Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
men då måste du våga träffa mig oxå.
get a room!
men då måste du våga träffa mig oxå.
Är för gammal för att gå på den..Skulle det? Prove it
Så sant som det är sagt.. Det är en anledning, ingen bidragande faktor. Allas liv är inte rosa moln o rosenblad. Då är djuren räddningen.Fast, det är väl lite sorgligt egentligen?
Bidragande faktor må vara, men anledning.
Är för gammal för att gå på den..
Klart som fan jag är en 10-poängare!
Måste bara hitta ett kvinntimmer som begriper det.
:facepalm ... du kan ju inte fritera snickers , då smälter ju chokladen (men det låter gott dock )
Nja, men det här är en av två trådar på forumet där tjejerna visar hud. Tro fan man hänger här då
Har ju precis kommit ut ur ett förhållande där största problemet var att jag kände mig bortprioriterad och oälskad. Vetefan om det vore så taktiskt att ragga på hästjejer direkt efter det, där vore man ju liksom automatiskt aldrig nummer ett... obs, att tas med en nypa salt. Säger inget om trådens tjejers individuella prioriteringar då jag inte vet något om dessa
Och där var du minsann, hej! jo, förklara nu så man fattar vafan det är ni Pysslar med
Jag tror det är nått fel som är trasigt.
De har häst istället för barn, de har ungefär samma intelligens hästar och barn fast hästar bajsar lite mer, kostnaderna är desamma ungefär
kvinntimmer är det åländska?
Det kunde gått.. och då hade du fått se väldigt mycket hudNåja man måste ju försöka
kvinntimmer är det åländska?
Tro't eller ej, men skottar friterar i princip vad som helst. Just snickers såg jag på TV hur de friterade. Så, jo det går.
Var sak har sin tid. Jag har hållit på med hästar längre än någon annan i den här tråden, och varit ägare till tre hästar. Men nu är det inte läge för egen häst. Just nu funkar det bra med bara ridskolehäst. (Fast jag har privilegiet att låna på helger.) Min man är SÅ mycket viktigare än någon häst. Men han ser att jag mår bra av ridningen, och stöttar att jag håller på. Men det är bara en hobby/motion numera.
När jag var singel och köpte första hästen var jag mycket mer naiv. Men efter att jag blivit tvungen att avliva 2 hästar har jag en betydligt mindre romantisk syn på hästägandet.
Var sak har sin tid.
Min häst är SÅ mycket viktigare än någon man.kvinntimmer är det åländska?
Tro't eller ej, men skottar friterar i princip vad som helst. Just snickers såg jag på TV hur de friterade. Så, jo det går.
Var sak har sin tid. Jag har hållit på med hästar längre än någon annan i den här tråden, och varit ägare till tre hästar. Men nu är det inte läge för egen häst. Just nu funkar det bra med bara ridskolehäst. (Fast jag har privilegiet att låna på helger.) Min man är SÅ mycket viktigare än någon häst. Men han ser att jag mår bra av ridningen, och stöttar att jag håller på. Men det är bara en hobby/motion numera.
När jag var singel och köpte första hästen var jag mycket mer naiv. Men efter att jag blivit tvungen att avliva 2 hästar har jag en betydligt mindre romantisk syn på hästägandet.
Var sak har sin tid.
var det muskelsträxknong eller? Bäst bara egentligen att vila och försöka töja/värma upp den försiktigt. Ett varmt bad kam göra underverk för sånt. Annars vila som sagt, försök att inte anstränga den så läker det hyfsat snabbt.
Min häst är SÅ mycket viktigare än någon man.
Ja överbelastat den lite när jag flyttat 400kg virkesknippor för hand (en ända åt gången förvisso).
Är väl så ja, men jag är ju så förvaskat otålig med sånt!
Det kan man säga..Dåliga erfarenheter av oss?
Vi är ju ändå ganska självgående iallafall och behöver inte ryktas
Det kunde gått.. och då hade du fått se väldigt mycket hud
Jag väljer att citera DMX här: talk is cheap motherfuckers!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|