Vad tråkiga diskussioner ni har.
Kan ni inte gå ihop och köra lite gyttjebrottning istället. I tanga. Vit tanga. Under UV-lampa.
Asch faen, trodde den där bilden var förstörd, jag klär VERKLIGEN inte i rosa...
Jag tror att jag har hittat en som jag skulle passa med.
Så om nån av er råkar vara hon, ring mig.
View attachment 376606
Tro mig... Jag ser ju eländet vareviga dagDet tror jag inte på innan jag ser det!
Nä ta mig fan, det ska gudarna veta. Det är just därför jag låter den "funktionen" vila o bara vill ha nån att :ligga med.Om det är till någon tröst så är ni inte helt lätta att förstå sig på ni heller...
Pamcake? I like thatDu ser pamcake, fler som vill se jag har ju faktiskt bidragit i tjejernas tråd flera gånger, din tur
Nä ta mig fan, det ska gudarna veta. Det är just därför jag låter den "funktionen" vila o bara vill ha nån att :ligga med.
Anyone?
Tro mig... Jag ser ju eländet vareviga dag
Nä ta mig fan, det ska gudarna veta. Det är just därför jag låter den "funktionen" vila o bara vill ha nån att :ligga med.
Anyone?
Anyone?
40 min powerwalk med pållan i släptåg. Och nu känner jag inte min egen röv längre.
Bifogar bild på pållan för att bidra till hästkapningen av tråden.
Anyone?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari