Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Det är naturligtvis vettigt och logiskt det du skriver. Killar kan se situationen på annorlunda sätt och sannolikt skulle majoriteten av killar även tänka att detta enbart var tillfälligt möte och ännu fler skulle tycka att denna chey knappast var nått att satsa seriöst på. Eftersom killar är svin finns det en chans att den här hunden har pissat in fler revir och cheyen bestämmer sig, med all rätt, att hämnas. Kan ju knappast blejma henne. :D

Jag vill inte tro att det har något med kvinnligt vs manligt att göra. Det jag tror skiljer sig där är väl att killarna pratar mer öppet om att de varit otrogna, medan tjejer pratar mer öppet om att de blivit bedragna. Och det där med hämnd i ett sånt läge förstår jag faktiskt inte alls. Vad tjänar det till? Partnern som var otrogen först lär ju knappast bry sig, eftersom h*n brydde sig lite nog för att kunna gå och vara otrogen. ;)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Jag vill inte tro att det har något med kvinnligt vs manligt att göra. Det jag tror skiljer sig där är väl att killarna pratar mer öppet om att de varit otrogna, medan tjejer pratar mer öppet om att de blivit bedragna. Och det där med hämnd i ett sånt läge förstår jag faktiskt inte alls. Vad tjänar det till? Partnern som var otrogen först lär ju knappast bry sig, eftersom h*n brydde sig lite nog för att kunna gå och vara otrogen. ;)

Partnern bryr sig nog om han blev bedragen av bruden han bedrog. Att svika någon annan är lättare än att bli sviken själv.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tror han menade att du har stora pattar, men inte vågar säga det rakt ut. :crash

Mina ryggproblem är ju orsakade av en vurpa, vilket också är anledningen till att jag inte får en bröstförminskning betald, utan måste punga upp med 40 000 själv om de ska bli mindre. :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Allvarligt? Sjukt!

Yes, om inte brösten är orsaken till problemen får man vackert betala själv. Man kan få de förminskade också om man mår oerhört dåligt över storleken på de, men mina är för små för det. Lever i gränslandet!

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Yes, om inte brösten är orsaken till problemen får man vackert betala själv. Man kan få de förminskade också om man mår oerhört dåligt över storleken på de, men mina är för små för det. Lever i gränslandet!

Men du kanske har mer ont i ryggen än vad du skulle haft om de var mindre?

tommi

Guest
Så då är man uppdaterad,Aftonblaskan hade en artikel om kvinnors orgasm och eftersom allt i Aftonbladet är sant undrar jag om nån vill testa?eller är det bara ljug i den blaskan?:tuttar

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

tommi

Guest
Hmm såg nu först att så ger du dig själv maximal njutning :( så jäkla typiskt antar att killar blivit bortsållade när det kommer till att ge tjejer orgasm :3freak

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
...och den här kvällen verkar tråden ha dött. Utan inblandning av vare sig hästar eller barn... :död :rodnar

:va Kan verkligen otrohet och orgasmer ta död på en singeltråd? :va :7peta

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...