Annars?
lyllo dig som bor i samma stad som Pam och du kan ju språket också
Annars?
Nja men jag vill :ligga med samma kille exklusivt liksom. Och han ska inte ha barn med vidhängande ex, det suger. Och han ska bara vilja :ligga. (Lite kel går oxå bra) Och jag vill ha nasty, hårt sex inget jävla vaniljsex.Du har nog inga problem med att hitta ligg tror jag.
Varför du inte gillar dig själv undrar jag dock?
Attans..Det är lite långt till Helsingborg och jag är nog ute efter mer än bara :ligga annars kunde jag ha ställt upp.
Hmpf, det är inte så enkelt...
Tror du inte att jag har försökt?
Du (och 63/64 här) har provat fel. Om du fiskar harr i en aborrsjö, blir du besviken om harren inte nappar? Och är aborre så äckligt, egentligen?
Var finns dom liksom??
Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.
Nej, jag är inte homosexuell.
Tror jag?...
Nja men jag vill :ligga med samma kille exklusivt liksom. Och han ska inte ha barn med vidhängande ex, det suger. Och han ska bara vilja :ligga. (Lite kel går oxå bra) Och jag vill ha nasty, hårt sex inget jävla vaniljsex.
Var finns dom liksom??
Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.
Men du ser väl ut som något annat?
När vi (ni, inte jag, för weird för mig) nu har diskuterat choklad, falukorv och vanilj här så kan vi ju fortsätta med det.
Det finns ju flera goda smaker?
Men sluta Pam! Du ser ju fan bra ut!! Blir så jävla förbannad på sånt här. Du är en vacker kvinna och har en härlig personlighet. Var nöjd med dig själv ELLER gör något åt det! Alla har vi något vi tycker mer eller mindre om men bara för det gör det inte HELA oss fula!
Man behöver inte se ut som en jävla fotomodell för att få precis det man vill. Och får man inte det man vill ha så finns det tusen andra som står på rad.
Kroppsspråk går bra. Du kommer att förstå...lyllo dig som bor i samma stad som Pam och du kan ju språket också
Tack Money men jag ser för jävlig ut utan kläder. och du har bara sett mig med kläder
Men är det konstigt om man "tror" att det är det och bara det ni boys vill ha när det enda ni lägger in bilder på är brudar som brunetten o trion i sänghalmen?? Konstigt man får ångest??
Kul att det finns cheyer som vill :ligga. Fler borde erkänna det.
För att hon har dojjor av järn ..Varför har den knäpuckarna på insidan?
Hur ser det ut när den passerar apex och bombar satan mot rakan liksom?
Nä ta mig fan, det ska gudarna veta. Det är just därför jag låter den "funktionen" vila o bara vill ha nån att :ligga med.
Anyone?
Jag kan viska det mjukt i ditt öra...Pamcake? I like that
Tror faktiskt dom flesta brewdar gillar att knulla .... iaf dom jag träffat
40 min powerwalk med pållan i släptåg. Och nu känner jag inte min egen röv längre.
Bifogar bild på pållan för att bidra till hästkapningen av tråden.
Det är kanske för att du gör det jävligt bra?Tror faktiskt dom flesta brewdar gillar att knulla .... iaf dom jag träffat
Man får ju se sig noga för..Akta så du inte sätter dig på nåt vasst då, om röven inte är med i matchen menar jag...
Själv gick jag o lill-vovven en sväng o de e så kallt så man helst inte andas nu...
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari