Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag sitter här o skrattar så tårarna rinner åt de sista sidorna. Härligt :Bugar
Funderade på att lägga in en bild o bidra till nakenshowen men så kom jag på att man inte får lägga in såna. Det enda som skymmer allt är lite imma på badrumsspegeln.
Så jag hoppar över det. :glömdet

Meh, det där röda i bokningen till SH-festen, är det de som lagt in naked pic eller vad? I´m loooost. :confused:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Morvsom? :va

Jag har precis kommit hem, efter ett 13-h arbetspass.

Nu äta, sen lite vin, för det är jag fanimej värd!

V:et skulle varit ett mellanslag, telefontangentbord... :huvet

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Jo, ofta är de rätt sköna, båda grabbarna (2,5år och 4,5år).
Men det finns också dagar då inte pallar en sekund till av dem, då de går mig på nerverna och tålamodet är förbrukat förra veckan. Men visst, sånt försvinnar samma sekund som de kommer och vill ha en kram eller vad det nu kan va. :)

Men jag har själv haft en period precis som tjejerna här i tråden, sagt att jag verkligen inte vill ha barn och allt det där... sen träffade jag frugan och allt bara kändes så himla rätt så det fanns inget tvivel om att vi skulle ha barn.
En period??? Min "period" har snart varat i 37 år. Och den lär vara ett bra tag till. Tills jag :död

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Söta Pamsan, jag har inte glömt bort dig. Har bara sjukt mycket just nu och när jag väl är ledig så rör jag mig inte hemifrån. Så fort saker och ting lugnat sig så vill jag jätte gärna :fika med dig. :) :krama

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Funderade på att lägga in en bild o bidra till nakenshowen men så kom jag på att man inte får lägga in såna. Det enda som skymmer allt är lite imma på badrumsspegeln.

Neeeej! Visa nu, inte retas sådär! :D pm går bra :brynad

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850

Tror inte dom reglerna gäller PM :7peta ;)

Och apropå fredagskväll så ligger jag just nu dödstrött i sängen i mitt gamla pojkrum.
Roligare kvällar har man ju haft men imorgon smäller det!
Ut till västkusten och jobba på att bli Plåtis bitch :tuttar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Och där var du minsann, hej! :D jo, förklara nu så man fattar vafan det är ni Pysslar med:tungan
Ja här var jag. Jag vakar över dig som en hök. Lurpassar som en sur gammal gädda i vassen. Passa dig.
Det skulle ta mååånga sidor att förklara det där med hästar lille man. Men låt oss säga som kort att utan dom är livet rätt meningslöst.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!