Tjerringen
Har klampat in igen
Meh, jag lyssnade på Anita och Televinken på vinyl som liten och jag är född i slutet av 80-talet!
Men du kollade ju in repriserna, jag var ju liksom där när det hände.
Meh, jag lyssnade på Anita och Televinken på vinyl som liten och jag är född i slutet av 80-talet!
Meh, mitt nick är Kärringen, klart ja måste tjata om att ja e gammal, de hänger ju ihop liksom... För övrigt är jag född på 70-talet. Vi pratar Televinken o Anita, Drutten o Gena liksom...
Jag minns när Trazan och Banarne förgyllde morgonen på loven och tv-piraterna med Anne-Lie Rydé. Och man just fått sin VIC-20 *nostalgisk suck*
Minns någon Misse och Mojje??!!
Inte helt sant, skillnaden i mognadsgrad mellan någon som är 19 och 25 är ju inte densamma som mellan 29och 35... så det jämnar ut sig något när man börjar närma sig 30 typ...
Haha, Misse o Mojje, var väl en katt o en hund va? BTW, Trazan o Banarne rockar!
Fast när glyttarna växt till sig så är ju vi så gamla att vi glömt vad organen mer kan begagnas till än att tömma organismen från smuts med.
Vad bra du är som minns Ingen idag verkar minnas MiIsse och Mojje annars. Det knakade när Mojje tänkte, det fann jag lustigt när min hjärna var infantil och outvecklad. Synd att dom eldade upp första säsongen av Trazan och Banarne bara, det kan man ju aldrig reparera.
Till skillnad från Volvo-bilarna från 70-talet så rostar inte just min sort lika jävligt... Däremot är jag ju som bekant inte helt frisk i huvudet...
Jag minns när Trazan och Banarne förgyllde morgonen på loven och tv-piraterna med Anne-Lie Rydé. Och man just fått sin VIC-20 *nostalgisk suck*
Minns någon Misse och Mojje??!!
Jag fick köpa min Sinclair zx-81 själv. Va fan jag nu skulle med den till.
Det är bra att vara udda i roten. Det hindrar en ofta från att följa lämmeltåget över kanten på stupet. Skapa din egen verklighet och synka den löst till alla andras uppfattning, men inte hårdare än att du snabbt kan göra halt när det börjar balla ur. På så vis slipper man många otrevligheter som periodvis poppar upp i det offentliga rummet.
Tja, jag har rätt kul om dagarna, det ska gudarna veta... Åt mig själv om inte annat...
Smuts kan man ha för sig på annat sätt, o tro mig så gammal att jag glömmer bort hur man gör sånt lär jag aldrig bli. Det är det man har reptilhjärnan till min vän...
----------------------------------------------------------------------------------------
Ha ha. säger du till din gubbe -Ska vi ha smuts i afton, älskade?
Mja, let's get dirty kan man ju say (dirty - smutsig) men jag kallar honom inte älskade utan gubbjävel.
Reptilhjärnan, ja. Kan det innebära att man sätter på en krokodil när man blir senil?
Jepp, då har man fått kroko-dille...
Jag minns ju gamla tider bättre än nya, så är det när närminnet sviker... sa du nåt!?!?
-----------------------------------------------------------------------------------------
Gamla tider är värda att minnas. Nya, not so much...
View attachment 376690 Nej det var Spectrum som hade gummitangenter.
Var du inte liten fortfarande?
View attachment 376690 Nej det var Spectrum som hade gummitangenter.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |