Singeltråden

tkdrille

Guest
Du kan vara lugn, jag ska "sätta på" någon film och somna till den tänkte jag. :D

Det verkar som du blir ensam :rolleyes:

Ja du får ju ända sätta på något. Jag tror jag går och lägger mig för inte bjuder du in mig.

De bästa med att va ensam här är att jag kan leka shizo så mycket jag vill. Fram till någon annan stackare vaknar och har 50 sidor till att hoppa över.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ja du får ju ända sätta på något. Jag tror jag går och lägger mig för inte bjuder du in mig.

De bästa med att va ensam här är att jag kan leka shizo så mycket jag vill. Fram till någon annan stackare vaknar och har 50 sidor till att hoppa över.

"Sätt på" TV10 så jag har nån att snacka NFL med :)

Går bra för Patriots nu :banana

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Haha vakna du till nu =). Jag tänkte faktiskt hoppa i säng. Och göra lite nytta imorgon på lediga dagen ;). Lycka till med NFL:en

Natti.

Har varit vaken hela tiden men kände att jag inte hade något att tillföra i eran diskussion :hihi

Sitter på en stol i mitt ekande vardagsrum och glor på teven istället :)

Men sov så gott då allihopa. Händerna var ni vill :hej

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Schizofreni och personlighetsklyvning är två olika saker ;)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Fast jag hr några kompisar som tävlar i rr, och de lägger betydligt mer på en säsong än jag gör på hela året på min häst, och då kostar min häst hela tiden, inte bara när jag använder den. Tävlingar 2 gånger i månaden är inräknat i priset, och ändå kostar hästen bara hälften av rr. Och jag har hästvärldens motsvarighet till en sporthoj. :7peta

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!