ner någon lämplig mur med en bobcat o letar rätt på sitt livs kärlek, så ska du väl inte säga det såhär öppet? Jag försökte faktiskt bara hjälpa dig där...
<----Eller ser till att Swish är oerhört hög istället, det kanske också kan funka..?
<----
Eller tänkte du bara en enkel benförlängning? styltor?
Precis! Vart tusan fick du knark ifrån?
I skolan sa de att man blev hög av knark
Det är inte hur lång slangen är som har betydelse det är hur dom använder den...Det kanske är en brandman, de brukar ha långa stegar och långa slangar hmmm.
Meh, du, din sociala inkompetens är nåt du själv har kokat ihop. Du funkar ju perfekt här. Visserligen är vi lite störda men det finns väldigt många störda välmående o framgångsrika människor. Det gäller ju att hitta sig själv. Inte med det sagt att jag alltid gillar mig själv för jag har alltid Luther på ena axeln (o fan på den andra) men... som sagt var... det är ABSOLUT inge FEL på dig söta Plåtis!!! Du behöver bara några år på dig...
Jag kommer aldrig möta mitt livs stora kärlek! Det är min skyddsmur på tok för hög för!
Måste springa till tåget, läser ikapp resten sen!
Strunta i det. Det var bara Dementa Tanten och Läskiga Clownen som skrev nonsens i 19 sidor
Nu är det läggdags för mej. 4 arbetspass kvar.
Men ni har ju inte träffat mig IRL så det är ju en aning annorlunda. Men jag borde sätta upp ytterligare ett mål för 2013 - sluta vara så förbannat jävla självkritisk...
Strunta i det. Det var bara Dementa Tanten och Läskiga Clownen som skrev nonsens i 19 sidor
Nu ska jag ägna mig lite åt min kanin innan det är sovdags. NEJ, en riktig kanin, med päls, tassar o långa öron. Basta.
Den får vara oerhört hög då!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari