Slowroller
Skrämmer små barn
Soi marinero... bam-bam-bamba!
Okej?
Jag blir ju aldrig tagen på allvar.
Hade tänkt sticka till stan och ta nåt glas med folk, men det är fan för kallt för att gå utanför dörren, så jag skiter i det!
Så nu hänger jag här med er!
La Bamba?
Hade tänkt sticka till stan och ta nåt glas med folk, men det är fan för kallt för att gå utanför dörren, så jag skiter i det!
Vaddå , är era uteserveringar redan öppna därnere i södern?
Bah .... synd att jag inte pallar lära mig ert språk , annars hadde man nog emigrerat snart
Det är inte bara språket det hänger på, naturen i Danmark är inte mycket att ha heller. Bara massa slätter.
La Bamba?
Du, den som säger så har fan aldrig cyklat i Skåne!
(Dessutom är slätter fint, då har man ju iaf en utsikt och en bara en massa fula trädstammar i plytet!)
Du, den som säger så har fan aldrig cyklat i Skåne!
(Dessutom är slätter fint, då har man ju iaf en utsikt och en bara en massa fula trädstammar i plytet!)
And we have a WINNER! La Bamba is correct. Soi marinero betyder...
And we have a WINNER! La Bamba is correct. Soi marinero betyder...
Myth Busters visade i ett avsnitt att detta var bullshit.
Superenkelt! En häst i stallet o två kaniner hemma.. Mer komplett än så blir det inte. Många i stallmiljö o mycket hemma med kaninerna.Är det OK om jag använder singeltråden för en seriös fråga?
Det mesta talar för att jag kommer att vara singel resten av livet. För många är familjebildningen en stor del av livet. Eftersom jag räknar med att det kommer att saknas i mitt liv undrar jag om ni kloka människor här i singeltråden har några förslag på vad jag ska fylla livet med istället?
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari