Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tack Money :krama men jag ser för jävlig ut utan kläder. :crash och du har bara sett mig med kläder :D
Men är det konstigt om man "tror" att det är det och bara det ni boys vill ha när det enda ni lägger in bilder på är brudar som brunetten o trion i sänghalmen?? Konstigt man får ångest??
Har du sett hur många "gilla" money, swish och plåthinken fått för sina naturliga suddiga mobilbilder? Hur många gilla har plastic fantastic brudarna fått? Säger inte det en del om vad vi vill se vet jag knappt vad... ;)

Jag hat sett dig med kläder på och jag såg verkligen inget som avskräckte mig från att vilja se dig utan :) du ser bra ut för böfvelen, lär dig det ;)

Last edited:

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Killar ser inte på våra kroppar som vi gör. De avgudar våra kroppen även om där är skavanker. Vi tjejer tittar på DETALJER, minsta lilla, och hittar felen. Killen ser din kropp som en helhet och kommer älska varje centimeter av den, för den är vacker!
Mycket obehagligt det här. Byt ämne nu. Usch o fy. Du säger så fina saker men jag vet ju själv hur jag ser ut.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Men är det konstigt om man "tror" att det är det och bara det ni boys vill ha när det enda ni lägger in bilder på är brudar som brunetten o trion i sänghalmen?? Konstigt man får ångest??

Den badbollen studsar åt båda håll vettu. ;)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Tack Money :krama men jag ser för jävlig ut utan kläder. :crash och du har bara sett mig med kläder :D

Äh, jag tror de bara leker med sterotyper när de lägger ut de där bilderna, precis som många tjejer som lägger ut bilder på sexpacks-magade hunkar. Jag har aldrig någonsin fallit för ett sexpack, det ska visserligen inte vara nån airbag då skiter jag i det, men det är ju så många fina kroppar som inte ser ut som reklamaffischmänniskor (både tjejer o killar). :7peta:)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
För att hon har dojjor av järn ..

Jo, jag vet, men hur kul är det:
Jaha, du har en häst som inte kan låta bli att sparka på sig själv.
Lite lätt självdestruktiv kanske?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Varför har du knäpuckarna på utsidan?

För att det blir så trångt i matkön när alla ska fram samtidigt.
Då behöver man lite distanspuckar så man inte stöter ihop.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Äh, jag tror de bara leker med sterotyper när de lägger ut de där bilderna, precis som många tjejer som lägger ut bilder på sexpacks-magade hunkar. Jag har aldrig någonsin fallit för ett sexpack, det ska visserligen inte vara nån airbag då skiter jag i det, men det är ju så många fina kroppar som inte ser ut som reklamaffischmänniskor (både tjejer o killar). :7peta:)

Kan helt ärligt säga att jag skiter stort i om killen är rippad som fan eller helt vanlig. Enda som absolut inte går hem är ett stort blobb. Dock har jag aldrig vågat ragga på super vältränade killar då det får ens egen självkänsla att må lite sämre iom träning inte är en prioritet för mig. :)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

Exakt! Min kuddkrigbild var ett drivande med en sterotyp! Du är inte dum du :)

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Kan helt ärligt säga att jag skiter stort i om killen är rippad som fan eller helt vanlig. Enda som absolut inte går hem är ett stort blobb. Dock har jag aldrig vågat ragga på super vältränade killar då det får ens egen självkänsla att må lite sämre iom träning inte är en prioritet för mig. :)

Häftigare med en kille som är fit för att han har ett intresse annat än att bara hänga på gymet.
:rolleyes:

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping