Tjerringen
Har klampat in igen
Har hemskheter besudlat ditt sinne mellan varven?
![]()
Mest självförvållat... tomtarna stannar inte alltid på loftet...

Har hemskheter besudlat ditt sinne mellan varven?
![]()
Dom kallar mig Gigantor.![]()
Förhoppningsvis! Men den biten tror jag att jag låter andra bedöma.![]()
Pga personligheten..?![]()
Sunt. Vem var det som sjöng "kanske är jag en idiot, det bedömer inte jag" (Johan Johansson tror jag)
Vad ska man göra för att bli med där?
Meh, du e ju redan me, har du glömt det nu igen?![]()
hehe , uppmuntrar bildpostande lite bara![]()
Det går inte alltid att särskilja dom två tyvärr.
Okej. Va trevligt. Vad gör vi i klubben då?
Jävlar, det har jag glömt... *rotar i papper* Låt mig få återkomma...![]()
Är det ett tecken på att man inte har ett liv när man sitter framför datorn och trycker på reload och hoppas att någon har skrivit något kul i singeltråden?![]()
Nä, bara att man har lite tråkigt för tillfället! Och på söndagkvällar brukar det väl inte vara så mycket drag på andra håll ändå.![]()
Men jag gjorde samma sak igår och då var det lördag.![]()
För att klargöra i en lite rörig textMenar du om någon gnäller som inte för ligga eller någon som gnäller som får ligga?
Mjo det vet jag med, men det är inte alltid så det ter sig, för alla.Jo men bara för att man blir spektakulärt nekad så betyder ju inte det att man ska lägga ner att fråga. Det är som att flirta/ragga. Även om man blir nekad av en när man flirtar/raggar kanske man inte ska flirta/ragga på samma och kanske försöka hitta nya sätt att göra det på nästa gång. Och då menar jag inte att man ska ljuga och skit. Utan mer hitta ett bättre sätt att presentera sig![]()
Råkade hitta det här inlägget när jag letade efter bilden på Kärringen (och så gammal såg du inte ut o va!).
Det är väl en veterinär som är känd för att göra så. Eller han är pensionerad vid det här laget. Har hört talas om honom iallafall.![]()
Varför jag undrar är för att du jämt säger (även om det kanske är skämt) att du är så gammal hela tiden. Tycker inte det ser ut att stämma jätte bra
Du ser inte mycket äldre ut än 30.
Men det kan ju vara bilderna också![]()
Hade du stavat "direkt" så hade jag skickat ett PM. Men nu avstår jag.![]()
Meh, mitt nick är Kärringen, klart ja måste tjata om att ja e gammal, de hänger ju ihop liksom... För övrigt är jag född på 70-talet. Vi pratar Televinken o Anita, Drutten o Gena liksom...![]()
Meh, jag lyssnade på Anita och Televinken på vinyl som liten och jag är född i slutet av 80-talet!![]()
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |