Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
lika högt som mitt lattekonto.
Oj jävlar. De utgifterna får ju Greklands statsskuld att blekna.
lika högt som mitt lattekonto.
Hest cheyer är farliga jue ..
Vet en som är svår astmatiker. Sedan råkade han på en såndär hest chey..
Nu har han villa med ladugård massa hö som ska ges te havremopparna.. Ja han har tom köpt en traktor.. Inte en Volvo 7leif utan en David Brown..
Ja kärleken den kan ställa till det.![]()
Det var soft att vara en liten påg som fick näsan torkad per automatikAlla åldrar har nog sina för och nackdelar. Det gäller bara att hitta fördelarna och utnyttja dessa efter bästa förmåga.
Ha ha, njä blått kör jag inte, även om jag känner en del folk som gör det. Nä, jag kollar så att allt går rätt till inom lite mindre formella och fastslagna mallar. I allmänhet och i tjänsten
Kör du blått själv?
Det är därför man bara ... använder.. lammkött lite. Men inte mer.Det är sant. Ytterligare en bra sak med att bli äldre, man ser mer hur folk är inuti numera och inte bara ett snyggt skal att gnugga sin gamla kropp mot.![]()
Ja, jag hittar!Se där ja, här har man gått o varit avundsjuk på alla med hund som kan köra på Hundtricket.
Men jag kan ju köra på dotter tricket istället
O stall finns inärheten.... men dottern är ju fostrad till motornörd... eller har väl blivit efter att hon följt med på en massa tokigheter... hon är 6 år... o ivår ja då ska hon börja sin cross karriär på sin PW50 som står i garaget o väntar....
Att vi undvikit hästar o stall beror hmm på mig.
1. Stora
2. Bitts
3. Sparkas
4. Är livrädd för stora havremoppar.....
O endå efter 2 veckors praktik i ett stall i 9:an... där hästständigt fick komma till min räddning, skulle rykta en sådan där best... då spärrade fanskapet vägen för mig fick sitta intryckt i spiltan i hörnet med stor totto framför...
för krypa mellan benen hade jag förstått att det skulle man inte göra... som tur var låg en skola i närheten så häst
kom o rädda mig på lunchen....
O hmm när jag tänker efter funkade de juför det bidde en liten kort tonårs romans med häst
som räddade mig
Så ikväll inbrott i stallet... in i en spilta... jag kommer skaka som ett asplöv....
O vänta på att bli räddad av en häst
PAM33 hittar du till stallet???????
Eller skall jag skicka GPS kordinater?
Om du har en dotter som tycker att hästar är gulliga, så kan jag säga att pappor brukar bli väldigt väl emottagna när de kommer med sin lilla dotter. Du har alla chanser att få 'hjälp/svar/eller-vad-du-nu-behöver' av lämplig hästtjej.Många ridklubbar har även ponnyridning (typ åka-häst) som brukar uppskattas av barn...
![]()
Det är därför man bara ... använder.. lammkött lite. Men inte mer.![]()
Inte speciellt intresserad av hästtjejer så där, men ridstävlar och -byxor är rätt hett![]()
Alla tjejer, speciellt de utan killsällskap, som kommer i närheten av ett garage blir inspanade.
Duger de på profilbilden?
Fick faktiskt mersmak för att rida.
Har tagit med egen kille i full galopp på skogsvägar och öppna fält. Han gillade det faktiskt.Och hästen han lånat lade in en överväxel och visade sig kunna bli en 'räserhäst'
.
Bra vinteraktivitet!![]()
Nästa tips blir helt FRITT FRÅN HÄSTAR!
Ska avlutningsvis hälsa att jag INTE har någon egen längre. Ridskolans duger. Även cheyer kan bättra sig.
Men kan jag få ett tips av er? Ingen av makens hojar är lämpligt för mig att köra mängdträning på i vår, så jag behöver en EGEN.Vad bör en chey med vääääldigt långa ben välja? Den ska inte användas till uppkörning. Det får bli körskolehoj till det. Jag vill ha något som jag kan ha roligt med några år framöver. Benen är ett problem
det får inte vara för lågt mellan fotpinne och sadel. Hm...
Men jag vill ha en sporthoj, inte någon trist touring.
![]()
Nästa tips blir helt FRITT FRÅN HÄSTAR!
Ska avlutningsvis hälsa att jag INTE har någon egen längre. Ridskolans duger. Även cheyer kan bättra sig.
Men kan jag få ett tips av er? Ingen av makens hojar är lämpligt för mig att köra mängdträning på i vår, så jag behöver en EGEN.Vad bör en chey med vääääldigt långa ben välja? Den ska inte användas till uppkörning. Det får bli körskolehoj till det. Jag vill ha något som jag kan ha roligt med några år framöver. Benen är ett problem
det får inte vara för lågt mellan fotpinne och sadel. Hm...
Men jag vill ha en sporthoj, inte någon trist touring.
![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |