Singeltråden

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
..är alltid trogen, käftar aldrig tillbaka och skiter fullständigt om jag har städat...

Tja! Han käftar tillbaka... :fatta!

En RIKTIG karl bryr sig inte om hur lång du är, vad du jobbar med eller vad du kör. :tummenupp Ju mer dessto bättre. :) Han är karl i huset ändå...
Min kille hade 'julafton' när jag fick tjänstebil. Vi åkte till handlaren och han fick peka... :banana

Och vad gäller bagage, så fixar man det som 'den nya'. Har provat :tummenupp Visserligen höll det inte, men det berodde inte på ngt bagage...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Som singel från sida 1 är den ännu mer deprimerande på sida 70.. tro mig :näsblod
Fast det finns säkert dom som som tycker det är underhållande...

Mehh tråden har ju inte funnit så länge. Även om den nu är 70 sidor lång,så är hälften som skrivs bara mundiarré. :)

Använd tråden till att knyta kontakter till sommaren, folk att åka hoj med. Resten kommer av sig själv sen. ;)

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
... efter moget övervägande ger jag upp letandet efter en karl ... Så ta bort mig från listan snälla Matchmakers :tungan

Inser att jag nog inte är ett "matchbart ämne" ... de flesta killar verkar vilja ha typ motsatsen till vad jag är. Jo... så jag ger upp det här ett tag, jag menar jisses, vad är oddsen för att hitta någon på riktigt när man är mitt i livet med massa bagage lixom?

Och nej, jag är inte lesbisk (som referens till mitt tidigare inlägg), men vänner kan man inte få för många och gå ut och käka och snacka hoj - finns väl inget härligare, ja förrutom att köra hoj då då men annars...

Lycka till med letandet :)

om du tänker vara på det där viset så tingar jag dej helt enkelt och det ända du kan göra åt det är att stå ut med elendet :)

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
... efter moget övervägande ger jag upp letandet efter en karl ... Så ta bort mig från listan snälla Matchmakers :tungan

Inser att jag nog inte är ett "matchbart ämne" ... de flesta killar verkar vilja ha typ motsatsen till vad jag är. Jo... så jag ger upp det här ett tag, jag menar jisses, vad är oddsen för att hitta någon på riktigt när man är mitt i livet med massa bagage lixom?

Och nej, jag är inte lesbisk (som referens till mitt tidigare inlägg), men vänner kan man inte få för många och gå ut och käka och snacka hoj - finns väl inget härligare, ja förrutom att köra hoj då då men annars...

Lycka till med letandet :)

Äh, trams. Klarade min mor det klarar du också det, tro mig.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Ja o inte går det bättre här - FAST jag är CHEY och borde fått li...jag menar fikat hur mycket som helst enligt statistiken med 95% killar ... men icke :gråta

Jag har banne mig skickat fler pm än jag fått... och ändå, cheyerna har trots allt profilbilder på sig själva men vem vill liksom datea en kille som man inte har en aning om hur han ser ut eller hur gammal han är, men visst jag har förstått att jag är gammal i era ögon så jag antar att ni är typ byxmyndiga 15 åringar allihop eller nått sånt... ällR så tycker ni jag är jag jätteful eller läskig .... :dummer

Fast jag kan meddela att jag minsann ska på date - från Singeltråden!!!! Dock är det med en chey men va faan, man får väl vidga sina vyer när sporthojskillarna är såna fegisar och hellre spelar Allan Ballan... Så kan det gå för grabbarna, utspelade av en brewd :tuttar - LÄTT! Allt hon gjorde var att skicka ett pm och fråga :hihi :hihi

:Only on Sporthoj!

Hade du bott lite närmare Linkeboda så hade jag bjutt på en körv me bröd på IKEA (även om hojcheyer brukar vara lite läskiga). :krama

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100
men va fan
jag har ju parat ihop dig o ulvis

gör ngt åt det nu kvinna:7peta
i helgen tar du bilen o åker till ulvis eller tvärtom

jag kan tillomed stå för en fika , så länge den inte överstiger 75 kr

nu är du ju tillomed tingad av jyx :) , då gäller inte fika erbjudandet
för nu finns det ju hopp :)

Last edited:

jyx

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
men va fan
jag har ju parat ihop dig o ulvis

gör ngt åt det nu kvinna:7peta
i helgen tar du bilen o åker till ulvis eller tvärtom

jag kan tillomed stå för en fika , så länge den inte överstiger 75 kr

lessen mugge men jag säger stjärnstopp och det finns inget som slår det så jag vinner, na na na naananana :arsele

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Mehh tråden har ju inte funnit så länge. Även om den nu är 70 sidor lång,så är hälften som skrivs bara mundiarré. :)

Använd tråden till att knyta kontakter till sommaren, folk att åka hoj med. Resten kommer av sig själv sen. ;)

Jag gör det också, hittat massa nya vänner här på forat ... men att tro på att man ska få nån själsfrände genom en tråd här...nej, det tror jag inte riktigt på. Sen trivs jag rätt okej som singel faktiskt, även om det är ännu trevligare att dela livet med någon. Men ibland får man helt enkelt ta det som det är, gilla läget och glida med ett tag och så får jag se om jag orkar ge mig påt igen framåt våren kanske. Men hey, har middag med en tjej, en bankörning snart bokad med Ulvhamne och Jyx har tingat mig så ... vad hände här nu då :va

(Sen retar det mig att jag inte kan multiquota längre men det löser sig väll det med)

jyx

Gick med
14 Jul 2004
Hoj
det är korrigerat
rockmorsa -jyx må de finna varandra väl i läder o gamla 80-talsdänger från judas

Man tackar, nu kan behöver inte tomten komma, jag har redan fått min klapp ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag gör det också, hittat massa nya vänner här på forat ... men att tro på att man ska få nån själsfrände genom en tråd här...nej, det tror jag inte riktigt på. Sen trivs jag rätt okej som singel faktiskt, även om det är ännu trevligare att dela livet med någon. Men ibland får man helt enkelt ta det som det är, gilla läget och glida med ett tag och så får jag se om jag orkar ge mig påt igen framåt våren kanske. Men hey, har middag med en tjej, en bankörning snart bokad med Ulvhamne och Jyx har tingat mig så ... vad hände här nu då :va

(Sen retar det mig att jag inte kan multiquota längre men det löser sig väll det med)

hahah se! ;) :tungan Vänner kan man aldrig ha för många av. :tummenupp

Det som är lite tråkigt med ett så här stort forum är att det är en stor spridning över hela landet på folk, och många vänner bor långt bort. Samt det är svårt med lite spontan fika. Vill ju fika med Peter och Jerker. :) Riktig fika då, inga snuskiga tankar nu killar!! :hihi

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Hoj
gsx 1100

Det som är lite tråkigt med ett så här stort forum är att det är en stor spridning över hela landet på folk, och många vänner bor långt bort. Samt det är svårt med lite spontan fika. Vill ju fika med Peter och Jerker. :) Riktig fika då, inga snuskiga tankar nu killar!! :hihi

hela du är snusk :krama

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Är ju inte en enda tjej i den här tråden som inte bor i Skåne.
Lika bra att hålla sig till textkommunikation så att man har en chans att förstå.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

Ja, och för tillfället är det ju lite fel väder för att hoppa på hojen och bränna iväg till långväga vänner för en fika.

Lika bra att hålla sig till textkommunikation så att man har en chans att förstå.

Jag tror du missat några isf. :D

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz

Alltså... du bor typ 500 meter ifrån mig ju :va men jag är ju tant förstås, tänkte inte på det... :3freak.. men jag håller med Ulvhamne.. jag vet oxå fler tjejer i tråden som inte bor i skåne så "Läs om, läs R1"

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj

Det är lungt gubben, vi behöver inte prata så mycket. :brynad

edit: dammit, baaad Money baaaad Money! :tungan :hihi

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Som fan. :) Får kolla vilken bana som funkar bäst sen. ;) Typ nån mitt emellan.

Svarar mig själv.
Det måste nog vara mantorp park som ligger mest i mitten då. Heh. En nätt liten utflykt. Sedan är väl iofs gotland ring rätt mitt emellan med, förutom att jag får köra 14 mil eller nåt sånt till färjan. ;)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...