Rockmorsan
Långsamtgående fordon
Vi får hitta nån bana att rejsa lite mot varandra på.
Det tar jag för bokat!
Räjsing är alltid R1
Vi får hitta nån bana att rejsa lite mot varandra på.
..är alltid trogen, käftar aldrig tillbaka och skiter fullständigt om jag har städat...
Som singel från sida 1 är den ännu mer deprimerande på sida 70.. tro mig
Fast det finns säkert dom som som tycker det är underhållande...
Det tar jag för bokat!
Räjsing är alltid R1
... efter moget övervägande ger jag upp letandet efter en karl ... Så ta bort mig från listan snälla Matchmakers
Inser att jag nog inte är ett "matchbart ämne" ... de flesta killar verkar vilja ha typ motsatsen till vad jag är. Jo... så jag ger upp det här ett tag, jag menar jisses, vad är oddsen för att hitta någon på riktigt när man är mitt i livet med massa bagage lixom?
Och nej, jag är inte lesbisk (som referens till mitt tidigare inlägg), men vänner kan man inte få för många och gå ut och käka och snacka hoj - finns väl inget härligare, ja förrutom att köra hoj då då men annars...
Lycka till med letandet
... efter moget övervägande ger jag upp letandet efter en karl ... Så ta bort mig från listan snälla Matchmakers
Inser att jag nog inte är ett "matchbart ämne" ... de flesta killar verkar vilja ha typ motsatsen till vad jag är. Jo... så jag ger upp det här ett tag, jag menar jisses, vad är oddsen för att hitta någon på riktigt när man är mitt i livet med massa bagage lixom?
Och nej, jag är inte lesbisk (som referens till mitt tidigare inlägg), men vänner kan man inte få för många och gå ut och käka och snacka hoj - finns väl inget härligare, ja förrutom att köra hoj då då men annars...
Lycka till med letandet
Ja o inte går det bättre här - FAST jag är CHEY och borde fått li...jag menar fikat hur mycket som helst enligt statistiken med 95% killar ... men icke
Jag har banne mig skickat fler pm än jag fått... och ändå, cheyerna har trots allt profilbilder på sig själva men vem vill liksom datea en kille som man inte har en aning om hur han ser ut eller hur gammal han är, men visst jag har förstått att jag är gammal i era ögon så jag antar att ni är typ byxmyndiga 15 åringar allihop eller nått sånt... ällR så tycker ni jag är jag jätteful eller läskig ....
Fast jag kan meddela att jag minsann ska på date - från Singeltråden!!!! Dock är det med en chey men va faan, man får väl vidga sina vyer när sporthojskillarna är såna fegisar och hellre spelar Allan Ballan... Så kan det gå för grabbarna, utspelade av en brewd - LÄTT! Allt hon gjorde var att skicka ett pm och fråga
:Only on Sporthoj!
men va fan
jag har ju parat ihop dig o ulvis
gör ngt åt det nu kvinna
i helgen tar du bilen o åker till ulvis eller tvärtom
jag kan tillomed stå för en fika , så länge den inte överstiger 75 kr
Mehh tråden har ju inte funnit så länge. Även om den nu är 70 sidor lång,så är hälften som skrivs bara mundiarré.
Använd tråden till att knyta kontakter till sommaren, folk att åka hoj med. Resten kommer av sig själv sen.
lessen mugge men jag säger stjärnstopp och det finns inget som slår det så jag vinner, na na na naananana
det är korrigerat
rockmorsa -jyx må de finna varandra väl i läder o gamla 80-talsdänger från judas
Jag gör det också, hittat massa nya vänner här på forat ... men att tro på att man ska få nån själsfrände genom en tråd här...nej, det tror jag inte riktigt på. Sen trivs jag rätt okej som singel faktiskt, även om det är ännu trevligare att dela livet med någon. Men ibland får man helt enkelt ta det som det är, gilla läget och glida med ett tag och så får jag se om jag orkar ge mig påt igen framåt våren kanske. Men hey, har middag med en tjej, en bankörning snart bokad med Ulvhamne och Jyx har tingat mig så ... vad hände här nu då
(Sen retar det mig att jag inte kan multiquota längre men det löser sig väll det med)
hahah se! Vänner kan man aldrig ha för många av.
Det som är lite tråkigt med ett så här stort forum är att det är en stor spridning över hela landet på folk, och många vänner bor långt bort. Samt det är svårt med lite spontan fika. Vill ju fika med Peter och Jerker. Riktig fika då, inga snuskiga tankar nu killar!!
Mehh tråden har ju inte funnit så länge. Även om den nu är 70 sidor lång,så är hälften som skrivs bara mundiarré.
Använd tråden till att knyta kontakter till sommaren, folk att åka hoj med. Resten kommer av sig själv sen.
hahah se! Vänner kan man aldrig ha för många av.
Det som är lite tråkigt med ett så här stort forum är att det är en stor spridning över hela landet på folk, och många vänner bor långt bort. Samt det är svårt med lite spontan fika. Vill ju fika med Peter och Jerker. Riktig fika då, inga snuskiga tankar nu killar!!
Är ju inte en enda tjej i den här tråden som inte bor i Skåne.
Lika bra att hålla sig till textkommunikation så att man har en chans att förstå.
Lika bra att hålla sig till textkommunikation så att man har en chans att förstå.
Som fan. Får kolla vilken bana som funkar bäst sen. Typ nån mitt emellan.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |