Singeltråden

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Vad har folk för plan för festhelgen?

Mässan -> förfest -> SH-festen?

Jag åkte på att jobba en stund på Lördagen (så går det när man är IT-hora och kunden bestämmer).. så mässan är nog körd på Lördagen, men festen ska jag på, och om det händer nånting innan den "riktiga" festen, så borde jag hinna med det också.

Som det ser ut nu så verkar det som jag jobbar på mässan torsdag så då lär jag väl hinna springa runt lite då.
Festen dyker jag upp på och gör stället osäkert :tuttar
Du kanske behöver ett förkläde, Peter, som hjälper dig att sålla bland alla hugade damer :rolleyes: :hihi

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Hur har du tid att titta en massa om du kör som en buse? Hade valt så små som möjligt om du nu måste ha några. Ska vara så rent som möjligt. :tummenupp

Röra ögonen hinner jag, men inte röra huvudet (dödsvinkeln undantagen självfallet).

Så här ser de ut på.

bar end install on z1000(4).jpg

Vid lane splitting är inte bar end mirrors att föredra... Tänkte bara eftersom du kör som en buse. ;)

Hm, very good point my dear sir. Men kika på bilden ovan, vrider jag dessa "inåt" så lägger dom bara till cirka 1cm i bredd på varje sida. Och jag är inte i närheten så skillad att jag lane splittar med såå små marginaler. :crash

Nämnde jag att frugan är flygvärdinna... En fest med hennes kollegor får de flesta tysta. ;)

Huh? :va Förstår inte? Tysta för att de är rädda för att kräkas eller vad? Flyger internationellt ca 4-5ggr per år och det finns två typer av flygvärdinnor: 1. Homos 2. Tanter med vader större än mina lår och en andedräkt som fäller stridsplan. :fakta

Snygga flygvärdinnor är en myt. :gnissla

Nu har jag inte sett din fru, men hon må väl vara undantaget som bekräftar regeln då. :krama

Min plan är: FLyga till Arlanda-->ingen plan->SH-fest

Jag har ingen att gå på mässan med. Så vi kan skutta fram hållandes hand. :tummenupp

Skulle gått med en polare, men han skulle gå med någon annan. Tydligen kan man inte vara fler än två? :dummer

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag vet inte om jag ska gå på mässan än. Kör upp fredag, så det blir nog träffa folk fre kväll och lördag dag. :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Alltså, det finns en yrkeskategori som faktiskt drar in rumpan. Jag tänker på förskolefröknar som är rätt nära pensionen. Många bland dem, företrädesvis sådana som röker, står på ett konstigt vis som gör att rumpan ser indragen ut. Höften skjuts lite framåt, samtidigt som axlarna gör samma sak.

Intressant iakttagelse... Finns statistik o forskningsresultat att hämta? :rolleyes:

Jo o en annan åsså, ballerinor, IN med magen, ut med bröstet (dvs gör du så så drar du per auto även in roooompan) var ett stående mantra från barndomens balettlektioner... haha... :näsblod

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Röra ögonen hinner jag, men inte röra huvudet (dödsvinkeln undantagen självfallet).

Så här ser de ut på.

View attachment 375828

Hm, very good point my dear sir. Men kika på bilden ovan, vrider jag dessa "inåt" så lägger dom bara till cirka 1cm i bredd på varje sida. Och jag är inte i närheten så skillad att jag lane splittar med såå små marginaler. :crash

Tror nog att du kommer få röra på huvet en del för att kolla speglarna om de sitter på styrändarna... eller så är det bara jag som ser det som opraktiskt och, i mina ögon, ganska fult.

Huh? :va Förstår inte? Tysta för att de är rädda för att kräkas eller vad? Flyger internationellt ca 4-5ggr per år och det finns två typer av flygvärdinnor: 1. Homos 2. Tanter med vader större än mina lår och en andedräkt som fäller stridsplan. :fakta

Snygga flygvärdinnor är en myt. :gnissla

Nu har jag inte sett din fru, men hon må väl vara undantaget som bekräftar regeln då. :krama

Låter som du flyger med Jurassic Airlines (SAS)... de på Norwegian är ena riktiga puddingar. ;)
Och nej, det med tysta var som svar till Agile som menade att han hade kompisar som skulle få mig att rodna och tiga... folket i flyget är bra grova i mun och som du konstaterat så är många av killarna i flyget homos.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Vad har folk för plan för festhelgen?

Mässan -> förfest -> SH-festen?

Jag åkte på att jobba en stund på Lördagen (så går det när man är IT-hora och kunden bestämmer).. så mässan är nog körd på Lördagen, men festen ska jag på, och om det händer nånting innan den "riktiga" festen, så borde jag hinna med det också.

Jag gör mässan på fre, så lördag blir:
Sova - träna - vila - Allstars. :yoparty

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag är i Halmstad och pluggar till utvecklingsingenjör så det är tentaveckor den här veckan och nästa vecka, var i det här avlånga landet befinner du dig och vad gör du? (Standardtillbakafrågor :D)

Civilekonom Linköpings.. Inriktning excelnörd

Vi har typ uppsamlingsomtentaochdeadlinepåprojektarbeten-P under januari. Så ALLT ska in nu. Sen körde sig allt under hösten pga 2/4 totalfailade grupparbeten där folk hoppade av mitt i arbetet och sånt, vilket har gett massa kompletteringar då resten av grupperna inte hanterat att lösa upp de knutar som den avhoppade lämnat efter sig osv.

Så inatt lämnade vi in 25 sidor rapport, på torsdag ska 30-40 sidor in i en annan kurs osv..

Sen har inte min prestation direkt nått molnen med tanke på separation och såna saker :(.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Pågående budgivning på en lägenhet jag verkligen vill ha, och jag har inte hunnit få klart med banken :(

Buhuuu.. :gråtautiaftonbladet

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...