Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
bara du inte lägger löken på laxen.

Ouff, vilken tur. För jag äter inte fisk heller.

Förutom lakritsbåtar. Men det är väl egentligen tekniskt sett fiskare. Så det är ok att äta lök på?

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Och ja, pics or it didn´t happen. :brynad

Jag har inga direkt avklädda kläder men var rätt deffad, dock inte lika muskulös bål som bruden. Får skicka PM till dig känner jag så det inte blir bildbomb här :rolleyes:

Nja men jag vill :ligga med samma kille exklusivt liksom. Och han ska inte ha barn med vidhängande ex, det suger. Och han ska bara vilja :ligga. (Lite kel går oxå bra) Och jag vill ha nasty, hårt sex inget jävla vaniljsex.
Var finns dom liksom??

Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.

De finns överallt! Det är bara att fråga om någon vill ligga med en! Och jag föredrar lite mer spänning än vanilj... :hihi

Javisst, fler borde erkänna det.
Killar brukar vara snabba med att gå ut öppet med det medans cheyer håller in det. Det blir lite som att vargarna får vittring och cirkulerar runt det lilla lammet i mitten.

Brudar som berättar att de vill ligga och faktiskt får ligga får ofta skit för det. Sen blir de flesta killar ställda och osäkra när man ropar ut "JAG VILL LIGGA!!!". :3freak

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag har inga direkt avklädda kläder men var rätt deffad, dock inte lika muskulös bål som bruden. Får skicka PM till dig känner jag så det inte blir bildbomb här :rolleyes:

De finns överallt! Det är bara att fråga om någon vill ligga med en! Och jag föredrar lite mer spänning än vanilj... :hihi

Brudar som berättar att de vill ligga och faktiskt får ligga får ofta skit för det. Sen blir de flesta killar ställda och osäkra när man ropar ut "JAG VILL LIGGA!!!". :3freak

Det låter som en plan :), skicka med receptet på pizzasconesen oxå. :7peta

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping