Singeltråden

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jag bad aldrig, sa till och med nej först.. vad jag minns :va Men ja, så går det när man dreglar efter yngre killar som mig :D

Du jag dreglar alltid... för att jag är gammal... :7peta

Och sa nej gjorde du inte - låt mig dra konversationen:
Jag: Du jag är så lat så jag orkar inte resa mig men om du går och köper två öl åt mig så får du den ena!
Du: Yeah right! And what´s in it for ME!?!?!?
Jag: Öh? Du FÅR en öl!!!
Du (med mkt stort leende): Jamendåså!

O sen försvann du i ett nafs och var tillbaka lika snabbt med två bärs. :fakta

..Tack för ölen! ;) :krama

Vassego lill-skiten! :)

Jag är oskyldig!!

Vi får fan ta ett snack med den där jobb.. Låter som en elak jävel! :mad:

Ond som fan själv!:brinnerup

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ond som fan själv!:brinnerup

Men för fan sluta upp med att skriva svaret i mitt citat! :tungan

Jag tyckte du sa kan jag skulle springa och köpa en öl åt BARA dig. Då tänkte jag först, fan spring själv "kärring". Så då ställde jag frågan mer retorisk, kunde lika gärna sagt "det får väll inte jag ut något av?" eller "jag är inte din springpojke". Sen att du erbjöd dig en öl till mig också egentligen, är en helt annan sak! :D

Last edited:

Evenstar

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Nej
Sluthängt i singeltråden för din del då? :tungan

Haha, räknar mig nog fortfarande som singel ;) Men det var en väldigt trevlig dejt på 10 timmar i lördags och sen en kortare dejt igår innan jag fick gå till tåget. Och förhoppningsvis blir det väl en fortsättning :D
Jag är glad att jag åkte i alla fall :)

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Haha, räknar mig nog fortfarande som singel ;) Men det var en väldigt trevlig dejt på 10 timmar i lördags och sen en kortare dejt igår innan jag fick gå till tåget. Och förhoppningsvis blir det väl en fortsättning :D
Jag är glad att jag åkte i alla fall :)

Kul! Jag blev sotis för en stund, sen kollade jag lite gamla youtube-klipp och kom på att snart är det sommar och då kan man ändå inte ha nån tjej som ockuperar ens fritid, så nu är jag bara glad för din skull istället :yoparty

GE MIG SOMMAR FÖR F**N!! :huvet :huvet :huvet

http://www.youtube.com/watch?v=_EkLYiGRRdk

ähh.. går å tränar istället... :crash

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
:rodnar igen!

Nu är jag iaf hemma efter exkursionen. Ni som är slitna av att sitta på era jävla rövar hela dagen kan ju testa att klättra runt på istäckta berg i 6 timmar. ;)

Sjukt kul, men faaeen vad trött jag är nu! Ska mellanlanda här hemma till 18,30 ungefär, sen bär det av till stallet. Dör trötthetsdöden!

Låter spännande! :D

Jag har visserligen suttit på röven en del idag, men det var faktiskt fruktansvärt ansträngande, är helt jävla slut i kroppen! Det är inte roligt med turbohästar när man är döende...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Men för fan sluta upp med att skriva svaret i mitt citat! :tungan

Jag tyckte du sa kan jag skulle springa och köpa en öl åt BARA dig. Då tänkte jag först, fan spring själv "kärring". Så då ställde jag frågan mer retorisk, kunde lika gärna sagt "det får väll inte jag ut något av?" eller "jag är inte din springpojke". Sen att du erbjöd dig en öl till mig också egentligen, är en helt annan sak! :D

Notera att "du TYCKTE ja sa", dvs du lyssnade inte ordentligt för jag var väldigt tydlig på att den som springer får en öl för besväret. Det fick även Clownis o han hör trots sin ansenliga ålder visst bättre än du. :7peta:rofl

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Nu quotar du sådär konstigt igen med din text i det citerade inlägget. Sjukt förvirrande ju, gör om gör rätt:7peta ;)

Ni skitungar kan uppenbarligen vare sig lyssna ordentligt eller dra logiska slutsatser... gå o fyra av en fyrverkeripjäs eller nåt som du tänder på så att du slutar vara så "har-inte-fått-ligga-tjurig"! :4skrika:)

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Notera att "du TYCKTE ja sa", dvs du lyssnade inte ordentligt för jag var väldigt tydlig på att den som springer får en öl för besväret. Det fick även Clownis o han hör trots sin ansenliga ålder visst bättre än du. :7peta:rofl

Jo jag kanske har börjat bli gammal.. Har väll fått sånt där "kärring-filter" i öronen som man brukar säga att alla gubbar får? :hihi

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Jo jag kanske har börjat bli gammal.. Har väll fått sånt där "kärring-filter" i öronen som man brukar säga att alla gubbar får? :hihi

Haha, så kan det nog vara. :)

För övrigt undrar jag bara hur du fick till det att jag "sprang" efter dig? Jag SATT ju för fan på samma ställe i typ 5 timmar (och var uppenbarligen för slö för o röra på min bakdel medelst jag bad först dig sen Clownis kila över till baren) så om du pratade med mig så kan du ju fundera på hur det kommer sig... :tungan

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!