Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sry.. Bilden heter "Midsommar -12" så jag trodde jag hade skrvit det.,.

Nu blev du chockad va. ;)

Kollade på bilden på mobilen såg inte där var någon text. Nu sitter jag vid datorn men orkade inte gå tillbaka hundra sidor för att titta på bilderna igen. :) Peace! :)

Ahh okej lite nyfiken, är du blond el mörk? Vad jag såg va du mörk på den gamla o ljus på den nyare bilden.

Last edited:

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Självklart icke. Fantastiskt välkomnande man får här inne. ;)
Förövrigt heter det väl ändå massuppfittat?

haha bra bara kollar xD massuppfitta är väl sånt man sysslar med i red light distict precis när man fyllt 18 och är oskuld......har jag hört >_< :confused:

Och btw! Karlstad, finns det någon dialekt som är töntigare på killar men så läcker på tjejer? Faktiskt inget raggande här utan bara helt vad jag har kommit underfund med!! Nästa dialekt är Skånska på tjejer(fast där låter det coolt på killar också...tycker jag :( )

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
På tal om whisky.
Funderar på att dricka mig lullig. Och se om det verkligen är så att alkoholen angriper de svagare hjärncellerna. Så kan jag sätta en jefla femma på den där jefvla tentaaaaaaaaaaan.

Har någon varit bakis i det sammanhanget?

Fan också. Jag blir inte bakis. Lägger ner idén.
Orkar inte radera så lägger upp inlägget. :3freak

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
haha bra bara kollar xD massuppfitta är väl sånt man sysslar med i red light distict precis när man fyllt 18 och är oskuld......har jag hört >_< :confused:

Och btw! Karlstad, finns det någon dialekt som är töntigare på killar men så läcker på tjejer? Faktiskt inget raggande här utan bara helt vad jag har kommit underfund med!! Nästa dialekt är Skånska på tjejer(fast där låter det coolt på killar också...tycker jag :( )

Har du hört...? ;)

Besvikelsen kanske blir stor när jag egentligen är smålänning, som ibland drar till med värmländska ord. Den dialekten kan du ju fantisera om, hehe. Inbillar mig inte att den är särskilt vacker iaf. ;) Håller dock med om skånska och förstår inte varför större delen av svenskarna ogillar skånska. It's lövli!

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Har du hört...? ;)

Besvikelsen kanske blir stor när jag egentligen är smålänning, som ibland drar till med värmländska ord. Den dialekten kan du ju fantisera om, hehe. Inbillar mig inte att den är särskilt vacker iaf. ;) Håller dock med om skånska och förstår inte varför större delen av svenskarna ogillar skånska. It's lövli!

Karlstaddialekten står jag fast vid! Har lite småländska kompisar och det är väl inte ocharmigt precis Men skånskan står jag också fast vid, alldeles underbar och alla skämt låter roligare på skånska av någon anledning haha xD Eller så har skåningar bara bättre humor, vad vet jag......xD

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Har du hört...? ;)

Tack så möed. :)

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...