Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Haha ja så kan man se det med, jag letar mer efter tjejer som kan behärska mer än 2 pållar på samma gång, så moppebrudar går helt bort där ;)
Jaså det går 1 hojbrud per 10 killar? låter precis som könsfördelningen på valfri charterort! Undrar var alla tjejer håller hus jämt? är det inte rätt så jämnt fördelat världen över?

Vi kan nog skylla på polygami som förekommer i vissa länder. Dessa männen har ett eget harem. Det är nog därför som antalet då går ner så mycket som ända ner till 1 per 10.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
haha inte jag häller, elle jo satt på en islänning för nått år sedan, de var den roligaste färden på längre, garvade konstant, studsade som en boll på de gamla öket, fy vad kul de var, tänker aldrig göra om de;)

Konstigt. :va När jag träffat min blivande make, så vågade jag inte slänga upp honom på en dåligt utbildad jättehäst. Så det fick bli islandshäst istället. Han sa att det var som att åka fyrhjuling, fast utan motorljud! :lol :lol :lol

PS: vi pratar väl om en islänning med 4 ben? eller var det en med 2? :glömdet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Konstigt. :va När jag träffat min blivande make, så vågade jag inte slänga upp honom på en dåligt utbildad jättehäst. Så det fick bli islandshäst istället. Han sa att det var som att åka fyrhjuling, fast utan motorljud! :lol :lol :lol

Hahaha, fick en jätterolig bild i huvudet på hur skruttiz studsar runt halvt okontrollerat på den tvåbenade versionen! Gärna i takt med den där låten, It's gonna be a bumpy ride, också! :D

MrRR

Ny medlem
Gick med
6 May 2012
Hoj
CBR1000RR Fireblade -08
Vi kan nog skylla på polygami som förekommer i vissa länder. Dessa männen har ett eget harem. Det är nog därför som antalet då går ner så mycket som ända ner till 1 per 10.

Undrar om det är samma fördelning även på Tjejdagen på falkenbergs motorbana i april med? Om man skulle smyga sig dit ändå tro.. :gnissla

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Bjuder på en gammal bild. :) Killen på fuxen är egentligen hojåkare, men lånade frugans häst när det inte var säsong för hojen. Det var en räserhäst! Sprungit in en del på Täby i sina yngre dagar. Min stora gula hade svårt att hänga med när det bar av som bäst. :lol

View attachment 376305

Var medryttare på en ex-galoppör i tonåren. Jevvlar, va det gick på stubbåkern. Ballast tyckte jag va att (först värmt upp henne förstås) att starta från en änden av åkern från stillastående till galopp. Man kände att hon "sänktes" ca 1 dm när hon sträckte ut fullt. Häfigt känsla. :yoparty

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Var medryttare på en ex-galoppör i tonåren. Jevvlar, va det gick på stubbåkern. Ballast tyckte jag va att (först värmt upp henne förstås) att starta från en änden av åkern från stillastående till galopp. Man kände att hon "sänktes" ca 1 dm när hon sträckte ut fullt. Häfigt känsla. :yoparty

Troligen blir det en galoppör för min del när jag ska skaffa mig en häst. Har jobbat lite i galoppstall och älskar fullbloden. Det är riktiga sporthästar det där! :yoparty

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,

hahah de var ett gammalt ök med fyra ben;) va sån där turridning, och jag fick sista tröttaste hästen eftersom jag inte hade ridit så många gånger innan, tölten blev där efter, så jag satt ju bara och hoppa..haha:) och skratta ännu mer,

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

Gjorde exakt detsamma som fjorton-åring! :lol Fin blåsig höstdag, stor stubbåker och ex-galoppör. Hästen gick över till fyrsprång. Det gick inte att göra annat än att stå. Ögonen tårades av fartvinden, och jag fick svårt att dra in luft. Fan va häftigt det var!!! :banana :banana :banana :banana :banana

Skulle aldrig våga göra det nuförtiden. :näsblod :(

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Haha ja så kan man se det med, jag letar mer efter tjejer som kan behärska mer än 2 pållar på samma gång, så moppebrudar går helt bort där ;)
Jaså det går 1 hojbrud per 10 killar? låter precis som könsfördelningen på valfri charterort! Undrar var alla tjejer håller hus jämt? är det inte rätt så jämnt fördelat världen över?

Vi har gått igenom det här tidigare i tråden.

Det visade sej att dom befann sej på Åland :huvet

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...