Detta eskalerade fort må jag säga
Många...Kollade bak lite i tråden och hittade inlägg på vilka som skulle komma på festen. Är nyfiken om vi fått något tillskott.
Bordsreservation till sporthojsfesten 26:e
1. Swish
2. Money
3. Alleycat
4. Peter1980
5. Ricken
6. Slowroller
7. enrosabil
8. BeyondEvil
9. Agile
10. Shadow
11. Rockmorsan
12. Ulvhamne
13. Kärringen
(14.) Foccan - kommer kanske...
(15.) Pisken - kommer kanske, inte 100% ännu?
Carnivore - kommer inte till middagen men kommer senare
Någon som inte står med?
För oss som fått ligga som män och faktiskt haft skavda ollon så är de verkligen inget att skoja om de är
Welcome to the world of sporthoj.com
Så är de här. 3 gillningar på 2 minuter de är rekord.
För oss som fått ligga som kvinnor och haft ett något skavt underliv är det inte heller något att skoja om.
(Eller kan man verkligen ligga som kvinnor eller som män? )
Yeah I know, men för att vara singeltråden så gick det väldigt fort.
Men sen i och för sig är det ju inte bara Ricken här som är "Skadad i huvet"
Många...
Jag skulle bli rädd om du ligger som en man. Att du juckar på som en man då haha. De värsta nånsin med skavsår är ju då att man få vänta till skavet ger sig för att kunna ligga igen.
Hemska diskussioner vi kommer in på.
Det är väl klart att man som kvinna knullar som en man? Eller föredrar ni en stillsam kvinna som ligger där med benen isär och ser lycklig ut med händerna stilla på ryggen på er?
För övrigt skulle det vara roligt att hitta sig en snubbe som vill låta en prova strap on på honom
Så menar du att jag slagit i skallen för hårt då ??? Tack kära du.
De var lite de jag syfta på om kvinnan tar strap on och sätter på mannen så han svimmar. Ja jäklar jag hade då skrikit för livet om en kvinna hade dragit fram en sådan en fredagkväll och sagt att de är min tur att ta emot leveransen..
Jag menar att du är den som blev sagd att du blev tappad bakom en vagn som barn och undrar fortfarande varför du inte fått försäkringspengar
Noterat. Överraskningen kommer någon fredagskväll hör jag.
Följdfråga. Varför bakom och inte framför en vagn?
Jag menar att du är den som blev sagd att du blev tappad bakom en vagn som barn och undrar fortfarande varför du inte fått försäkringspengar
Hahaha, skitkul om du får till att min framtida partner ska skrämma livet ur mig. De låter som du har en plan. Elaka kvinna
Oj, redan på lördag? Då är det ganska säkert att jag kan eftersom det är helgen efter den kommande helgen efter den här helgen som är lite osäkert ännu nämligen.
Hon ska inte bara skrämma livet ur dig. Hon ska också få dig att skrika som en stucken gris.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|