Singeltråden

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ni skitungar kan uppenbarligen vare sig lyssna ordentligt eller dra logiska slutsatser... gå o fyra av en fyrverkeripjäs eller nåt som du tänder på så att du slutar vara så "har-inte-fått-ligga-tjurig"! :4skrika:)

Om tant lär sig citera ordentligt så ska jag vara tyst sen...:hihi

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Ducati SF 848
Jodå, det var jag. Är det drygt, dumt och närmast smärtsamt dålig humor så var jag antagligen inblandad... Bra tumregel.

Nae!

Bara i vilotillstånd. :brynad

Aha, jag tänkte på kopplingsgrepp eller växelförare.
Jag är nog inte mogen för denna tråden... :p

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst
Hursomhelst är det inte ett svar på min fråga, dvs berg och sten.

Jag har en till fråga. Ur en stubbe växer en gren. När är det ett träd?

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Haha, så kan det nog vara. :)

För övrigt undrar jag bara hur du fick till det att jag "sprang" efter dig? Jag SATT ju för fan på samma ställe i typ 5 timmar (och var uppenbarligen för slö för o röra på min bakdel medelst jag bad först dig sen Clownis kila över till baren) så om du pratade med mig så kan du ju fundera på hur det kommer sig... :tungan

It...Was...A...Joke! :smasha

Jag kan också vara wingman! Jag är en sjukt bra wingman! :D

Jag har träffa måååååånga tjejer som säger att det är grymma "wing-woman". Men det har nästan aldrig stämt.

Men sen får man ju inte glömma. Kan inte han som raggar göra sin del så spelar det ingen roll hur bra wingman man är.

EDIT: Wingman kommer ju från stridsflyg. Och det är ju samma där. Om ledaren inte gör sitt jobb utan bestämmer sig för att dricka kaffe istället medan han flyger så kommer det gå åt helvete hur bra hans wingmans än är.

Men jag vet att jag är en grym wingman! bara gå tillbaka lite och läsa om när jag hoppade på granaten som sagt :D

Last edited:

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Jodå, det var jag. Är det drygt, dumt och närmast smärtsamt dålig humor så var jag antagligen inblandad... Bra tumregel.

Nae!

Bara i vilotillstånd. :brynad

Harkel... här kommer nörd-svaret:

Den frågan kan kanske besvaras av hur många knutar* som finns på snöret. Två fysiker i San Diego har undersökt vad som krävs för att ett snöre, till exempel sladden till ett par hörlurar som ligger i en väska, ska trassla ihop sig och bilda knutar.
Resultatet visar att spontan knutbildning uppstår först när snöret är 46 centimeter långt. Sedan ökar antalet* knutar upp till en och en halv meters längd, varefter sannolikheten planar ut.
Kunskapen kan kanske användas till att hålla ordning på sladdar, men är framför allt ett bidrag till den gren av matematiken som kallas knutteori...
:banana

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...