oops164
Smed
Jag och sambon behöver filmtips, gärna netflix.
Kom igen.
Fäbojäntan
Jag och sambon behöver filmtips, gärna netflix.
Kom igen.
Haha, underbar Plåtis! Vadan detta utbrott inför kameran?
Sry.. Bilden heter "Midsommar -12" så jag trodde jag hade skrvit det.,.
Nu blev du chockad va.
Självklart icke. Fantastiskt välkomnande man får här inne.
Förövrigt heter det väl ändå massuppfittat?
Ibland får man ju ha semester. Kan inte jobba alltid.
Sötbulle. Så naiv...
Apråpå whisky så känner jag mig nästan lite taskig nu, korkade upp efter att du gått. Omnomnomnom.
Nä, jag har ju en riktig, mänsklig sambo nuförtiden.
Jag vet inte. Född sån?
Vad hände med dina förtjusade damer i källaren som leker med ThighMaster (vad fan var det nu hette?) medan du var ute och arbetade?
Dom finns kvar, lugn bara.
haha bra bara kollar xD massuppfitta är väl sånt man sysslar med i red light distict precis när man fyllt 18 och är oskuld......har jag hört >_<
Och btw! Karlstad, finns det någon dialekt som är töntigare på killar men så läcker på tjejer? Faktiskt inget raggande här utan bara helt vad jag har kommit underfund med!! Nästa dialekt är Skånska på tjejer(fast där låter det coolt på killar också...tycker jag )
Fy fan.
Håller dock med om skånska och förstår inte varför större delen av svenskarna ogillar skånska. It's lövli!
Har du hört...?
Besvikelsen kanske blir stor när jag egentligen är smålänning, som ibland drar till med värmländska ord. Den dialekten kan du ju fantisera om, hehe. Inbillar mig inte att den är särskilt vacker iaf. Håller dock med om skånska och förstår inte varför större delen av svenskarna ogillar skånska. It's lövli!
Tack så möed.Har du hört...?
Besvikelsen kanske blir stor när jag egentligen är smålänning, som ibland drar till med värmländska ord. Den dialekten kan du ju fantisera om, hehe. Inbillar mig inte att den är särskilt vacker iaf. Håller dock med om skånska och förstår inte varför större delen av svenskarna ogillar skånska. It's lövli!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|