Ingen i tråden vill köpa grisen i säcken. Men de flesta i tråden försöker sälja grisen i säcken.
Ja man kan ju tro att det är hett, men jag har förstått att en del killarna här helst har en söt sak i förkläde som svankar
Gah. Satte nyss igång kaffekokaren och blev mäkta förvånad när det färdiga "kaffet" såg aningens svagt ut. Tro fan det när man kör vattnet genom ett tomt melittafilter. Swishan i ett nötskal, ett perfekt exempel på hur virrig jag egentligen är!
Om här finns någon här som liknar den här killen får ni väldigt gärna ge er till känna!
View attachment 350195
Hm. Så jäkla lång ifrån är man inte. Liknande frisyr, Jeans på, Mörkhåriga. Skillnaden är mest att fjollan på bilden inte har hår på bröstet som en riktig man och står insmord i olja.
Så troligtvis gillar han killar och det gör inte jag.
Man kan vara snygg och hygienisk utan att vara homo
Jag har barn...allt över 20 är tant i deras värld
Ja man kan ju tro att det är hett, men jag har förstått att en del killarna här helst har en söt sak i förkläde som svankar - väldigt långt ifrån oss brudar som kör själva
Om här finns någon här som liknar den här killen får ni väldigt gärna ge er till känna!
View attachment 350195
Jag liknar honom. Förutom att jag har mer skägg, mer hår, väger antagligen 40 kg mer, är längre och grövre. Och fläskigare.
Och kör en 250? Vad maxar du ur den, 70? Hehe!
View attachment 350195
Okey. Ett utav mina krav är ju att hon ska vara bra i köket. Kan jag stryka dej då från listan?
Sen beror det på vad man menar med "bra"
Skitsnack!Ingen i tråden vill köpa grisen i säcken. Men de flesta i tråden försöker sälja grisen i säcken.
Fan, det där liknar ju mig!
Fast mitt förkläde är inte sådär stort.
View attachment 350195
Nu har du tjatat om ditt håriga bröst länge nog. Bild, tack.Hm. Så jäkla lång ifrån är man inte. Liknande frisyr, Jeans på, Mörkhåriga. Skillnaden är mest att fjollan på bilden inte har hår på bröstet som en riktig man och står insmord i olja.
Så troligtvis gillar han killar och det gör inte jag.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|