Singeltråden

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Sunt. Vem var det som sjöng "kanske är jag en idiot, det bedömer inte jag" (Johan Johansson tror jag)

Ja, rätt sund i skallen skulle jag nog våga påstå att jag är. ;) Förutom när jag är lite allmänt störd, och när jag ser enhörningar i skogen, förstås... Men livet blir lite roligare så!

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Är det ett tecken på att man inte har ett liv när man sitter framför datorn och trycker på reload och hoppas att någon har skrivit något kul i singeltråden? :gråta

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Är det ett tecken på att man inte har ett liv när man sitter framför datorn och trycker på reload och hoppas att någon har skrivit något kul i singeltråden? :gråta

Nä, bara att man har lite tråkigt för tillfället! Och på söndagkvällar brukar det väl inte vara så mycket drag på andra håll ändå. ;)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
För att klargöra i en lite rörig text :D Menar du om någon gnäller som inte för ligga eller någon som gnäller som får ligga?

Suck du pratade ju om folk som gnäller om :ligga, då menar jag att får man :ligga behöver man ju inte längre gnälla om :ligga.
Hängeru med? :7peta

Jo men bara för att man blir spektakulärt nekad så betyder ju inte det att man ska lägga ner att fråga. Det är som att flirta/ragga. Även om man blir nekad av en när man flirtar/raggar kanske man inte ska flirta/ragga på samma och kanske försöka hitta nya sätt att göra det på nästa gång. Och då menar jag inte att man ska ljuga och skit. Utan mer hitta ett bättre sätt att presentera sig :)
Mjo det vet jag med, men det är inte alltid så det ter sig, för alla. :fakta Dock så menade jag ju i raggningssammanhang faktiskt, vet inte vad du snackade om annars faktiskt.

För övrigt är jag inte så kinking om jag blir nedskjuten spektakulärt, bara det är spektakulärt, skall man misslyckas så skall man misslyckas i stil! :yoparty

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS
Råkade hitta det här inlägget när jag letade efter bilden på Kärringen (och så gammal såg du inte ut o va!).

Det är väl en veterinär som är känd för att göra så. Eller han är pensionerad vid det här laget. Har hört talas om honom iallafall. :D

Inte undra på. Han var/är verksam i Sörmland. Privatpraktiserande. Populär bland travfolk.

Varför jag undrar är för att du jämt säger (även om det kanske är skämt) att du är så gammal hela tiden. Tycker inte det ser ut att stämma jätte bra :tungan

Du ser inte mycket äldre ut än 30.

Men det kan ju vara bilderna också :hihi

Är man så ung som Kärringen kan man skämta om det. Jag skämtar om min ålder till folk som är äldre än dig. Men här håller jag tyst. Annars skulle ni bara mobba mig. :gnissla

Hade du stavat "direkt" så hade jag skickat ett PM. Men nu avstår jag. :näsblod

Du frågade om hemliga koder tidigare. Tja. Allt är inte som det verkar på SH. DireCkt, ketting, tutlurad och silvertjep tillhör det lite mera 'inside' på SH. Du lär dig med tiden. Akta dig för silvertejp. :D

Meh, mitt nick är Kärringen, klart ja måste tjata om att ja e gammal, de hänger ju ihop liksom... För övrigt är jag född på 70-talet. Vi pratar Televinken o Anita, Drutten o Gena liksom... :tungan

Meh, jag lyssnade på Anita och Televinken på vinyl som liten och jag är född i slutet av 80-talet! ;)

70-tal? 80-tal? Barnungar! :4skrika
Jag mötte Lassie... :gnissla Äh Televinken...
Han var ihop med min förra pojkväns förra fru :gnissla Vi var platsföräldrar till samma barn. :huvet :dummer

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Men vad fan då!

Här har man lyckats byta jourvecka, så bra att jag är ledig på fredag nästa vecka. Tänkte att det ska bli kul med brakfest på Lördag.
Så får man det här i mailboxen:
Du har gått vidare i vårt första urval och kallas härmed till testdag.
Tid: Söndagen 27 januari klockan 0730

:gråta:gråta:gråta:gråta

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...