SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det kunde gått.. och då hade du fått se väldigt mycket hud
Menar du att du är tjock?!
Det kunde gått.. och då hade du fått se väldigt mycket hud
Det kan man säga..
Det kan man säga..
Ja överbelastat den lite när jag flyttat 400kg virkesknippor för hand (en ända åt gången förvisso).
Är väl så ja, men jag är ju så förvaskat otålig med sånt!
Bara 400kg? Har nog missförstått dig...
Ett normalt styrketräningspass för en villaägare, typ mig, är att flytta 852 kg pellets från släpvagn till källarfönster. Visserligen fördelat på 52 st 16 kg säckar.
Undrar om det kan räknas som typ intervallträning, eller nåt?
Ett alkolås hade gjort sig på din lur hörru......
Nä nä jag täckte hela spegeln..Äsch jag tror du överdriver.
Var säkert bara lite hud i ena hörnet
Det oxåMenar du att du är tjock?!
Precis. Och den funktionen lever jag gärna utan.Tråkigt, men det är en funktion av att leva, tyvärr.
Det oxå
Det kan man säga..
Det tror jag inte på innan jag ser det!
Bah, 400pannor per knippa.
Men skriv det det då!
Lyckat. Är förbenad. En på festen själ min telefon och skriver. : knulla anus . Till en be vän. Suck. Nfjortusar
Som sagt, tror säkert att folk prioriterar olika och jag har som sagt ingen direkt erfarenhet av att dejta hästtjejer. Men jag inbillar mig att hästar tar mycket tid. Och jag har gott om erfarenhet av att dejta en tjej som förvisso hade mycket på sitt schema men verkligen inget så strikt som att ta hand om en häst, och hon hade ändå inte Tid för mig. Så jag har väl lite dåliga erfarenheter helt enkelt. Kan tjejer fylla sina scheman utan hästar så lär ju inte ett så pass krävande djur hjälpa... Men tja, jag antar att om man verkligen tycker om någon så prioriterar man den personen. Folk prioriterar olika helt enkelt...
Min häst är SÅ mycket viktigare än någon man.
If you want to live a happy life, tie it to a goal, not to people or things
Dåliga erfarenheter av oss?
Vi är ju ändå ganska självgående iallafall och behöver inte ryktas
Det kan man säga..
Precis. Och den funktionen lever jag gärna utan.
Jag föredrar en hund alla gånger även om jag behöver plocka upp efter honom. Hundar sviker en aldrig. Människor sviker en. (jag har dåliga erfarenheter av människor i överlag, inte ens vänner får vara innanför min mur)
Jag tycker om min familj och mina vänner. Men jag prioriterar mig själv och det blir hädanefter. Jag känner att jag inte kan låta mitt liv vara kring en person utan det ska vara kring mig och mitt välmående. Skulle jag mot all förmodan hitta en snubbe att gänga ihop med får han vackert se att jag prioriterar hästar och hundar. Men hur mycket tid jag lägger ner på dem kan jag själv bestämma och det innebär att om jag vill ha mer tid med honom kan jag snabba mig i stallet. Hunden tar dock inte tid.
Det värsta jag vet är att de gnäller om hur mycket tid hästen tar. Säg istället att de vill ha en kväll med mig så kan jag ju se till att vara klar i stallet snabbare. Kommunikation ftw!!!
Indeed. Min hund och hästen jag skaffar i framtiden går före män. Citerar Einstein:
Mitt mål är att må bra och det är ju hästen och hunden som får mig att må bra. Stallet är ett slags andrum. Mina ensamma långpromenader är även ett andrum.
Jag föredrar en hund alla gånger även om jag behöver plocka upp efter honom. Hundar sviker en aldrig. Människor sviker en. (jag har dåliga erfarenheter av människor i överlag, inte ens vänner får vara innanför min mur)
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|