Singeltråden

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jösses i helvete vad ni skriver.

Glömde dock multiqouta så ni får klara er utan mina eminenta åsikter.

Förutom den om Lunds påstådda höjdskillnad. Humbug! :7peta

Fast så är jag ju uppväxt i Huskvarna också :gnissla

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Hur gammal är du på tal om det? För på bilden du la upp tidigare så ser du faktiskt inte speciellt gammal ut.
Sen att du kanske har hus, man, kids eller vad vet jag mer för familj-typiskt tvivlar jag inte en sekund på.

Bilden är från i fredags och jag är äldre än Pamsan! :yoparty

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nja men jag vill :ligga med samma kille exklusivt liksom. Och han ska inte ha barn med vidhängande ex, det suger. Och han ska bara vilja :ligga. (Lite kel går oxå bra) Och jag vill ha nasty, hårt sex inget jävla vaniljsex.
Var finns dom liksom??

Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.

Det mesta finns därute bara man öppnar sinnet lite. Om man sen ger sig o gillar sig själv lite mer är halva slaget vunnet :)

Vad har man för att gå runt o inte gilla sig själv??

:)

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
:smasha Liten språklektion:
Folk i handelsflottan = sjöbusar
Folk i marinen = sjömän eller skogsmatroser
Folk i flottan = sjömän :rock

Det råaste samtal jag varit åhörare till var när min första häst skulle snittas. Jag och en amatörtravtränare hade bokat vetirinär tillsammans. Och diskussionen mellan vetrinär och travtränare är nog det råaste jag hört än så länge. Tur nog så hade veterinären inte med sig sin hund. Rutinen var tydligen annars att slänga åt hunden de blodiga kulorna när skärande var klart. Nu hamnade de i en hink istället.

När vi var klara i stallet återvände jag till jobbet. På eftermiddagen fikade jag med ett gäng gamla sjöbusar, de undrade varför jag varit borta från jobbet, så jag berättade. Har aldrig sett karlar bli så gråbleka och se illamående ut som då. :crash

Råkade hitta det här inlägget när jag letade efter bilden på Kärringen (och så gammal såg du inte ut o va!).

Det är väl en veterinär som är känd för att göra så. Eller han är pensionerad vid det här laget. Har hört talas om honom iallafall. :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Tragedi och skandal, nu har vi åter igen nött ner sulan på helgens sandal. Nu är vi redan i mitten av den sista helgens dag. I morgon bitti skall man åter igen lyssna till väckarklockans slag.

Oerhört vad ni gafflar förresten. Jag har nu i en evighet läst ikapp och gång efter annan funnit mig själv dra mina gamla ögonbryn längs skärmen i pur ansträngning då mina gamla ögon likt en dåligt strömsatt filmkamera tappat fokus och tidvis tom slocknat en smula.

Lite senare ska jag dammsuga upp dessa högar med ögonbryn som nu flockas under soffbordet, för att använda dessa som stoppning i sovrummets kuddar.

Du kan inte va borta så länge mellan slagen, då är man lost. Men det är väl kul att det är drag i tråden! :banana

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ja, efter löksoppa verkar det rimligt att rikta tarmhaubitsen åt ett harmlöst håll. :crash Det är ju off season, annars skulle damen måhända kunnat roa sig med att dräpa en fluga eller två med det nyladdade vapnet.

Ja får väl ställa mig längst bak på PY:n i dag då... :rodnar

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Nä sant, vi ska ej överbelasta servrarna. Men sen skulle det ju inte skada om andra... *harkel.. tjerringen.. harkel*.. skulle lära sig multicitera :D

Jag tror helt ärligt det inte är din ålder som är det största problemet längre. Jag är runt samma ålder som du till och med och sånt har iallafall jag kringgått förut. Utan tyvärr nog tjatet.

------

Sen till resten av tråden.. Fan vad alla ska tycka synd om sig själva. Tänker på alla som säger att det är synd om dem för att de inte träffar någon. Jo men visst, med den inställningen kommer ni ju aldrig träffa någon.

Detta är ett scenario jag tror många killar känner igen:
Du sitter med en tjej, som blivit din polare trots att du tycker hon är fin (säg, när ni är på krogen eller någon fest) :
- Fan ja kommer aldrig hitta en bra tjej..*hint hint*
- Jo! det kommer du visst göra! (Stackars snälla killkompis tänker hon)
Sen plötsligt ser hon eller så kommer det fram en annan snubbe i gänget som av någon anledning är jävligt kul och självsäker och det slutar med att hon sitter och strular med han istället.

Som sagt. Ni får gärna tycka jag är en hemsk människa som säger sånt här. Men tyvärr är det sant och det är mer en uppmaning att sluta tycka synd om er själva killar. Och det står jag orubbat för.

Tjerringen är gammal, hon kommer inte ihåg tillräckligt många citat för att samla ihop dem och multicitera... Du får helt enkelt stå ut med att se hennes vita hjälm stup i kvarta... :smasha

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Värre, jag är kid-zoned. Nedvärderad på grund av min ålder, den mest orättvisa och svårfrånkomliga zonen som existerar...:gnissla

Jag tror inte den zonen är den värsta som finns, du kommer ju att växa ur den på sikt. Den värsta zonen måste vara den man hamnar i om man inte är tillräckligt lång (båda sorters längd är tillämpliga här), den finns absolut inget att göra åt.:gråta:)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är rätt så stor skillnad på kagge och en stor blobb.

Äkta kagge:
beer-belly.jpg

Blev du kåt nu? :Ronny&Ragge

Last edited:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Bilden är från i fredags och jag är äldre än Pamsan! :yoparty

Har ingen aning om hur gammal Pamsan är eller hur hon ser ut så det säger inte mycket.

Varför jag undrar är för att du jämt säger (även om det kanske är skämt) att du är så gammal hela tiden. Tycker inte det ser ut att stämma jätte bra :tungan

Du ser inte mycket äldre ut än 30.

Men det kan ju vara bilderna också :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag tror inte den zonen är den värsta som finns, du kommer ju att växa ur den på sikt. Den värsta zonen måste vara den man hamnar i om man inte är tillräckligt lång (båda sorters längd är tillämpliga här), den finns absolut inget att göra åt.:gråta:)

Visst åldras man, men man åldras ju aldrig ikapp folk som säger "du är för liten". Jag kommer ju alltid vara x år yngre än Pam exempelvis... :gnissla

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Har ingen aning om hur gammal Pamsan är eller hur hon ser ut så det säger inte mycket.

Varför jag undrar är för att du jämt säger (även om det kanske är skämt) att du är så gammal hela tiden. Tycker inte det ser ut att stämma jätte bra :tungan

Du ser inte mycket äldre ut än 30.

Men det kan ju vara bilderna också :hihi

Man ska aldrig diskutera en kvinnas ålder vet du väl? Men Pamsan heter Pam33 och reggade sig i september 2009, så en inte allt för vågad gissning är att hon fyller 37 i år.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...