Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Kollade bak lite i tråden och hittade inlägg på vilka som skulle komma på festen. Är nyfiken om vi fått något tillskott.

Bordsreservation till sporthojsfesten 26:e
1. Swish
2. Money
3. Alleycat
4. Peter1980
5. Ricken
6. Slowroller
7. enrosabil
8. BeyondEvil
9. Agile
10. Shadow
11. Rockmorsan
12. Ulvhamne
13. Kärringen

(14.) Foccan - kommer kanske...
(15.) Pisken - kommer kanske, inte 100% ännu?
Carnivore - kommer inte till middagen men kommer senare

Någon som inte står med?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Kollade bak lite i tråden och hittade inlägg på vilka som skulle komma på festen. Är nyfiken om vi fått något tillskott.

Bordsreservation till sporthojsfesten 26:e
1. Swish
2. Money
3. Alleycat
4. Peter1980
5. Ricken
6. Slowroller
7. enrosabil
8. BeyondEvil
9. Agile
10. Shadow
11. Rockmorsan
12. Ulvhamne
13. Kärringen

(14.) Foccan - kommer kanske...
(15.) Pisken - kommer kanske, inte 100% ännu?
Carnivore - kommer inte till middagen men kommer senare

Någon som inte står med?
Många...

tkdrille

Guest
För oss som fått ligga som kvinnor och haft ett något skavt underliv är det inte heller något att skoja om. :fakta

(Eller kan man verkligen ligga som kvinnor eller som män? :näsblod)

Jag skulle bli rädd om du ligger som en man. Att du juckar på som en man då haha. De värsta nånsin med skavsår är ju då att man få vänta till skavet ger sig för att kunna ligga igen.
Hemska diskussioner vi kommer in på.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag skulle bli rädd om du ligger som en man. Att du juckar på som en man då haha. De värsta nånsin med skavsår är ju då att man få vänta till skavet ger sig för att kunna ligga igen.
Hemska diskussioner vi kommer in på.

Det är väl klart att man som kvinna knullar som en man? Eller föredrar ni en stillsam kvinna som ligger där med benen isär och ser lycklig ut med händerna stilla på ryggen på er? :7peta

För övrigt skulle det vara roligt att hitta sig en snubbe som vill låta en prova strap on på honom :brynad

tkdrille

Guest
Det är väl klart att man som kvinna knullar som en man? Eller föredrar ni en stillsam kvinna som ligger där med benen isär och ser lycklig ut med händerna stilla på ryggen på er? :7peta

För övrigt skulle det vara roligt att hitta sig en snubbe som vill låta en prova strap on på honom :brynad

De var lite de jag syfta på om kvinnan tar strap on och sätter på mannen så han svimmar. Ja jäklar jag hade då skrikit för livet om en kvinna hade dragit fram en sådan en fredagkväll och sagt att de är min tur att ta emot leveransen..

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
De var lite de jag syfta på om kvinnan tar strap on och sätter på mannen så han svimmar. Ja jäklar jag hade då skrikit för livet om en kvinna hade dragit fram en sådan en fredagkväll och sagt att de är min tur att ta emot leveransen..

Noterat. Överraskningen kommer någon fredagskväll hör jag. :brynad

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Oj, redan på lördag? Då är det ganska säkert att jag kan eftersom det är helgen efter den kommande helgen efter den här helgen som är lite osäkert ännu nämligen. :p

Ja skolan börjar ju 21:a så då måste jag vara på plats :)
Sen vill jag gärna ha någon dag innan som jag kan promenera runt lite och spana in skolan så jag iaf vet vilken dörr jag ska in igenom :)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!