Singeltråden

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
AMEN!
Har hänt flera gånger att man lämnat bollen på linjen med öppet mål och vänner skjuter stolpe-stolpe-ut :huvet

Själv sitter man i den där jävliga kanskehardejtpågångmenvetinteriktigtochvillinteskaffafalskaförhoppningar -sitsen :gnissla

Fifan, varför utsätter man sig för det här. Gång, på gång, på gång.

AMEN to both of those things you just said!

Om tjejen tycker om en, hon tycker man är en bra kille och hon tycker man är snygg. Då om man själv har tagit ett steg mot henne får hon för fan ta ett jävla kliv hon också. Men sen verkar det ju finnas en del osäkra tjejer minst sagt. Inte för att det skulle vara så mycket bättre bland oss killar. Men ändå.

Jag har visserligen aldrig wingat åt nån man, men om Harpyja får för sig att kika in här igen så kan hon bekräfta mina skills! ;) Hon är dock rätt värdelös på den fronten, så jag har alltid fått fixa ragg åt både henne och mig själv. :p Eller ja, hon anser att hon gör sitt jobb genom att lämna mig ensam.

I know the feeling :tungan

Jag har några polare som man insätt att man inte ska winga åt för det blir bara fel när tjejen plötsligt blir intresserad av mig istället :huvet eller om man är två killar (var av min killkompis då inte är lika duktig på att ta för sig) och två tjejer kan det lätt bli att en tjej och en kille står och kallpratar lite surt medan man själv står och hånglar med den andra tjejen :gnissla

Där sprack det, jag har nog 1, ev 2 bilder där jag ser normal ut. Resten är bara miffobilder. :)

Jag gör mig bäst live. ;)

Singeltråden är det enda stället på internet som jag ÖHT kan tycka internetdejting (om man ens kan kalla det för det) är ok och skulle kunna funka för mig. Så ja, live är också min grej :)

Harpyja

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2013
Hoj
.
Jag har visserligen aldrig wingat åt nån man, men om Harpyja får för sig att kika in här igen så kan hon bekräfta mina skills! ;) Hon är dock rätt värdelös på den fronten, så jag har alltid fått fixa ragg åt både henne och mig själv. :p Eller ja, hon anser att hon gör sitt jobb genom att lämna mig ensam.

Ja nu är det väl änna såhär att jag vill minnas ett telefonnummer från en snygg bartender, hemgång med din kompis, ett hångel... och den där psykopaten. I det fallet vill jag dock påstå att jag gjorde mitt bästa hittills i att winga åt Alleycat. Hon hade (inte med min hjälp) fått ragg och jag satt kvar tillsammans med en psykopatkompis medan jag försäkrade mig om att hennes ragg inte också var galen. Just i fallet med bartendern räddade hon mig från bajsnödig rappakalja från mitt håll. "Hon menar att hon vill ha ditt nummer" funkade ju visst jävligt bra... :D

Alleycat är min lucky charm, men lämnar man henne ensam i en sekund får man snällt tillbringa kvällen på egen hand sedan. Enklaste taktiken någonsin! ;)

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Singeltråden är det enda stället på internet som jag ÖHT kan tycka internetdejting (om man ens kan kalla det för det) är ok och skulle kunna funka för mig. Så ja, live är också min grej :)

Och nu sitter ju tjejerna och funderar, så,jag ska upplysa er. ;)

Ja, Shadow var jättesöt, med ett litet badboy leende.

Så han är nästa hunk som ni ska slåss om. :tummenupp

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Ja nu är det väl änna såhär att jag vill minnas ett telefonnummer från en snygg bartender, hemgång med din kompis, ett hångel... och den där psykopaten. I det fallet vill jag dock påstå att jag gjorde mitt bästa hittills i att winga åt Alleycat. Hon hade (inte med min hjälp) fått ragg och jag satt kvar tillsammans med en psykopatkompis medan jag försäkrade mig om att hennes ragg inte också var galen. Just i fallet med bartendern räddade hon mig från bajsnödig rappakalja från mitt håll. "Hon menar att hon vill ha ditt nummer" funkade ju visst jävligt bra... :D

Alleycat är min lucky charm, men lämnar man henne ensam i en sekund får man snällt tillbringa kvällen på egen hand sedan. Enklaste taktiken någonsin! ;)

Där har vi faktiskt en bra wingwoman! exemplarisk faktiskt!
Har fått prata med flera polares-raggs-tjejkompisar som haft bra med crazy-eyes. Vilken jävla hjälte man är alltså. Sen att du till och med tog reda på om den andra snubben vara crazy. Applåder säger jag bara!

