Singeltråden

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Svarar mig själv.
Det måste nog vara mantorp park som ligger mest i mitten då. Heh. En nätt liten utflykt. Sedan är väl iofs gotland ring rätt mitt emellan med, förutom att jag får köra 14 mil eller nåt sånt till färjan. ;)

Varför nöja sig med den ena om man kan bomba båda :va det är väl det som kallas dubbeldate?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ska inte folk på mc-mässan i januari då? :)

Not me, fyller 30 på lördagen så antingen är jag i thailand eller så har jag fest, beror på när vi åker. :D :banana

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag har ingen koll på när mässan är faktiskt, men det har ju tydligen du! :tungan

Brukar väl börjar på torsdagen, men vet iaf det är 28-29 januari. Vet några som ska dit, men ja hoppar denna gången. :)

Ulven: i göteborg.

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
... efter moget övervägande ger jag upp letandet efter en karl ... Så ta bort mig från listan snälla Matchmakers :tungan
Lycka till med letandet :)
Måste bara göra ett inlägg här ang. det du just skrev: Måste man ha en "på" eller "av"-knapp vad gäller sökandet av partner? Har en tjejkompis som uttryckte sig likt det du skrev, varpå jag menade att hon var bakåtsträvande! Varför leva livet med meningen att "nu ska jag försöka hitta någon", som sedan blir "nä jag hittade ingen, då skiter vi i det här!"?

Du kommer hitta någon när du minst anar det. När du letar, det är då tankar och krav ställer till det för dig! Så fortsätt häng här, fortsätt med ditt liv och låt inget utesluta det andra!
Medlidande-date är inget jag kan bistå med, bara hjälpa dig lite på traven...

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Ja o inte går det bättre här - FAST jag är CHEY och borde fått li...jag menar fikat hur mycket som helst enligt statistiken med 95% killar ... men icke :gråta

Jag har banne mig skickat fler pm än jag fått... och ändå, cheyerna har trots allt profilbilder på sig själva men vem vill liksom datea en kille som man inte har en aning om hur han ser ut eller hur gammal han är, men visst jag har förstått att jag är gammal i era ögon så jag antar att ni är typ byxmyndiga 15 åringar allihop eller nått sånt... ällR så tycker ni jag är jag jätteful eller läskig .... :dummer

Fast jag kan meddela att jag minsann ska på date - från Singeltråden!!!! Dock är det med en chey men va faan, man får väl vidga sina vyer när sporthojskillarna är såna fegisar och hellre spelar Allan Ballan... Så kan det gå för grabbarna, utspelade av en brewd :tuttar - LÄTT! Allt hon gjorde var att skicka ett pm och fråga :hihi :hihi

:Only on Sporthoj!

Kan hålla med dig där, ni boys har ju bara tecknat/tjejer/mc etc på era profiler, hur ska vi veta hur ni ser ut?? Var lite generösa nu.. Vi vågar iaf bjuda lite på oss. Sen blir man anklagad av nån mes :D med en icke verklighetstrogen profilbild att man har ett suddigt foto taget på alldeles för långt håll?? KOM IGEN NU...
(Känns som att jag får äta upp det här.. :3freak)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024