Hur gammal är du på tal om det? För på bilden du la upp tidigare så ser du faktiskt inte speciellt gammal ut.
Sen att du kanske har hus, man, kids eller vad vet jag mer för familj-typiskt tvivlar jag inte en sekund på.
Nja men jag vill :ligga med samma kille exklusivt liksom. Och han ska inte ha barn med vidhängande ex, det suger. Och han ska bara vilja :ligga. (Lite kel går oxå bra) Och jag vill ha nasty, hårt sex inget jävla vaniljsex.
Var finns dom liksom??
Varför jag inte gillar mig själv är enkelt. För att jag inte ser ut som brunetten i de senaste inläggen.
Liten språklektion:
Folk i handelsflottan = sjöbusar
Folk i marinen = sjömän eller skogsmatroser
Folk i flottan = sjömän
Det råaste samtal jag varit åhörare till var när min första häst skulle snittas. Jag och en amatörtravtränare hade bokat vetirinär tillsammans. Och diskussionen mellan vetrinär och travtränare är nog det råaste jag hört än så länge. Tur nog så hade veterinären inte med sig sin hund. Rutinen var tydligen annars att slänga åt hunden de blodiga kulorna när skärande var klart. Nu hamnade de i en hink istället.
När vi var klara i stallet återvände jag till jobbet. På eftermiddagen fikade jag med ett gäng gamla sjöbusar, de undrade varför jag varit borta från jobbet, så jag berättade. Har aldrig sett karlar bli så gråbleka och se illamående ut som då.
Råkade hitta det här inlägget när jag letade efter bilden på Kärringen (och så gammal såg du inte ut o va!).
Det är väl en veterinär som är känd för att göra så. Eller han är pensionerad vid det här laget. Har hört talas om honom iallafall.
Tragedi och skandal, nu har vi åter igen nött ner sulan på helgens sandal. Nu är vi redan i mitten av den sista helgens dag. I morgon bitti skall man åter igen lyssna till väckarklockans slag.
Oerhört vad ni gafflar förresten. Jag har nu i en evighet läst ikapp och gång efter annan funnit mig själv dra mina gamla ögonbryn längs skärmen i pur ansträngning då mina gamla ögon likt en dåligt strömsatt filmkamera tappat fokus och tidvis tom slocknat en smula.
Lite senare ska jag dammsuga upp dessa högar med ögonbryn som nu flockas under soffbordet, för att använda dessa som stoppning i sovrummets kuddar.
Ja, efter löksoppa verkar det rimligt att rikta tarmhaubitsen åt ett harmlöst håll. Det är ju off season, annars skulle damen måhända kunnat roa sig med att dräpa en fluga eller två med det nyladdade vapnet.
Nä sant, vi ska ej överbelasta servrarna. Men sen skulle det ju inte skada om andra... *harkel.. tjerringen.. harkel*.. skulle lära sig multicitera
Jag tror helt ärligt det inte är din ålder som är det största problemet längre. Jag är runt samma ålder som du till och med och sånt har iallafall jag kringgått förut. Utan tyvärr nog tjatet.
------
Sen till resten av tråden.. Fan vad alla ska tycka synd om sig själva. Tänker på alla som säger att det är synd om dem för att de inte träffar någon. Jo men visst, med den inställningen kommer ni ju aldrig träffa någon.
Detta är ett scenario jag tror många killar känner igen:
Du sitter med en tjej, som blivit din polare trots att du tycker hon är fin (säg, när ni är på krogen eller någon fest) :
- Fan ja kommer aldrig hitta en bra tjej..*hint hint*
- Jo! det kommer du visst göra! (Stackars snälla killkompis tänker hon)
Sen plötsligt ser hon eller så kommer det fram en annan snubbe i gänget som av någon anledning är jävligt kul och självsäker och det slutar med att hon sitter och strular med han istället.
Som sagt. Ni får gärna tycka jag är en hemsk människa som säger sånt här. Men tyvärr är det sant och det är mer en uppmaning att sluta tycka synd om er själva killar. Och det står jag orubbat för.
Värre, jag är kid-zoned. Nedvärderad på grund av min ålder, den mest orättvisa och svårfrånkomliga zonen som existerar...
En girig spelare, glöm inte det! är Tiden
som aldrig spelar falskt, men ändå ständigt vinner,
Minns: natten faller på, din dag är snabbt förliden!
Avgrundens törst består, och glasets sand förrinner.
Japp, livet suger & sen dör man.
Det är rätt så stor skillnad på kagge och en stor blobb.
Har gjort liknande förr i tiden. De killar som inte får ligga är de som inte vågar fråga och de som tjatar.
Bilden är från i fredags och jag är äldre än Pamsan!
Jag tror inte den zonen är den värsta som finns, du kommer ju att växa ur den på sikt. Den värsta zonen måste vara den man hamnar i om man inte är tillräckligt lång (båda sorters längd är tillämpliga här), den finns absolut inget att göra åt.
Det är väl ändå i högsta grand en hänan/ägget fråga.
Har ingen aning om hur gammal Pamsan är eller hur hon ser ut så det säger inte mycket.
Varför jag undrar är för att du jämt säger (även om det kanske är skämt) att du är så gammal hela tiden. Tycker inte det ser ut att stämma jätte bra
Du ser inte mycket äldre ut än 30.
Men det kan ju vara bilderna också
Man ska aldrig diskutera en kvinnas ålder vet du väl? Men Pamsan heter Pam33 och reggade sig i september 2009, så en inte allt för vågad gissning är att hon fyller 37 i år.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |