Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.

Tack Money :krama men jag ser för jävlig ut utan kläder. :crash och du har bara sett mig med kläder :D
Men är det konstigt om man "tror" att det är det och bara det ni boys vill ha när det enda ni lägger in bilder på är brudar som brunetten o trion i sänghalmen?? Konstigt man får ångest??

Nu vet ju jag inte egentligen hur du ser ut alls, men;
Det är förjävla bra att du inte ser ut som hon iaf (brunetten med musklerna, inte money, money är söt).
Jag åtminståne vill absolut inte ha nån knölig tjejj med magrutor. Nån centimeter underhudsfett är både hälsosamt och mjukt att ta på. Mycket mysigare tycker jag då. :)

Killar ser inte på våra kroppar som vi gör. De avgudar våra kroppen även om där är skavanker. Vi tjejer tittar på DETALJER, minsta lilla, och hittar felen.
Är det därför brudar hakar upp sig på min lilla penis? :(

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Kan helt ärligt säga att jag skiter stort i om killen är rippad som fan eller helt vanlig. Enda som absolut inte går hem är ett stort blobb. Dock har jag aldrig vågat ragga på super vältränade killar då det får ens egen självkänsla att må lite sämre iom träning inte är en prioritet för mig. :)

Riktiga män har kagge, vet du väl?

Ett lammkött som idkar vaniljsex?... :näsblod

Det är busken det! :fakta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Du kan ju testa att supa dig själv äldre. Jag vet ingen som lyckats men nån ska ju bli den första.

Superb idé, hur gör man? :D jag får väl fixa falskleg annars helt enkelt...

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...