Tjerringen
Har klampat in igen
jag kör på spåret och en vinare, vet inte vad de är för koncept. men en dag som jag haft så får de funka
Kommer du i morrn tjejen?
jag kör på spåret och en vinare, vet inte vad de är för koncept. men en dag som jag haft så får de funka
Nä, det är inget kul. Jag vinner alltid.
Kommer du i morrn tjejen?
Jag gillar av nån konstig anledning inte deras längre grejer.. typ Life of Brian..
Däremot älskar jag Ministry of Silly Walks.. Silly olympics osv.. ju barnsligare desto bättre
10 mil?
nja jag ska ner på mässan, men festen vet jag inte... elle hade inte tänkt de iaf..
Jag gillar av nån konstig anledning inte deras längre grejer.. typ Life of Brian..
Däremot älskar jag Ministry of Silly Walks.. Silly olympics osv.. ju barnsligare desto bättre
Nu ska jag sova lite. Vi ses imorrn!
Meh, klart du ska på festen! Vi behöver fler söta cheyer!
nja jag ska ner på mässan, men festen vet jag inte... elle hade inte tänkt de iaf..
haha ja de e sant.. får se om jag får med mig nån av mina mc grabbs så kasnke jag vågar bege mig dit
Du har ju mig, en gammal Tjerring, ja tar hand om dig!
haha ja de känns faktiskt lite tryckt men de var de där att ta sig hem åxå
Btw, Peter1980, vad sa vi nu, skulle jag väcka dig kl 05.30?
ååååh vad jag är lättövertalad.. måste vara vinet som talar.. (botten börjar synas)
vad är det som gäller då jag har noll koll.. tider å så.. finns de plats vid bordet?
ååååh vad jag är lättövertalad.. måste vara vinet som talar.. (botten börjar synas)
vad är det som gäller då jag har noll koll.. tider å så.. finns de plats vid bordet?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|