Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ett kort utan ett leende här då... (Fick rota fram det ordentligt)

View attachment 375833

Men jag tror inte det blev bättre för det.

(PS. Mina bakben syns här för någon som ville kommentera den spännande delen :näsblod)

Vafan, nu börjar det bli för mkt snygga tjejer i singeltråden.. blir nästan stressad! :banana

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Kan faktiskt ärligt säga att jag hade aldrig gissat att personen på båda bilderna var samma person, så olika tycker jag. (alltså plåtis båda bilder)

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Fan vad det börjar ta sig här! Snyggt jobbat! \,,/(-.-)\,,/ Själv fastnar jag knappt på bild så skiter i o lägga upp någon xD Eller ja jag har ju profil/avatarbilderna och va knappt så att sporthoj.com tog emot dom :O

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Kameror är ett jävla satyg. Köpte en dyr systemkamera förut i hopp om att bli snyggare, hjälpte det?

Jag kan se mig i spegeln och va sådär skönt nöjd. Hävdar inte att jag är modellmaterial, men jag är nöjd. En sjysst lya och lite deg på banken så får även "hyfsade" killar besudla kalaspinglor :brynad.

Problemet uppstår så fort kameran kommer fram. Det är som att det är ett Joel-bitar-filter i linsen som får mig att se helt jävla retarderad ut så fort stillbildsmomentet blir ett faktum. :gråta

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu ska vi se om jag minns rätt
Swish
Money
Alleycat
Peter1980
Ricken
Slowroller
enrosabil
det var fanimig någon mer.

BeyondEvil
Agile
Shadow
Carnivore
Foccan
Fyll pååååå....

Last edited:

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jag missade ju typ 20 sidor där mitt i alltihopa med BF och snel hest osv, eftersom jag hade ett liv ett tag där och ingen annan hade det. :7peta

Ska vi boka nått slags singeltråden-bord eller vad händer? Vill ju inte sitta och slabba hamburgare själv som nått jävla mobb-offer. :dummer

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag missade ju typ 20 sidor där mitt i alltihopa med BF och snel hest osv, eftersom jag hade ett liv ett tag där och ingen annan hade det. :7peta

Ska vi boka nått slags singeltråden-bord eller vad händer? Vill ju inte sitta och slabba hamburgare själv som nått jävla mobb-offer. :dummer

Ricken har redan bokat för 10 pers. :tummenupp

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.

Ricken fixar juuuuuu! Därav listan! Liv? Kan man äta det?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning