Tjerringen
Har klampat in igen
Börja med min!!!?
Fan om ja vore singel skulle du få bli min Wing man! Vi skulle kunna gå runt o ragga åt varandra. Typ...
Börja med min!!!?
Ni skitungar kan uppenbarligen vare sig lyssna ordentligt eller dra logiska slutsatser... gå o fyra av en fyrverkeripjäs eller nåt som du tänder på så att du slutar vara så "har-inte-fått-ligga-tjurig"!
Om tant lär sig citera ordentligt så ska jag vara tyst sen...
Bara för att topparna inte sticker upp 4000 möh innnebär det inte att det inte är ett berg.
"En bergart är uppbyggd av olika mineral. Berg-art, olika sorters berg.
Fan om ja vore singel skulle du få bli min Wing man! Vi skulle kunna gå runt o ragga åt varandra. Typ...
Grym hoj...
Jag kan också vara wingman! Jag är en sjukt bra wingman!
Du me...
Jag har en fråga. Hur stor kan en sten vara innan den kallas för berg?
Vet inte riktigt det fanns ju en tråd om hur långt ett snöre var vet inte vem som hade svaret dock,jag är ju en riktig klippa iallafall
Vill minnas att det var Ulvhamne (fan vad hette han nu igen) hade svaret eftersom han mätte ett snöre. 2,5 m kanske?
Var det inte 12,6 cm?
Jodå, det var jag. Är det drygt, dumt och närmast smärtsamt dålig humor så var jag antagligen inblandad... Bra tumregel.Vill minnas att det var Ulvhamne (fan vad hette han nu igen) hade svaret eftersom han mätte ett snöre. 2,5 m kanske?
Nae!Var det inte 12,6 cm?
Bara i vilotillstånd.Eller så var det ett mått på något annat...?
Jodå, det var jag. Är det drygt, dumt och närmast smärtsamt dålig humor så var jag antagligen inblandad... Bra tumregel.
Nae!
Bara i vilotillstånd.
Aha, jag tänkte på kopplingsgrepp eller växelförare.
Jag är nog inte mogen för denna tråden...
Det var i någon tråd där en fråga som är omöjlig att svara på ställdes. Någon svarade då "Hur långt är ett snöre?". Ulvhamne hade ett snöre och mätte upp det till 12.6cm. Alltså är ett snöre 12.6cm.
Haha, så kan det nog vara.
För övrigt undrar jag bara hur du fick till det att jag "sprang" efter dig? Jag SATT ju för fan på samma ställe i typ 5 timmar (och var uppenbarligen för slö för o röra på min bakdel medelst jag bad först dig sen Clownis kila över till baren) så om du pratade med mig så kan du ju fundera på hur det kommer sig...
Jag kan också vara wingman! Jag är en sjukt bra wingman!
Hursomhelst är det inte ett svar på min fråga, dvs berg och sten.
Jag har en till fråga. Ur en stubbe växer en gren. När är det ett träd?
Jodå, det var jag. Är det drygt, dumt och närmast smärtsamt dålig humor så var jag antagligen inblandad... Bra tumregel.
Nae!
Bara i vilotillstånd.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO