Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Hade tänkt sticka till stan och ta nåt glas med folk, men det är fan för kallt för att gå utanför dörren, så jag skiter i det!

Så nu hänger jag här med er! :)

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Hade tänkt sticka till stan och ta nåt glas med folk, men det är fan för kallt för att gå utanför dörren, så jag skiter i det!

Så nu hänger jag här med er! :)

Vaddå , är era uteserveringar redan öppna därnere i södern?

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Bah .... synd att jag inte pallar lära mig ert språk , annars hadde man nog emigrerat snart :D

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är inte bara språket det hänger på, naturen i Danmark är inte mycket att ha heller. Bara massa slätter. :)

Du, den som säger så har fan aldrig cyklat i Skåne!

(Dessutom är slätter fint, då har man ju iaf en utsikt och en bara en massa fula trädstammar i plytet!)

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Du, den som säger så har fan aldrig cyklat i Skåne!

(Dessutom är slätter fint, då har man ju iaf en utsikt och en bara en massa fula trädstammar i plytet!)

Natur ska se ut som i Astrid Lindgren-filmer, skog, hagar och ängar med små trevliga grusvägar och små röda stugor. Det ska helst finnas skärgård också som tex Tjust skärgård som jag anser är nummer 1 i Sverige.

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Är det OK om jag använder singeltråden för en seriös fråga? :)

Det mesta talar för att jag kommer att vara singel resten av livet. För många är familjebildningen en stor del av livet. Eftersom jag räknar med att det kommer att saknas i mitt liv undrar jag om ni kloka människor här i singeltråden har några förslag på vad jag ska fylla livet med istället? :va
Superenkelt! En häst i stallet o två kaniner hemma.. Mer komplett än så blir det inte. Många :tuttar i stallmiljö o mycket :krama hemma med kaninerna.