tommi
Guest
Vi behöver mer hästtjejer det är sant
...och den här kvällen verkar tråden ha dött. Utan inblandning av vare sig hästar eller barn...
Kan verkligen otrohet och orgasmer ta död på en singeltråd?
...och den här kvällen verkar tråden ha dött. Utan inblandning av vare sig hästar eller barn...
Kan verkligen otrohet och orgasmer ta död på en singeltråd?
Jag kan svara för swishan också... Vi sitter och spelar Quizkampen.
Och under tiden försöker jag ta död på min Pou. Eller iallafall gå så långt för att se vad som händer med den när alla nivå är lika med noll. Tur jag är snällare än så med mitt riktiga husdjur
Otrohet är ju en klar buzzkill, tar inte i skiten med tång. Orgasmer hurrar jag för
Jag har då dock en fråga, hur quotar man flera i samma inlägg?(bimbo)
Jag har precis kollat på när en kille fick sin tatuering bortbränd med svets, gottar lukt? uew! Det kan ni diskutera om ni vill, kanske är ett bättre ämne än: barn, hästar, otrohet och orgasmer?
Vad fan är en Pou?
Flerquotesknappen finns till höger om "Svara med citat" med figuren quote med ett plus framför sig. Klicka på den så blir det V framför den, då har du med det. Avsluta med sista quote genom att klicka på "Svara med citat".
Jag väntar för övrigt på att min lillebror ska ångra sina tatueringar... Så jävla idiotiska.
Typ ett husdjur men i mobilen. Jämförbart med tamagotchi som alla (i vår ålder) hade när vi var små
Hehe hjälpa honom med tatueringen?
Ah jo tamagotchi känner jag till
Den ena tatueringen är flashbackskatten... Ganska stor. Precis under boxershortsen på lårets framsida. Och den andra är nyare och no words needed
View attachment 376462
På andra låret då, samma höjd som flashbackkatten...
Me Gusta = Jag gillar på spanska.
Bägge tatueringarna kom han på i fyllan.
Själv har man två smakfulla tatueringar och skäms för brodern.
Den ena tatueringen är flashbackskatten... Ganska stor. Precis under boxershortsen på lårets framsida. Och den andra är nyare och no words needed
View attachment 376462
På andra låret då, samma höjd som flashbackkatten...
Me Gusta = Jag gillar på spanska.
Bägge tatueringarna kom han på i fyllan.
Själv har man två smakfulla tatueringar och skäms för brodern.
Äh men wtf!!!!! Hatar dom där ansiktena!!!! Blä! Aja alla har väl sin smak och ska inte döma ngn efter det men OM han skulle ångra sig så har jag svetsen och massor av sprit redo....
Ja, antagligen, men det går inte att bevisa, påstår de.
Men då har du ju det perfekta upplägget här.
Lej valfri knekt härifrån tråden som går runt och håller upp dom åt dig en vecka så märker du ju om det gör skillnad.
Plättlätt.
Men då har du ju det perfekta upplägget här.
Lej valfri knekt härifrån tråden som går runt och håller upp dom åt dig en vecka så märker du ju om det gör skillnad.
Plättlätt.
Har vi några frivilliga?
Jag anmäler mig frivilligt! Jag är själv nyfiken på vilken belastning tuttar kan innebära.
Det var det ju iofs, men detta är ingen hojtråd!
För att prata om något annat, så är det -16 här. Jag har suttit i 2,5 timme nu och försökt samla mod för att åka till stallet. Snart kan jag inte dra på det längre.
När nån säger Åh Gud! så fattar jag ju att det är jag som är guden.
Ja men nu är det skillnad på vad som ÄR en rättighet och vad DU TYCKER borde vara en rättighet eller inte..
Ja jag blir ju glad för hans skull, han ska ju få vara med på ett hörn han också
Nu är jag hemma igen. 700 spänn fattigare men det var rätt billigt ändå tycker jag. Imorgon blir det till att skruva lite, har aldrig gjort det förr men nån gång får ju vara den första. Testade starta bilen idag. NOLL ström så det är verkligen dags för batteribyte
Jag skulle nog dö om jag skulle få för mig att koppla upp mig själv till det
Hmm.
Men jag då som alltid skiter i vad andra tycker, borde inte liggakön vara längre utanför min dörr då?
Haha nej, ytterst liten faktiskt. Har mer erfarenhet av upptagna män som raggat på mig och jag tycker nog mest det är lite avtändande.
Dock råkar jag ha ett stort intresse för människors beteende och då framför allt det undermedvetna.
Jag anmäler mig frivilligt! Jag är själv nyfiken på vilken belastning tuttar kan innebära.
23. Erica
24. Pippi
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari