jag kör på spåret och en vinare, vet inte vad de är för koncept. men en dag som jag haft så får de funka
Är för smart för På Spåret tyvärr, plockar allt direkt
Jag kör samma. Minus vin.
Ja, Gladiatorerna måste vara mycket mer psykiskt utmanande!
Jag som knappt vet vad geografi är roar mig med att ta svaren enbart med hjälp av ordvitsarna. För det mesta går det riktigt bra, men jag är lite osäker på om jag ska se det som positivt...
Gillar faktisk På Spåret, men Gladiatorerna är lite mer hjärndött.. skönt att slappa framför.
Annars så tycker jag kunskapsspel är kul (men bara om det kommer frågor på saker jag sett i dokumentärer så jag kan dem)
Gillar faktisk På Spåret, men Gladiatorerna är lite mer hjärndött.. skönt att slappa framför.
Annars så tycker jag kunskapsspel är kul (men bara om det kommer frågor på saker jag sett i dokumentärer så jag kan dem)
lira tp?
lira tp?
TP är kul.. om man hoppar över de bruna frågorna.. och absolut inte spelar "millenium"-utgåvan.. frågorna i den versionen är helt kassa!
Nyårsafton ägnade jag mig iaf åt att äga i nåt sånt där "med andra ord"-spel.. så såna spel är också kul!
haha jag äger på barnfrågorna.. annars är de inge kul... fast va 100 år sen jag spelade iof kasnke har blivit lite smartare sedan dess kan man hoppas...
TP är kul.. om man hoppar över de bruna frågorna..
Jo, man är ju gammal och vis nu.. Är nog hyggligt allmänbildad iaf, och iaf en del koll på iaf 1900-talshistoria..
MEN de bruna frågorna kultur/historia kan verkligen döda en given TP-succé.. "Vilket år skrev författaren <namn på författare man aldrig hört talas om> boken <namn på bok man aldrig hört talas om>?" .. den typen av frågor..
Och de gula...
Rappakalja gillar jag också, troligtvis mest för att jag är så förbannat bra på att ljuga!
pictionary är jag grym på, förlorar aldrig! eller vad heter de när man ska gissa på när man försöker visa ord-meningar med bara kroppsspråket.. de äger jag åxå på
Hörs att du inte mött mig i Pictionary än
Jag gissar att det kommer att sitta ett gäng i ett hörn imorrn och spela fylle-pictionary.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari