Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.
Tack Money men jag ser för jävlig ut utan kläder. och du har bara sett mig med kläder
Men är det konstigt om man "tror" att det är det och bara det ni boys vill ha när det enda ni lägger in bilder på är brudar som brunetten o trion i sänghalmen?? Konstigt man får ångest??
Är det därför brudar hakar upp sig på min lilla penis?Killar ser inte på våra kroppar som vi gör. De avgudar våra kroppen även om där är skavanker. Vi tjejer tittar på DETALJER, minsta lilla, och hittar felen.
Men jaaaa, magnumen var ju bara ett exempel på ett vapen som jag vet var med
Sovdags, sju pållar vill komma ut i hagen imorron bitti.. Nu tar jag kaninen o ligger sked med honom ist.
Näh nu ska tant gå o lägga sig... natti!
Jag isolerar mig inte. Jag vill ju :ligga!
Ja, kom ju på sen att Pam inte dricker...
Det kan bli tufft. För dig. Jag dricker inte alkohol.
Du kan ju testa att supa dig själv äldre. Jag vet ingen som lyckats men nån ska ju bli den första.
Skönt. Blev lite orolig...
Min erklärung då?
Kan helt ärligt säga att jag skiter stort i om killen är rippad som fan eller helt vanlig. Enda som absolut inte går hem är ett stort blobb. Dock har jag aldrig vågat ragga på super vältränade killar då det får ens egen självkänsla att må lite sämre iom träning inte är en prioritet för mig.
Ett lammkött som idkar vaniljsex?...
Du kan ju testa att supa dig själv äldre. Jag vet ingen som lyckats men nån ska ju bli den första.
Patience my friend, patience...
Fast den kalibern kamras i flertalet långvapen.
:tantrum
...och då är det inte din crib som menas!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |