Singeltråden

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Du har nog inga problem med att hitta ligg tror jag.
Varför du inte gillar dig själv undrar jag dock?
Nja men jag vill :ligga med samma kille exklusivt liksom. Och han ska inte ha barn med vidhängande ex, det suger. Och han ska bara vilja :ligga. (Lite kel går oxå bra) Och jag vill ha nasty, hårt sex inget jävla vaniljsex.
Var finns dom liksom??

Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Du (och 63/64 här) har provat fel. Om du fiskar harr i en aborrsjö, blir du besviken om harren inte nappar? Och är aborre så äckligt, egentligen? :brynad

Nej, jag är inte homosexuell. :smasha:smasha:smasha:smasha

Tror jag?... :va

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Var finns dom liksom??

Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.

Men du ser väl ut som något annat?
När vi (ni, inte jag, för weird för mig) nu har diskuterat choklad, falukorv och vanilj här så kan vi ju fortsätta med det.
Det finns ju flera goda smaker? ;)

Nej, jag är inte homosexuell. :smasha:smasha:smasha:smasha

Tror jag?... :va

Ovan skrivna gäller dig med :hihi

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nja men jag vill :ligga med samma kille exklusivt liksom. Och han ska inte ha barn med vidhängande ex, det suger. Och han ska bara vilja :ligga. (Lite kel går oxå bra) Och jag vill ha nasty, hårt sex inget jävla vaniljsex.
Var finns dom liksom??

Men sluta Pam! Du ser ju fan bra ut!! :mad::mad::mad::mad: Blir så jävla förbannad på sånt här. Du är en vacker kvinna och har en härlig personlighet. Var nöjd med dig själv ELLER gör något åt det! Alla har vi något vi tycker mer eller mindre om men bara för det gör det inte HELA oss fula!

Man behöver inte se ut som en jävla fotomodell för att få precis det man vill. Och får man inte det man vill ha så finns det tusen andra som står på rad.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Men du ser väl ut som något annat?
När vi (ni, inte jag, för weird för mig) nu har diskuterat choklad, falukorv och vanilj här så kan vi ju fortsätta med det.
Det finns ju flera goda smaker? ;)

Alltså, är du en tjej egentligen?

Prata klartext människa.

Vill du ha oxfile eller mussla liksom.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men sluta Pam! Du ser ju fan bra ut!! :mad::mad::mad::mad: Blir så jävla förbannad på sånt här. Du är en vacker kvinna och har en härlig personlighet. Var nöjd med dig själv ELLER gör något åt det! Alla har vi något vi tycker mer eller mindre om men bara för det gör det inte HELA oss fula!

Man behöver inte se ut som en jävla fotomodell för att få precis det man vill. Och får man inte det man vill ha så finns det tusen andra som står på rad.

:kär
:fakta

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
Tack Money :krama men jag ser för jävlig ut utan kläder. :crash och du har bara sett mig med kläder :D
Men är det konstigt om man "tror" att det är det och bara det ni boys vill ha när det enda ni lägger in bilder på är brudar som brunetten o trion i sänghalmen?? Konstigt man får ångest??

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tack Money :krama men jag ser för jävlig ut utan kläder. :crash och du har bara sett mig med kläder :D
Men är det konstigt om man "tror" att det är det och bara det ni boys vill ha när det enda ni lägger in bilder på är brudar som brunetten o trion i sänghalmen?? Konstigt man får ångest??

Killar ser inte på våra kroppar som vi gör. De avgudar våra kroppen även om där är skavanker. Vi tjejer tittar på DETALJER, minsta lilla, och hittar felen. Killen ser din kropp som en helhet och kommer älska varje centimeter av den, för den är vacker!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nä ta mig fan, det ska gudarna veta. Det är just därför jag låter den "funktionen" vila o bara vill ha nån att :ligga med.
Anyone? :tuttar

Jag!:hej :D :lammkött
Pamcake? I like that :krama
Jag kan viska det mjukt i ditt öra... :brynad :krama

Edit: Nähä, ok. Inget vaniljtjafs. Jaja, jag kan nog hitta ett läge att säga det ändå :D

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Tror faktiskt dom flesta brewdar gillar att knulla .... iaf dom jag träffat :hej

Javisst, fler borde erkänna det.
Killar brukar vara snabba med att gå ut öppet med det medans cheyer håller in det. Det blir lite som att vargarna får vittring och cirkulerar runt det lilla lammet i mitten.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
40 min powerwalk med pållan i släptåg. Och nu känner jag inte min egen röv längre.
Bifogar bild på pållan för att bidra till hästkapningen av tråden.

Akta så du inte sätter dig på nåt vasst då, om röven inte är med i matchen menar jag... :tungan
Själv gick jag o lill-vovven en sväng o de e så kallt så man helst inte andas nu... :crash

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...