Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Fast, det är väl lite sorgligt egentligen?

Bidragande faktor må vara, men anledning.
Så sant som det är sagt.. Det är en anledning, ingen bidragande faktor. Allas liv är inte rosa moln o rosenblad. Då är djuren räddningen.

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Klart som fan jag är en 10-poängare!
Måste bara hitta ett kvinntimmer som begriper det. :crash

kvinntimmer :va är det åländska? :rolleyes:

:facepalm ... du kan ju inte fritera snickers , då smälter ju chokladen (men det låter gott dock :) )

Tro't eller ej, men skottar friterar i princip vad som helst. Just snickers såg jag på TV hur de friterade. Så, jo det går. :tummenupp

Nja, men det här är en av två trådar på forumet där tjejerna visar hud. Tro fan man hänger här då :D

Har ju precis kommit ut ur ett förhållande där största problemet var att jag kände mig bortprioriterad och oälskad. Vetefan om det vore så taktiskt att ragga på hästjejer direkt efter det, där vore man ju liksom automatiskt aldrig nummer ett... :D obs, att tas med en nypa salt. Säger inget om trådens tjejers individuella prioriteringar då jag inte vet något om dessa :)

Var sak har sin tid. :rolleyes: Jag har hållit på med hästar längre än någon annan i den här tråden, och varit ägare till tre hästar. Men nu är det inte läge för egen häst. Just nu funkar det bra med bara ridskolehäst. (Fast jag har privilegiet att låna på helger.) Min man är SÅ mycket viktigare än någon häst. Men han ser att jag mår bra av ridningen, och stöttar att jag håller på. Men det är bara en hobby/motion numera.

När jag var singel och köpte första hästen var jag mycket mer naiv. Men efter att jag blivit tvungen att avliva 2 hästar har jag en betydligt mindre romantisk syn på hästägandet.

Var sak har sin tid. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag tror det är nått fel som är trasigt. :(

var det muskelsträxknong eller? Bäst bara egentligen att vila och försöka töja/värma upp den försiktigt. Ett varmt bad kam göra underverk för sånt. Annars vila som sagt, försök att inte anstränga den så läker det hyfsat snabbt.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
De har häst istället för barn, de har ungefär samma intelligens hästar och barn fast hästar bajsar lite mer, kostnaderna är desamma ungefär :mattias

Säker på det?:va syrrans unge Skiter fan konstant... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Tro't eller ej, men skottar friterar i princip vad som helst. Just snickers såg jag på TV hur de friterade. Så, jo det går. :tummenupp

Var sak har sin tid. :rolleyes: Jag har hållit på med hästar längre än någon annan i den här tråden, och varit ägare till tre hästar. Men nu är det inte läge för egen häst. Just nu funkar det bra med bara ridskolehäst. (Fast jag har privilegiet att låna på helger.) Min man är SÅ mycket viktigare än någon häst. Men han ser att jag mår bra av ridningen, och stöttar att jag håller på. Men det är bara en hobby/motion numera.

När jag var singel och köpte första hästen var jag mycket mer naiv. Men efter att jag blivit tvungen att avliva 2 hästar har jag en betydligt mindre romantisk syn på hästägandet.

Som sagt, tror säkert att folk prioriterar olika och jag har som sagt ingen direkt erfarenhet av att dejta hästtjejer. Men jag inbillar mig att hästar tar mycket tid. Och jag har gott om erfarenhet av att dejta en tjej som förvisso hade mycket på sitt schema men verkligen inget så strikt som att ta hand om en häst, och hon hade ändå inte Tid för mig. Så jag har väl lite dåliga erfarenheter helt enkelt. Kan tjejer fylla sina scheman utan hästar så lär ju inte ett så pass krävande djur hjälpa... Men tja, jag antar att om man verkligen tycker om någon så prioriterar man den personen. Folk prioriterar olika helt enkelt...

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97

Min häst är SÅ mycket viktigare än någon man.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
var det muskelsträxknong eller? Bäst bara egentligen att vila och försöka töja/värma upp den försiktigt. Ett varmt bad kam göra underverk för sånt. Annars vila som sagt, försök att inte anstränga den så läker det hyfsat snabbt.

Ja överbelastat den lite när jag flyttat 400kg virkesknippor för hand (en ända åt gången förvisso).
Är väl så ja, men jag är ju så förvaskat otålig med sånt! :crash

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ja överbelastat den lite när jag flyttat 400kg virkesknippor för hand (en ända åt gången förvisso).
Är väl så ja, men jag är ju så förvaskat otålig med sånt! :crash

Skynda långsamt är ett ordspråk som passar bra här ;) stressar man skador blir det bara värre...

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!