Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kan hålla med dig där, ni boys har ju bara tecknat/tjejer/mc etc på era profiler, hur ska vi veta hur ni ser ut?? Var lite generösa nu.. Vi vågar iaf bjuda lite på oss. Sen blir man anklagad av nån mes :D med en icke verklighetstrogen profilbild att man har ett suddigt foto taget på alldeles för långt håll?? KOM IGEN NU...
(Känns som att jag får äta upp det här.. :3freak)

Jag har ju redan visat hela 2 bilder! iofs 2 år gamla eller nåt sånt.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Kan hålla med dig där, ni boys har ju bara tecknat/tjejer/mc etc på era profiler, hur ska vi veta hur ni ser ut?? Var lite generösa nu.. Vi vågar iaf bjuda lite på oss. Sen blir man anklagad av nån mes :D med en icke verklighetstrogen profilbild att man har ett suddigt foto taget på alldeles för långt håll?? KOM IGEN NU...

Inboxen tar bara 500 mail så jag tror inte det är så bra idé att lägga upp en bild där man ser fejset!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag har banne mig skickat fler pm än jag fått... och ändå, cheyerna har trots allt profilbilder på sig själva men vem vill liksom datea en kille som man inte har en aning om hur han ser ut eller hur gammal han är, men visst jag har förstått att jag är gammal i era ögon så jag antar att ni är typ byxmyndiga 15 åringar allihop eller nått sånt... ällR så tycker ni jag är jag jätteful eller läskig .... :dummer

Nu känner jag inte dig, men jag tycker inte att du är ful, och du verkar inte så läskig.:)

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T

Hm tror inte ni kvinnor skulle klara av en bild utav mej. Pm boxen skule vara full och jag skulle få ett meddelande från admin att jag måste rensa...

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Gillar att jag just nu är aktiv i två trådar här på Sporthoj; Singeltråden och Battlefield-3-tråden. Samband, någon?! :D

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Förresten, vem sa nåt om fejset? ... ;)

Jaha du var mer intresserad av sexpacket förmodar jag? Eller den välsvarvade bakdelen? Eller kanske rent av den beryktade ... ?!
Hörru vi får nog fortsätta den här konversationen någon annan stans. Pallar inte bli bannad igen nu när vi har så trevligt och allt!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024