Singeltråden

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Wohooo Bushido, du är tillbaks i startgroparna och granskar ser jag! :hihi

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Wohooo Bushido, du är tillbaks i startgroparna och granskar ser jag! :hihi

Yes box, dammsuger tråden i jakt på ögongodis och passar samtidigt på att klicka gilla på allt det man missade under tiden gilla-knappen saknades:tummenupp :D

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
20 års kris? Den märkte aldrig jag av.. :va

Jag tror jag haft en sån.
Jag tror det är när man hamnar i singeltråden och agerar dryg efter att man upptäckt att man är den enda i sin bekantskapskrets som är singel, och att alla polare har flyttat ihop med sina bihang och sitter hemma i soffan och gnuggar könsorgan samt strider om fjärrkontrollen 24/7 så man inte känner sig välkommen nån annan stans. :(

Bittert.

Bättre med 40-års kris då så man kan köpa sig sportbil.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Aha... :D lite lustigt att en av de mest ordningsamma och disciplinära organisationerna som finns samtidigt kan vara ospecifik... :va

Lycka till då, hoppas något annat dyker upp :)

Själv har jag antagningstester om en och en halv vecka... Läskigt :näsblod

Det kommer att gå bra. Förvänta dig inte ett välsmort, blixtsnabbt maskineri bara. Paradgrenen är väntan i den firman. Klarar du det så är det hellugnt. Lycka till du med:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Korrekt gissat.. Och för de hågade ligger där några bilder på Kärringen II aka Pamsan i början av tråden.. :banana

Var fan då?? :confused: har precis letat igenom trådens första 70 sidor och inga bilder än så länge... :va

Edit: hittat! Sida 77 var det :huvet :D fina bilder Pam:tummenupp

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Är det inte bara att säga till henne hur hon skall göra?

Tjerringen här känns ju som ett hett alternativ. Hon kan det där.

Pffft... jag hade en maskin efter min farmor (med trä-chassi). Den kunde bara köra framåt, inte backa eller nåt annat trams. Nu råkade den brinna upp rent elektriskt dvs för många år sedan o ja har aldrig känt mig manad att skaffa en ny för jag kan iaf inte sy nåt annat än raksöm (inte ens det är ja särskilt bra på). Men till skillnad från söta Swishan så aceade jag däremot i träslöjd. :crash

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Färgar håret... Riktig pudding för tillfället, men håret i en geggig knut mitt på skallen! :crash

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Samma som alltid så här års - svart! :tungan Det är ju redan svart, går inte att sätta i något annat då utan att bleka det flera ggr först.

Precis så här ska jag komma på lördag! :crash

379714_10152432670460531_204069182_n.jpg

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...