Singeltråden

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Go natt allihopa! Ses i morgon! :banana Glöm inte gratta mig på min 30+1 årdag. :D :tungan :tuttar

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
åh jösses, känner mig som en kalv på grönbete.. men ok finns de fortfarande plats och jag inte ballar ur i morgon.. så finns de en chans att jag dyker upp... faktiskt..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du kan vänta tills på måndag. :D hahahaha.... :krama

Meh, ska man behöva komma ihåg tills dess också... :gnissla jaja, jag ska ju inte upp til tokholm och får således inte chansen att gratta personligen. Så du fick ett grattis i förskott nu så får vi se om jag minns på måndag :D :krama

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Cheyer som gillar Monty Python smäller alltid lite högre. Sällsynt av någon anledning, varför är det så?

Därför att det var så längesen monty höll på så alla dom som tittade på det börjar trilla av pinn....

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!