Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Humpf, är ni otidig, gunstig junkern!

Faaast om det är en tantrumpa hon sitter inne med/på, då är det nog läge att omvärdera värdeladdningen i det ordet.

Lite kanske... :D tants eller ej, fin var den!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Fast du vet, min gode Oidipus, det lämpar sig inte att du kastar lystna blickar efter den.

/S Orry

Komplex eller ej, Vad jag vet är varken jag, Pam eller tjerringen släkt. Således inga problem väl?:va :D

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Många sidor. Och klockan säger mycket. Orkar inte läsa ikapp den här gången.

Men till 47nahoj...
Fyll ditt liv med det som gläder dig. Vet du inte vad som gläder dig, prova dig fram! Som sagt, lyckan sitter inte i saker eller människor. Lyckan är inte någon destination. Lyckan är vägen i ditt liv, koppla den till dina mål. Mer specifikt kan man ju inte svara eftersom jag inte känner dig.

Ska nog lägga mig och sova lite. Blir mer pill på bilen imorgon. Har varit så sjukt sugen på krogrunda men jag får avvakta lite, är ganska dött med folk som går ut för tillfället tycker jag, kan ju ha berott på julen och svineriet kring nyår för de flesta :hihi . Har varit hos en kompis och sett Hotel Transylvania, en trevlig film :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Riktiga män har kagge, vet du väl?

Det är rätt så stor skillnad på kagge och en stor blobb.

Fy fan va mycket ordbajs det varit! Typ 8 eller 9 sidor sen bara några timmar tillbaka. :3freak

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...