Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vafan, henne kan du svara ang. pluggfrågan, men inte mig! :mad:
Civilekonom Linköpings.. Inriktning excelnörd

Vi har typ uppsamlingsomtentaochdeadlinepåprojektarbeten-P under januari. Så ALLT ska in nu. Sen körde sig allt under hösten pga 2/4 totalfailade grupparbeten där folk hoppade av mitt i arbetet och sånt, vilket har gett massa kompletteringar då resten av grupperna inte hanterat att lösa upp de knutar som den avhoppade lämnat efter sig osv.

Så inatt lämnade vi in 25 sidor rapport, på torsdag ska 30-40 sidor in i en annan kurs osv..

Sen har inte min prestation direkt nått molnen med tanke på separation och såna saker :(.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jag vet inte om jag orkar hasa runt där.. :tungan

Så värst intressant brukar det inte vara heller. :3freak

Äh, du väger väl inte så många gram? Jag och Slow kan turas om att ha dig på axlarna. Snigelspår undanbedes dock tacksamt. :tummenupp

Tror nog att du kommer få röra på huvet en del för att kolla speglarna om de sitter på styrändarna... eller så är det bara jag som ser det som opraktiskt och, i mina ögon, ganska fult.

Säger inte att du har fel, men måste prova själv för att se. Möjligt att det är opraktiskt, men det är iaf inte fulare än vanliga speglarna.

Och jag är inte riktigt mogen för alternativet att skippa helt. :crash

Låter som du flyger med Jurassic Airlines (SAS)... de på Norwegian är ena riktiga puddingar. ;)
Och nej, det med tysta var som svar till Agile som menade att han hade kompisar som skulle få mig att rodna och tiga... folket i flyget är bra grova i mun och som du konstaterat så är många av killarna i flyget homos.

SAS, Swiss, Lufthansa och Air France. Aldrig Norwegian då företaget inte har "samarbete" med dom. :(

Ah, jag förstår. Ja, dom måste väl överkompensera grovheten med tanke på hur övertrevliga dom hela tiden måste vara när dom jobbar. :hihi

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hmpf... :FU

Men jo, helt optimalt är det inte. Men behöver det där mellanläget som sagt. :mes

Men det finns ju massvis av vanliga backspeglar du kan ha fast i mindre versioner. Speglarna var väl ok bara att dom just sitter på styrändarna är inte så snyggt. Hojen ser fult bredare ut när de är där. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kunde man inte lösa det med en bakåtriktad kamera och en liten bildskärm vid instrumentpanelen? :)

Eller om han sätter backspegeln på hjälmen. Typ som du har kamera fast en liten vinkel ut och sen spegeln. :D :rofl

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Kunde man inte lösa det med en bakåtriktad kamera och en liten bildskärm vid instrumentpanelen? :)

Jo, har läst om folk som löst det så, men inte hittat mer info runt det. Typ produkter, bilder osv. Men det skulle jag kunna tänka mig att göra.

Men det finns ju massvis av vanliga backspeglar du kan ha fast i mindre versioner. Speglarna var väl ok bara att dom just sitter på styrändarna är inte så snyggt. Hojen ser fult bredare ut när de är där. :)

Men så länka till en snygg då! :tuttar

Eller om han sätter backspegeln på hjälmen. Typ som du har kamera fast en liten vinkel ut och sen spegeln. :D :rofl

Haha! Annars finns ju Reevu hjälmarna. :rofl

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vafan, henne kan du svara ang. pluggfrågan, men inte mig! :mad:

Haha.. Timing honey, timing!

Du ställde frågan igår kväll, när jag satt med rapportskrivande till 05.56 inatt (morse). Hon ställde frågan nu när jag är halvt yrvaken och tycker att det är jävligt skönt att ha en lugn stund.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Civilekonom Linköpings.. Inriktning excelnörd

Vi har typ uppsamlingsomtentaochdeadlinepåprojektarbeten-P under januari. Så ALLT ska in nu. Sen körde sig allt under hösten pga 2/4 totalfailade grupparbeten där folk hoppade av mitt i arbetet och sånt, vilket har gett massa kompletteringar då resten av grupperna inte hanterat att lösa upp de knutar som den avhoppade lämnat efter sig osv.

Så inatt lämnade vi in 25 sidor rapport, på torsdag ska 30-40 sidor in i en annan kurs osv..

Sen har inte min prestation direkt nått molnen med tanke på separation och såna saker :(.

:krama prestationen är inte allt i världen. Kuggar man har man ju alltid en chans till. Jag kuggade min ekonomitenta pinsamt hårt men det berodde väl på att jag knappt fick i mig näring på tre veckor och var helt väck i skallen och klarade knappt av att promenera med hunden. Så nu är det nya tag och jag är på bättringsvägen.

Och de andra faktorerna förtjänar folk som inte ens kan ta sitt ansvar stryk :smasha

Hoppas att din vår blir lättare. Och min :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Nu har vi köpt biljetter till Dropkick iallafall. :yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...