Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Seså!
Nu har jag lyckats besvara något vettigt på "kan en produkt bli FÖR ergonomisk?"

Nu ska jag gå hem. Och mata en av hundarna, sen blir det en promenad. Sen ska jag ge mig på bilen. :brinnerup

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Seså!
Nu har jag lyckats besvara något vettigt på "kan en produkt bli FÖR ergonomisk?"

Nu ska jag gå hem. Och mata en av hundarna, sen blir det en promenad. Sen ska jag ge mig på bilen. :brinnerup

Vad blev svaret då?
Själv tänker jag direkt att ja, när ergonomin gör att funktionen får lida så har den blivit för ergonomisk.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jo, såklart, men tyvärr trollar jag inte fram pengar. :gnissla

Svarade på det innan, men du missade kanske det. Jag är ju fysiskt liggbar, men jag får gärna vara med på det mentalt också! :crash

Se mitt tidigare svar till Peter1980.

Det handlar om att inte försöka. Ta en öl, ha kul, träffa nån annan som har kul, känn attraktion, och bara låt det hända. Om det leder till märkligt sex i ett förråd eller äktenskap kan få bli en senare fråga. Men ta tillvara på situationerna och våga ge dig själv varje chans att njuta.

tkdrille

Guest
Fan vilket flyt jag har :). Har 30 min paus varje dag.
Senaste 7 arbetsdagar har jag lyckats pricka rast vid havet. Trelleborg, mossbystrand, Landskrona, några till. Och just nu rigeleje.

Nackdelen med de är väl att de är iskallt och dåligt med bikinibrudar. Just där jag står nu har rykten om sig att de ligger ofta. Oftare än i denna tråd
:hoppa

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Så funderar på om det är killarna som i regel är mer kräsna/ytliga än tjejerna eller om det helt enkelt finns fler snygga tjejer än killar. ;)
Det är klart, snubbar kan ju inte va snygga. :3freak

En av dem kan ni få bild på. Den andra tror jag att jag håller för mig själv :arsele

f14ee4f4c3b711e19b0622000a1e8a4f_7.jpg

:jisses :banana

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
RICKEN

Hur går det med bokningen av bord på Allstars? Har du en bokning som du sen fyller på allteftersom eller väntar du tills listan är "komplett"? :va

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Kollade precis upp en sak. Den 26 kan jag kliva på ett pendeltåg på Arlanda och åka direkt till Älvsjö. Fan va praktiskt. :tummenupp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!