Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Vad blev svaret då?
Själv tänker jag direkt att ja, när ergonomin gör att funktionen får lida så har den blivit för ergonomisk.

Intressant tanke! Den ska jag ta med!

Svaret blev kort att de produkterna som är anpassade till dem med särskilda behov kan bli för ergonomiska för oss eftersom dessa produkter går ut på att minimera belastningen på muskler och leder så mycket som möjligt. Vi friska behöver en viss belastning på muskler och skelett för att förbli hållbar i längden och därför kan dessa produkter missgynna oss.

Haha nä men de får ligga mer än oss. Jädrans bra liv :)

Det beror på vilka "oss"? Människor i överlag? Dig själv?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
BILEN LEVER! :banana

Det tog en liten stund för jag kom inte på hur man fick loss ett av fästen men när det väl gick upp så gick allt lätt. Synd att mitt leende som uppenbarade sig när jag vred på nyckeln och bilen brummade igång kom med på någon bild.

En ny erfarenhet rikare. :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
RICKEN

Hur går det med bokningen av bord på Allstars? Har du en bokning som du sen fyller på allteftersom eller väntar du tills listan är "komplett"? :va
Jag har ett bord bokat för 30 puckon.

Det har bokats om 2ggr, så nu ringer jag inte dit nå mer.
Blir det fullt nu så är det fullt. Pungkt!1!

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Händelserik kväll eller summering av tiden i jönköping? :hihi

Bara en kväll faktiskt.

Vad som började som en lugn middag slutade med en jäkla festkväll där vi åkte väktarbil hem vid 5 på morgonen :banana

Känns som en värdig avslutning på mina dagar i jönköping.

Nu får vi se om Plåthinken kan fixa en värdig start på mina dagar i Strawtown också :hej

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Jo, såklart, men tyvärr trollar jag inte fram pengar. :gnissla

Svarade på det innan, men du missade kanske det. Jag är ju fysiskt liggbar, men jag får gärna vara med på det mentalt också! :crash

Titta vad som cirkulerar på fb just nu, lite rolig faktiskt!

"Ett kantstött manligt ego
En anonym bekännelse av stallbrudsmake
<snip>

Herregud detta fick mig att skratta högt:rofl Helt underbart, känner igen mig i varenda ord:tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Se mitt tidigare svar till Peter1980.

Det handlar om att inte försöka. Ta en öl, ha kul, träffa nån annan som har kul, känn attraktion, och bara låt det hända. Om det leder till märkligt sex i ett förråd eller äktenskap kan få bli en senare fråga. Men ta tillvara på situationerna och våga ge dig själv varje chans att njuta.

Ja, egentligen, men jag är svår med sådant!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Bilen funkar, tre däck bytta, det fjärde får nog hälsa på en verkstad, får sitta och kolla runt ikväll. Ventilen som släpper ut luft verkar det som. Värt att chansa.

Men tamejfan. Hastighetsmätaren och rullen på antal miltal har lagt av :död :7peta
Nu får jag ta och hitta mig en givare verkar det som. Och lära mig skruva bil mer :crash

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Bilen funkar, tre däck bytta, det fjärde får nog hälsa på en verkstad, får sitta och kolla runt ikväll. Ventilen som släpper ut luft verkar det som. Värt att chansa.

Men tamejfan. Hastighetsmätaren och rullen på antal miltal har lagt av :död :7peta
Nu får jag ta och hitta mig en givare verkar det som. Och lära mig skruva bil mer :crash

Målar hin håle på väggarna lite här ser jag. Förhoppningsvis är det bara nåt i instrumenthuset... :D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!