Men jag ska vara helt ärlig mot både dig och allycat nu om det där med bartendern. Jag tror inte det är bra att avsluta något åt någon. Man måste fråga själv. Annars verkar man bara oseriös och osäker. Så tror jag även det är för både killar och tjejer.

Vet inte vad alla killar tycker. Men jag och de polare jag har skulle nog garanterat tycka så iaf!

Sen har det funkat ändå. Ja grattis, ovanligt men kul!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Och nu sitter ju tjejerna och funderar, så,jag ska upplysa er. ;)

Ja, Shadow var jättesöt, med ett litet badboy leende.

Så han är nästa hunk som ni ska slåss om. :tummenupp

Ricken var du kvinna hade jag satsat på dig! ;)

Sen på tal om kvinnor... Jag hörde ett och annat om charmiga Ricken från damer så.. Right back at ya :tummenupp

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Ricken var du kvinna hade jag satsat på dig! ;)

Sen på tal om kvinnor... Jag hörde ett och annat om charmiga Ricken från damer så.. Right back at ya :tummenupp

Det var spriten som pratade, eller det som någon hällde i mitt glas menar jag. :rodnar

Vilka är det förresten som lyckats få ner dumhet i en flaska?

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning
Där har vi faktiskt en bra wingwoman! exemplarisk faktiskt!
Har fått prata med flera polares-raggs-tjejkompisar som haft bra med crazy-eyes. Vilken jävla hjälte man är alltså. Sen att du till och med tog reda på om den andra snubben vara crazy. Applåder säger jag bara!

Men jag ska vara helt ärlig mot både dig och allycat nu om det där med bartendern. Jag tror inte det är bra att avsluta något åt någon. Man måste fråga själv. Annars verkar man bara oseriös och osäker. Så tror jag även det är för både killar och tjejer.

Vet inte vad alla killar tycker. Men jag och de polare jag har skulle nog garanterat tycka så iaf!

Sen har det funkat ändå. Ja grattis, ovanligt men kul!

Osäker? Hon var full och tyckte att hon var jättesocial och glad och står och försöker föra ett samtal med en jobbande bartender! Det var ju inte direkt så han kunde ge henne sin fulla uppmärksamhet, även om han ville, men någon var inte riktigt tillräckligt klar i huvudet för att uppfatta det. ;) Jag tror dock att hon upplevdes som allt annat som osäker då. Och med tanke på att bartenderns svar var "Jamen säg det då!" och sen glatt skrev ner sitt nummer och gav henne, så tror jag hon gav ett rätt okej intryck. Hon är ju skitsnygg för i helvete!

Och ja, hon är helt fantastisk som satt kvar och pratade med psykopaten. :bow Dock tycker jag fortfarande att hon kunde ha valt att prata med den andra kompisen, som var både snygg, rolig och verkade fullt vettig! :D

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Det var spriten som pratade, eller det som någon hällde i mitt glas menar jag. :rodnar

Vilka är det förresten som lyckats få ner dumhet i en flaska?

Haha, this is sooooo goooooooooood! Här får jag höra att jag är lite on that side, o nu händer det grejer mellan pöjkarna.
Hoppla Kissekatten nu blir vi side stepped! :krama

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Hoj
Struthörning

Nja alltså, de flesta gånger har det nog tagit närmare fem sekunder. ;) Och de flesta har ju dykt upp på vägen hem från krogen, så jag måste ju vara rena bottenskrapet! :rofl

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Haha, måste bara berätta om dagens roligaste, förutom alla i klassen som drattade på rumpan under exkursionen.

Kom ridandes inne i byn runt 20-tiden ikväll. Red förbi ett hus där en kille stod i vardagsrummet och dansade nån riktigt fjollig dans till ett sånt tv-spel där man sj älv är kontrollen. Där var ett högt plank runt huset så han räknade nog inte med att någon skulle kunna se in. Han såg störtlöjlig ut där han stod och åmade sig och viftade med armarna. :lol

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!