Jag har en fråga. Hur stor kan en sten vara innan den kallas för berg?
Det är en bra fråga, och jag har inte kommit tillräckligt långt i utbildningen för att ha ett svar!
Jag ska faktiskt fråga läraren i morgon!
Flera?
Är det inte bara 1?
Iofs, dom med hjälmen på är ju rätt så bra. :läggeruppförsmash
AMEN!
Har hänt flera gånger att man lämnat bollen på linjen med öppet mål och vänner skjuter stolpe-stolpe-ut
Själv sitter man i den där jävliga kanskehardejtpågångmenvetinteriktigtochvillinteskaffafalskaförhoppningar -sitsen
Fifan, varför utsätter man sig för det här. Gång, på gång, på gång.
Jag har visserligen aldrig wingat åt nån man, men om Harpyja får för sig att kika in här igen så kan hon bekräfta mina skills! Hon är dock rätt värdelös på den fronten, så jag har alltid fått fixa ragg åt både henne och mig själv. Eller ja, hon anser att hon gör sitt jobb genom att lämna mig ensam.
Där sprack det, jag har nog 1, ev 2 bilder där jag ser normal ut. Resten är bara miffobilder.
Jag gör mig bäst live.
Jag har visserligen aldrig wingat åt nån man, men om Harpyja får för sig att kika in här igen så kan hon bekräfta mina skills! Hon är dock rätt värdelös på den fronten, så jag har alltid fått fixa ragg åt både henne och mig själv. Eller ja, hon anser att hon gör sitt jobb genom att lämna mig ensam.
Mjau! Shadow är lite konfunderad, vet inte om han hänger med riktigt...
Det är en bra fråga, och jag har inte kommit tillräckligt långt i utbildningen för att ha ett svar!
Singeltråden är det enda stället på internet som jag ÖHT kan tycka internetdejting (om man ens kan kalla det för det) är ok och skulle kunna funka för mig. Så ja, live är också min grej
Ja nu är det väl änna såhär att jag vill minnas ett telefonnummer från en snygg bartender, hemgång med din kompis, ett hångel... och den där psykopaten. I det fallet vill jag dock påstå att jag gjorde mitt bästa hittills i att winga åt Alleycat. Hon hade (inte med min hjälp) fått ragg och jag satt kvar tillsammans med en psykopatkompis medan jag försäkrade mig om att hennes ragg inte också var galen. Just i fallet med bartendern räddade hon mig från bajsnödig rappakalja från mitt håll. "Hon menar att hon vill ha ditt nummer" funkade ju visst jävligt bra...
Alleycat är min lucky charm, men lämnar man henne ensam i en sekund får man snällt tillbringa kvällen på egen hand sedan. Enklaste taktiken någonsin!
Och nu sitter ju tjejerna och funderar, så,jag ska upplysa er.
Ja, Shadow var jättesöt, med ett litet badboy leende.
Så han är nästa hunk som ni ska slåss om.
Och nu sitter ju tjejerna och funderar, så,jag ska upplysa er.
Ja, Shadow var jättesöt, med ett litet badboy leende.
Så han är nästa hunk som ni ska slåss om.
Ricken var du kvinna hade jag satsat på dig!
Sen på tal om kvinnor... Jag hörde ett och annat om charmiga Ricken från damer så.. Right back at ya
Där har vi faktiskt en bra wingwoman! exemplarisk faktiskt!
Har fått prata med flera polares-raggs-tjejkompisar som haft bra med crazy-eyes. Vilken jävla hjälte man är alltså. Sen att du till och med tog reda på om den andra snubben vara crazy. Applåder säger jag bara!
Men jag ska vara helt ärlig mot både dig och allycat nu om det där med bartendern. Jag tror inte det är bra att avsluta något åt någon. Man måste fråga själv. Annars verkar man bara oseriös och osäker. Så tror jag även det är för både killar och tjejer.
Vet inte vad alla killar tycker. Men jag och de polare jag har skulle nog garanterat tycka så iaf!
Sen har det funkat ändå. Ja grattis, ovanligt men kul!
Här var det drag idag. Tur ni inte pratar om nåt viktigt så man måste hänga med.
Det var spriten som pratade, eller det som någon hällde i mitt glas menar jag.
Vilka är det förresten som lyckats få ner dumhet i en flaska?
Alleycat är min lucky charm, men lämnar man henne ensam i en sekund får man snällt tillbringa kvällen på egen hand sedan. Enklaste taktiken någonsin!
Haha, this is sooooo goooooooooood! Här får jag höra att jag är lite on that side, o nu händer det grejer mellan pöjkarna.
Hoppla Kissekatten nu blir vi side stepped!
Åh Clown-skrället har släppt kudden. God morgon!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|