Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Utveckla gärna hur du menar!

Nå om man (jag säger "man", för jag menar människor i allmänhet inte "jag", jag gnäller bara på sh när jag inte har nått bättre att göra för att passa in i gänget) får ligga så behöver man ju inte gnälla (om det iaf).
Samt att många som inte vågar fråga vågar inte pga de har blivit spektakulärt nedskjutna vid tidigare försök.

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ok, en allmän fråga då?

:ligga?

Nu måste ju alltså pm-boxen bli knökfull direckt!!!! :banana:banana

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Hade du stavat "direkt" så hade jag skickat ett PM. Men nu avstår jag. :näsblod

Du är ju inte infödd sporthoj.comare, så du förstår inte den stavningen. Egentligen ska det vara en bunt ettor bland utropstecknen oxå. ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Hade du stavat "direkt" så hade jag skickat ett PM. Men nu avstår jag. :näsblod

Du är ju inte infödd sporthoj.comare, så du förstår inte den stavningen. Egentligen ska det vara en bunt ettor bland utropstecknen oxå. ;)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Hoj
Yamaha fzr 600
Är ju tvungen komma in å läsa va ni sysslar med,hade en massa inlägg att läsa ikapp så det stannade vid informationen om hästtjejjer som tillkommit i tråden...ngn som fått sig en ridtur eller två? :rolleyes:

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Nå om man (jag säger "man", för jag menar människor i allmänhet inte "jag", jag gnäller bara på sh när jag inte har nått bättre att göra för att passa in i gänget) får ligga så behöver man ju inte gnälla (om det iaf).
Samt att många som inte vågar fråga vågar inte pga de har blivit spektakulärt nedskjutna vid tidigare försök.

För att klargöra i en lite rörig text :D Menar du om någon gnäller som inte för ligga eller någon som gnäller som får ligga?

Jo men bara för att man blir spektakulärt nekad så betyder ju inte det att man ska lägga ner att fråga. Det är som att flirta/ragga. Även om man blir nekad av en när man flirtar/raggar kanske man inte ska flirta/ragga på samma och kanske försöka hitta nya sätt att göra det på nästa gång. Och då menar jag inte att man ska ljuga och skit. Utan mer hitta ett bättre sätt att presentera sig :)

Är ju tvungen komma in å läsa va ni sysslar med,hade en massa inlägg att läsa ikapp så det stannade vid informationen om hästtjejjer som tillkommit i tråden...ngn som fått sig en ridtur eller två? :rolleyes:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vet inte om du gjorde det där med mening, annars.. Fail!
SH skiten laggar ju :huvet

Kraftigt, när jag går in på överflödiga diskussioner så är alla inlägg från kl 16. Inget uppdaterat, måste gå in i tråden för att se att där är nya inlägg. Suck

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Har ingen aning om hur gammal Pamsan är eller hur hon ser ut så det säger inte mycket.

Varför jag undrar är för att du jämt säger (även om det kanske är skämt) att du är så gammal hela tiden. Tycker inte det ser ut att stämma jätte bra :tungan

Du ser inte mycket äldre ut än 30.

Men det kan ju vara bilderna också :hihi

Meh, mitt nick är Kärringen, klart ja måste tjata om att ja e gammal, de hänger ju ihop liksom... För övrigt är jag född på 70-talet. Vi pratar Televinken o Anita, Drutten o Gena liksom... :tungan

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Visst åldras man, men man åldras ju aldrig ikapp folk som säger "du är för liten". Jag kommer ju alltid vara x år yngre än Pam exempelvis... :gnissla

Inte helt sant, skillnaden i mognadsgrad mellan någon som är 19 och 25 är ju inte densamma som mellan 29och 35... så det jämnar ut sig något när man börjar närma sig 30 typ... :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Visst åldras man, men man åldras ju aldrig ikapp folk som säger "du är för liten". Jag kommer ju alltid vara x år yngre än Pam exempelvis... :gnissla

Inte helt sant, skillnaden i mognadsgrad mellan någon som är 19 och 25 är ju inte densamma som mellan 29och 35... så det jämnar ut sig något när man börjar närma sig 30 typ... :D

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Meh, mitt nick är Kärringen, klart ja måste tjata om att ja e gammal, de hänger ju ihop liksom... För övrigt är jag född på 70-talet. Vi pratar Televinken o Anita, Drutten o Gena liksom... :tungan

Meh, jag lyssnade på Anita och Televinken på vinyl som liten och jag är född i slutet av 80-talet! ;)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...