Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Så jävla bökigt bara att ta sig hem osv när ingen annan från Uppsala ska dit som det verkar och att jag hittar kasst i sthlm, blir klurigt att slagga där ngnstans med när man ska jobba på Söndagen :/ men sure hade varit riktigt kuligt och få träffa på alla nyllen man tjötat med!:fyllisar

Det är bara att dygna... :crash

/hon som kom hem först klockan halv nio på annandagen jul eftersom sista pendeltåget hem till mamsen går kl halv två. Stureplan stängde kl 5 så jag hängde med ett par kompisar och rände runt i storstockholm :D

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Det är bara att dygna... :crash

/hon som kom hem först klockan halv nio på annandagen jul eftersom sista pendeltåget hem till mamsen går kl halv två. Stureplan stängde kl 5 så jag hängde med ett par kompisar och rände runt i storstockholm :D

Fast då saknas det fortfarande ngnstans att sova...hmm...har iofs en kompis som jobbar på allstars(om jag fattat stället rätt) där festen är och han bor här i Uppsala.....han kanske åker till Uppsala på natten/kvällen....ska fan ringa o kolla med honom om man isf får skjuts hem :tummenupp

-edit- om han nu jobbar den kvällen....va upptaget nu när jag ringde :p

Last edited:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Fast då saknas det fortfarande ngnstans att sova...hmm...har iofs en kompis som jobbar på allstars(om jag fattat stället rätt) där festen är och han bor här i Uppsala.....han kanske åker till Uppsala på natten/kvällen....ska fan ringa o kolla med honom om man isf får skjuts hem :tummenupp

-edit- om han nu jobbar den kvällen....va upptaget nu när jag ringde :p

Meningen med att dygna är ju att inte sova. :tummenupp

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Han skulle försöka fixa så att han jobbade då fast han har flyttat till Solna. I värsta fall så har jag en sovplats hos honom utan problem men då ska man fortfarande ta sig upp tidigt och försöka ta sig tillbaka till Uppsala.....hmmm.....tror fan det lutar åt att jag bara går på mässan och skiter i festen =/ Fast flera veckor kvar, man hinner säkert ändra sig :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Tänker ju inte sitta 4 timmar på centralen(som jag troligtvis inte ens hittar till därifrån) och vänta på ett tåg som tar mig hem för att jag sen ska jobba, uscha! Då kommer det fler fester :tummenupp

Du får hitta dig sällskap som vill leka med dig och springa runt på stan :rolleyes:

Eller, taxi :crash

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha, jag har nyss hjälpt till med något så konstigt som att gömma en flaggstång! :D

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Du får hitta dig sällskap som vill leka med dig och springa runt på stan :rolleyes:

Eller, taxi :crash

Usch nä sånt orkar man inte med längre :huvet taxi känns lockande men känns onödigt dyrt! iofs får man fast pris så kanske det inte blir så mycket dyrare än att ta sig hem från Solna dagen efter xD Ska fundilera på saken!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Sorry, inga av dem imponerar på mig musikaliskt. Jag gav er en ledtråd och Swish gav er en ledtråd. Ni får leta upp det där längre bak i tråden ;)

Och alla killar kan leverera. Men det är ju frågan om mottagaren är nöjd med leveransen. :7peta

Lugnt :tummenupp alla kan inte alltid gilla ens musik :)

Levererar syfta jag ju på live va fan :crash

Påminner en del om Devildriver tycker jag!

Jasså? den har jag inte hört förut faktiskt!

Host host, vasaru saru?
Trubadurackord:

d-drop:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jaha! Men det ligger ju inte ens i stan :p Det ligger ju bortåt... på vägen till Simlången var det!

Kåren har en festlokal men det arrangeras inte sånt där, tyvärr. Det är nog hos någon polare med storbildstv som gäller. Händer att grabbarna i klassen är i skolan och kollar på fotboll men skolan stänger och larmas automatiskt kl 23 så det är uteslutet där...

Men nu är ju Halmstad yttepyttelitet så från högskolan till Olivers är det knappt 3 km enligt Google :p

Och angående högskolan så har jag inte jobbat som väktare i 7 år för att låta ett litet larm stoppa mej :yoparty

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Så jävla bökigt bara att ta sig hem osv när ingen annan från Uppsala ska dit som det verkar och att jag hittar kasst i sthlm, blir klurigt att slagga där ngnstans med när man ska jobba på Söndagen :/ men sure hade varit riktigt kuligt och få träffa på alla nyllen man tjötat med!:fyllisar

satsa alla kort på kvart i tre ragg!.. om hon ser ut som :crash så är det ju att bara att gnälla på att du mår illa eller något och att du måste sova :hihi

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
PHP:
satsa alla kort på kvart i tre ragg!.. om hon ser ut som :crash så är det ju att bara att gnälla på att du mår illa eller något och att du måste sova :hihi

Haha, då är det väl en bättre lösning att sova hos polaren som troligtvis kommer jobba där den kvällen och få åka hem med honom? xD

Men jag gillar hur du tänker :tummenupp

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Nu ska vi se om jag hittat rätt i alla inlägg och kommentarer och fattat allt fel som vanligt.

Bordsreservation till sporthojsfesten 26:e
1. Swish
2. Money
3. Alleycat
4. Peter1980
5. Ricken
6. Slowroller
7. enrosabil
8. BeyondEvil
9. Agile
10. Shadow
11. Rockmorsan
12. Ulvhamne
13. Kärringen

(14.) Foccan - kommer kanske... Tycker bestämt du ska komma, Rockmorsans ordination!
(15.) Pisken - kommer kanske, inte 100% ännu? Men ska bli förpassad till de hårda 40+arnas bord... vad nu det innebär? Singelbordet är inte hårt nog?
Carnivore - kommer inte till middagen men kommer senare

Åja blir det så man dyker upp så kanske man kan klämma in sig på hörnet på Singelbordet .... har inte riktigt koll på livet den 26'e , men går planen i lås så blir det lite mässa på eftermiddan (med en eller ett par stänkare i baren där) för att sedan fumla sig iväg till allstars ... äta kan jag göra hemma :banana
Känner iofs inte en käft men det kanske det blir ändring på :pussa

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping