Singeltråden

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
...och den här kvällen verkar tråden ha dött. Utan inblandning av vare sig hästar eller barn... :död :rodnar

:va Kan verkligen otrohet och orgasmer ta död på en singeltråd? :va :7peta

Jag kan svara för swishan också... Vi sitter och spelar Quizkampen. :D
Och under tiden försöker jag ta död på min Pou. Eller iallafall gå så långt för att se vad som händer med den när alla nivå är lika med noll. Tur jag är snällare än så med mitt riktiga husdjur :rolleyes:

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
...och den här kvällen verkar tråden ha dött. Utan inblandning av vare sig hästar eller barn... :död :rodnar

:va Kan verkligen otrohet och orgasmer ta död på en singeltråd? :va :7peta

Otrohet är ju en klar buzzkill, tar inte i skiten med tång. Orgasmer hurrar jag för :tummenupp

Jag har då dock en fråga, hur quotar man flera i samma inlägg?(bimbo) :huvet

Jag har precis kollat på när en kille fick sin tatuering bortbränd med svets, gottar lukt? uew! Det kan ni diskutera om ni vill, kanske är ett bättre ämne än: barn, hästar, otrohet och orgasmer? :tummenupp

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Jag kan svara för swishan också... Vi sitter och spelar Quizkampen. :D
Och under tiden försöker jag ta död på min Pou. Eller iallafall gå så långt för att se vad som händer med den när alla nivå är lika med noll. Tur jag är snällare än så med mitt riktiga husdjur :rolleyes:

Vad fan är en Pou? :va

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Otrohet är ju en klar buzzkill, tar inte i skiten med tång. Orgasmer hurrar jag för :tummenupp

Jag har då dock en fråga, hur quotar man flera i samma inlägg?(bimbo) :huvet

Jag har precis kollat på när en kille fick sin tatuering bortbränd med svets, gottar lukt? uew! Det kan ni diskutera om ni vill, kanske är ett bättre ämne än: barn, hästar, otrohet och orgasmer? :tummenupp

Flerquotesknappen finns till höger om "Svara med citat" med figuren quote med ett plus framför sig. Klicka på den så blir det V framför den, då har du med det. Avsluta med sista quote genom att klicka på "Svara med citat".

Jag väntar för övrigt på att min lillebror ska ångra sina tatueringar... Så jävla idiotiska. :rolleyes:

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Flerquotesknappen finns till höger om "Svara med citat" med figuren quote med ett plus framför sig. Klicka på den så blir det V framför den, då har du med det. Avsluta med sista quote genom att klicka på "Svara med citat".

Jag väntar för övrigt på att min lillebror ska ångra sina tatueringar... Så jävla idiotiska. :rolleyes:

Typ ett husdjur men i mobilen. Jämförbart med tamagotchi som alla (i vår ålder) hade när vi var små :D

Hehe hjälpa honom med tatueringen? :D

Ah jo tamagotchi känner jag till :mad:

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hehe hjälpa honom med tatueringen? :D

Ah jo tamagotchi känner jag till :mad:

Den ena tatueringen är flashbackskatten... Ganska stor. Precis under boxershortsen på lårets framsida. Och den andra är nyare och no words needed :huvet

533919_10151543654510744_717230390_n.jpg
På andra låret då, samma höjd som flashbackkatten...

Me Gusta = Jag gillar på spanska.

Bägge tatueringarna kom han på i fyllan.

Själv har man två smakfulla tatueringar och skäms för brodern. :näsblod

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Den ena tatueringen är flashbackskatten... Ganska stor. Precis under boxershortsen på lårets framsida. Och den andra är nyare och no words needed :huvet

View attachment 376462

ser ut som en snopp till näsa?!

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Äh men wtf!!!!! Hatar dom där ansiktena!!!! Blä! Aja alla har väl sin smak och ska inte döma ngn efter det men OM han skulle ångra sig så har jag svetsen och massor av sprit redo....

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R

View attachment 376462

Haha! Den på bilden var ju aeijvizuum!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Äh men wtf!!!!! Hatar dom där ansiktena!!!! Blä! Aja alla har väl sin smak och ska inte döma ngn efter det men OM han skulle ångra sig så har jag svetsen och massor av sprit redo....

Visst är de där ansiktena fruktansvärda. Jag hatar dem. Jag tycker det är så jävla jobbigt med derp-bilder.

Den dagen han ångrar sig kommer jag se till att vara en åskådare och följa med honom till dig.
Han gjorde inte den för det var konst. Han var för i helvete full och tyckte att han skulle göra en till tatuering. Och då blev det den. Idiot :huvet
Men det säger också vem han är som person. Minst sagt spontant :D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ja, antagligen, men det går inte att bevisa, påstår de.

Men då har du ju det perfekta upplägget här.
Lej valfri knekt härifrån tråden som går runt och håller upp dom åt dig en vecka så märker du ju om det gör skillnad.

Plättlätt. :tummenupp

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Men då har du ju det perfekta upplägget här.
Lej valfri knekt härifrån tråden som går runt och håller upp dom åt dig en vecka så märker du ju om det gör skillnad.

Plättlätt. :tummenupp

Jag anmäler mig frivilligt! Jag är själv nyfiken på vilken belastning tuttar kan innebära.

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ojoj, mycket skrivet! Mycket att svara på. Ska hålla det kort.
Gillar förövrigt tjejernas inställning till Volvo! :tummenupp

Det var det ju iofs, men detta är ingen hojtråd! ;)

För att prata om något annat, så är det -16 här. Jag har suttit i 2,5 timme nu och försökt samla mod för att åka till stallet. Snart kan jag inte dra på det längre. :(

Det är inte en hästtråd heller :näsblod

När nån säger Åh Gud! så fattar jag ju att det är jag som är guden.

Åh Gud kan betyda lite olika, you know :tummenupp

Ja men nu är det skillnad på vad som ÄR en rättighet och vad DU TYCKER borde vara en rättighet eller inte..

Enligt lagen ja. Men ska man se det enligt naturens lagar är det inte en rättighet utan kanske mer vad man ska kalla ett privilegie.

Ja jag blir ju glad för hans skull, han ska ju få vara med på ett hörn han också :D

Devil's threeway? :brynad

Nu är jag hemma igen. 700 spänn fattigare men det var rätt billigt ändå tycker jag. Imorgon blir det till att skruva lite, har aldrig gjort det förr men nån gång får ju vara den första. Testade starta bilen idag. NOLL ström så det är verkligen dags för batteribyte :D

Jag skulle nog dö om jag skulle få för mig att koppla upp mig själv till det :3freak

Vet inte om du redan bytt. Men ett stort tips är att koppla loss minuspolen först och koppla på den sist. Då slipper du risk för att det smäller eller gnistar.

Hmm. :va

Men jag då som alltid skiter i vad andra tycker, borde inte liggakön vara längre utanför min dörr då?:va

Spelar ingen roll om du har bästa självförtroendet i världen och bryr dig inte ett skit av vad någon tycker. Det kommer ju inte komma snyggaste tjejen i världen och knacka på din dörr och säga "hej, jag har hört att du ska ha ett asbra självförtroende och inte bry sig ett skit om vad andra tycker. Är det du? :ligga?"

Enda sättet är att träffa folk, snacka och ha kul. Det är ju då du kan visa att du inte bryr dig om vad andra tycker.

Sen tror jag synsättet "jag bryr mig inte om vad någon tycker" inte ALLTID är optimalt (ibland kan det vara). Då gillar jag hellre att säga att jag står för mina åsikter och kommer inte ändra mig för att jag tycker någon tjej är intressant.

Haha nej, ytterst liten faktiskt. Har mer erfarenhet av upptagna män som raggat på mig och jag tycker nog mest det är lite avtändande. ;)

Dock råkar jag ha ett stort intresse för människors beteende och då framför allt det undermedvetna. :)

Som typ alla tjejer? :tungan

Har för mig det snackades tidigare i tråden om det där med snygga tjejer som är tillsammans med fula killar.
Well, beteende, beteende, beteende!

Jag anmäler mig frivilligt! Jag är själv nyfiken på vilken belastning tuttar kan innebära.

Det var en bra ursäkt! ska pröva den någon gång! :hihi:tuttar

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Så då var jag hemma från min avskedsmiddag.

Jag har ätit, druckit, varit på studentkåren i jönköping trots att jag inte är student än, förlovat mej, blivit dumpad och varit vaken alldeles för länge.

Nu är det lite sömn som gäller sen fullt ös tills imorgon när lägenheten ska vara tom.

Tjohej!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...