You talkin' to me? Äsch spela roll, svarar ändå! Det är finemang här. Själv?
Yes Im talking to you!!! Alltid bra alltid bra xD Hoppas inte det dolda budskapet i mitt meddelande gick förlorat? xD
You talkin' to me? Äsch spela roll, svarar ändå! Det är finemang här. Själv?
Meeeen så oförskämt! Money kasta ut han!!
Däremot tror jag att jag heter Lars Ingemar Gustaf Greger Andersson?
Hur står det till?
högt blodtryck torde vara bra i :ligga samanhang
hahhahaa asså du har missuppfittat hela grejen, det är bara i MITT forum du inte får säga :ligga.....var annanstans på forumet är det fritt fram. O flickorna i denna tråd är ju uppenbarligen endast ute efter att just :ligga så tror nog de vet vad de ger sig in på, här får ingen skydd från kåtbockarna och mansgrisarna. GO GO GO!!
hahhahaa asså du har missuppfittat hela grejen, det är bara i MITT forum du inte får säga :ligga.....var annanstans på forumet är det fritt fram. O flickorna i denna tråd är ju uppenbarligen endast ute efter att just :ligga så tror nog de vet vad de ger sig in på, här får ingen skydd från kåtbockarna och mansgrisarna. GO GO GO!!
Whoa, whoa, whoa. Snart tre år i Färjestadland för min del men alltså, det är tyvärr omöjligt att byta ut mina älskade blågula. No can do! Spelar ingen roll hur många gånger Alleycat serverar min whisky i FBK-glaset.
Måste.. tänka.. på... blodtrycket...
Whoa, whoa, whoa. Snart tre år i Färjestadland för min del men alltså, det är tyvärr omöjligt att byta ut mina älskade blågula. No can do! Spelar ingen roll hur många gånger Alleycat serverar min whisky i FBK-glaset.
Jag trodde det var såndär voltige.
AHA xD nice!
Tyckte ändå mitt sätt att uttrycka mig på va snäppet smidigare? xD
-edit- btw älska: missuppFITTa xD Det ordet ska jag sno!
Ja, vad ska man göra, inte lätt när man lever i princip i celibat.
Haha, underbar Plåtis! Vadan detta utbrott inför kameran?
Yes Im talking to you!!! Alltid bra alltid bra xD Hoppas inte det dolda budskapet i mitt meddelande gick förlorat? xD
Du vi snackar hästbrudar nu!! Här uppskattas inte några smidiga uttryck, det ska vara hårt, piska och läder.
Oke, du får LÅNA det!
Jag och sambon behöver filmtips, gärna netflix.
Kom igen.
En bakfull midsommar kan innebära hur många år som helst bakåt i tiden. Eftersom de två andra var flera år bakåt så kunde den ju lika bra varit 10 år gammal.
Jodå, efter tillräckligt många gånger så SKA det gå!
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|