Singeltråden

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Testa att måla om SV:n röd istället så ska det nog börja hända grejer!

jo den ska ju få ny lack i vinter.....fast röd....nja, tål att tänkas på.
Eller....tjejer, passa på att dejta denna trevliga man, som extra bonus finns möjlighet att välja färg på mc:n du får åka med på, alternativt åka bredvid på egen mc under kommande säsong. Först till kvarn ;)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Inte riktigt... :confused: :va Det står bl.a. en Firestorm i garaget. Men jag vill inte börja med att åka på bakhjulet.... :brinnerup

Man kan reglera farten någon av eller en kombination av följande: Gas, koppling, växel eller broms.

Så vill du ha en sportis är det bara att köpa den du har råd med/vill ha. Mycket enkelt.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Man kan reglera farten någon av eller en kombination av följande: Gas, koppling, växel eller broms.

Så vill du ha en sportis är det bara att köpa den du har råd med/vill ha. Mycket enkelt.

Så du menar att det inte är något probelm med att börja med en Firestorm? Ingen risk att den 'reser' sig, så länge jag tar det lugnt? Det är en jäkligt fin hoj, och den finns.... :)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Så du menar att det inte är något probelm med att börja med en Firestorm? Ingen risk att den 'reser' sig, så länge jag tar det lugnt? Det är en jäkligt fin hoj, och den finns.... :)

Absolut. Så "arg" är den inte att den går på bakhjulet oprovocerat.

Ta det lugnt bara så kommer det fungera alldeles utmärkt.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
tänk....70 sidor o inget kontrakt, ja ja, den som väntar på nått gott....

Ja o inte går det bättre här - FAST jag är CHEY och borde fått li...jag menar fikat hur mycket som helst enligt statistiken med 95% killar ... men icke :gråta

Jag har banne mig skickat fler pm än jag fått... och ändå, cheyerna har trots allt profilbilder på sig själva men vem vill liksom datea en kille som man inte har en aning om hur han ser ut eller hur gammal han är, men visst jag har förstått att jag är gammal i era ögon så jag antar att ni är typ byxmyndiga 15 åringar allihop eller nått sånt... ällR så tycker ni jag är jag jätteful eller läskig .... :dummer

Fast jag kan meddela att jag minsann ska på date - från Singeltråden!!!! Dock är det med en chey men va faan, man får väl vidga sina vyer när sporthojskillarna är såna fegisar och hellre spelar Allan Ballan... Så kan det gå för grabbarna, utspelade av en brewd :tuttar - LÄTT! Allt hon gjorde var att skicka ett pm och fråga :hihi :hihi

:Only on Sporthoj!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja o inte går det bättre här - FAST jag är CHEY och borde fått li...jag menar fikat hur mycket som helst enligt statistiken med 95% killar ... men icke :gråta

Jag har banne mig skickat fler pm än jag fått... och ändå, cheyerna har trots allt profilbilder på sig själva men vem vill liksom datea en kille som man inte har en aning om hur han ser ut eller hur gammal han är, men visst jag har förstått att jag är gammal i era ögon så jag antar att ni är typ byxmyndiga 15 åringar allihop eller nått sånt... ällR så tycker ni jag är jag jätteful eller läskig .... :dummer

Fast jag kan meddela att jag minsann ska på date - från Singeltråden!!!! Dock är det med en chey men va faan, man får väl vidga sina vyer när sporthojskillarna är såna fegisar och hellre spelar Allan Ballan... Så kan det gå för grabbarna, utspelade av en brewd :tuttar - LÄTT! Allt hon gjorde var att skicka ett pm och fråga :hihi :hihi

:Only on Sporthoj!

Jag tror nog snarare att de är rädda för längre brewdar. :D

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
... efter moget övervägande ger jag upp letandet efter en karl ... Så ta bort mig från listan snälla Matchmakers :tungan

Inser att jag nog inte är ett "matchbart ämne" ... de flesta killar verkar vilja ha typ motsatsen till vad jag är. Jo... så jag ger upp det här ett tag, jag menar jisses, vad är oddsen för att hitta någon på riktigt när man är mitt i livet med massa bagage lixom?

Och nej, jag är inte lesbisk (som referens till mitt tidigare inlägg), men vänner kan man inte få för många och gå ut och käka och snacka hoj - finns väl inget härligare, ja förrutom att köra hoj då då men annars...

Lycka till med letandet :)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jag tror nog snarare att de är rädda för längre brewdar. :D

Ja det är troligen sant... sen har jag större... hoj alltså och det vet ju alla qvinns, ge dig inte på att konkurrera med storlek mot en man, då är du körd... okej, då är jag körd men lika glad är jag för det :) Jag har ju ALLTID hojen, han älskar faan mig mer än nått annat, sviker aldrig och är alltid trogen, käftar aldrig tillbaka och skiter fullständigt om jag har städat - peRfeCt :kär

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
Ja det är troligen sant... sen har jag större... hoj alltså och det vet ju alla qvinns, ge dig inte på att konkurrera med storlek mot en man, då är du körd... okej, då är jag körd men lika glad är jag för det :) Jag har ju ALLTID hojen, han älskar faan mig mer än nått annat, sviker aldrig och är alltid trogen, käftar aldrig tillbaka och skiter fullständigt om jag har städat - peRfeCt :kär

Meeehhh......jag är ju som din hoj ju....fast, hmmm....lite mindre ;) puss

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Mäh, de får väl köpa en större hoj dåh. :D
Jag har så liten hoj att alla ändå har större än mig. Mycket mysig liten hoj däremot. Och säger samma sak om min hoj, finns alltid där, gnäller inte och vill inte se romantiska komedier (eller ännu värre, drama) bara att hoppa på och :ligga. Blir inte bättre. ;)

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Mäh, de får väl köpa en större hoj dåh. :D
Jag har så liten hoj att alla ändå har större än mig. Mycket mysig liten hoj däremot. Och säger samma sak om min hoj, finns alltid där, gnäller inte och vill inte se romantiska komedier (eller ännu värre, drama) bara att hoppa på och :ligga. Blir inte bättre. ;)

Vissa känner att de behöver kompensera med mer kubik än damen, andra behöver inte det :hihi. Skönt att du också har en älskling att mysa med :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
shit va deprimerande denna tråden blev. :gnissla

nu går ja o tvättar, hej :D

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Meeehhh......jag är ju som din hoj ju....fast, hmmm....lite mindre ;) puss

Min hoj väger 257 kg :hihi jag är rätt glad att du inte är som min hoj utan mindre :) och även om din hoj har hälften av min hojs kubik så drar du säkert ifrån mig på kurviga vägar ändå, är nog bara på rakorna som Rock-katten tar dig med mig som gröngöling på :tungan

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...