Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Meeeen så oförskämt! Money kasta ut han!!

Däremot tror jag att jag heter Lars Ingemar Gustaf Greger Andersson?

Hur står det till? :D

hahhahaa asså du har missuppfittat hela grejen, det är bara i MITT forum du inte får säga :ligga.....var annanstans på forumet är det fritt fram. O flickorna i denna tråd är ju uppenbarligen endast ute efter att just :ligga så tror nog de vet vad de ger sig in på, här får ingen skydd från kåtbockarna och mansgrisarna. ;) GO GO GO!!

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
hahhahaa asså du har missuppfittat hela grejen, det är bara i MITT forum du inte får säga :ligga.....var annanstans på forumet är det fritt fram. O flickorna i denna tråd är ju uppenbarligen endast ute efter att just :ligga så tror nog de vet vad de ger sig in på, här får ingen skydd från kåtbockarna och mansgrisarna. ;) GO GO GO!!

Kan du va själv. :förnärmad

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1

AHA xD nice!
Tyckte ändå mitt sätt att uttrycka mig på va snäppet smidigare? xD

-edit- btw älska: missuppFITTa xD Det ordet ska jag sno!

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Whoa, whoa, whoa. Snart tre år i Färjestadland för min del men alltså, det är tyvärr omöjligt att byta ut mina älskade blågula. No can do! Spelar ingen roll hur många gånger Alleycat serverar min whisky i FBK-glaset.

Jodå, efter tillräckligt många gånger så SKA det gå!

Nej nej nej, vad tänker du med?! Vi vill ha diamantringar, massvis med blommor, lyxiga bilar, stora dyra bröllop och fina hus...

Eller var det lite whisky som räckte? :va

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
AHA xD nice!
Tyckte ändå mitt sätt att uttrycka mig på va snäppet smidigare? xD

-edit- btw älska: missuppFITTa xD Det ordet ska jag sno!

Du vi snackar hästbrudar nu!! Här uppskattas inte några smidiga uttryck, det ska vara hårt, piska och läder. :hihi

Oke, du får LÅNA det!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag och sambon behöver filmtips, gärna netflix.

Kom igen.

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Du vi snackar hästbrudar nu!! Här uppskattas inte några smidiga uttryck, det ska vara hårt, piska och läder. :hihi

Oke, du får LÅNA det!

Haha xD Ska ske madame! Ok, vad bra då lånar jag!! Jag är i princip 80% säker på att jag med 100% säkerhet kommer lämna tillbaka det! :glömdet

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
En bakfull midsommar kan innebära hur många år som helst bakåt i tiden. Eftersom de två andra var flera år bakåt så kunde den ju lika bra varit 10 år gammal.

Sry.. Bilden heter "Midsommar -12" så jag trodde jag hade skrvit det.,.

Nu blev du chockad va. ;)

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...